Gå til innhold

Min e- post


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg sier det igjen, når man får drapstrussel på epost er det lite sannsynlig at den er reell.

Har en haug av gamle mailtrusler fra nittitallet... og jeg lever enda.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg sier det igjen, når man får drapstrussel på epost er det lite sannsynlig at den er reell.

Jeg har ikke sagt/og jeg tror heller ikke at truslselen er reell waco men ingen skal komme unna men å sende slik e- post uansett. Personen skal få en advarsel og selskapet som leverer internett til denne personen skal også varsles.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt det er lov å si ifra, eller man kunne sendt mailen tilbake med reply om at "user unknown".

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie, tror jeg ville anmeldt saken. Det er jo mulig å finne fram til IP.adr. (?) til vedkommedes pc? Dette blir for grovt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg føler meg trygg på at denne personen vil bli stilt til ansvar for sine handlinger om kort tid.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Er enig med Vega jeg.

Denne personen som har sendt truselen har trådd langt over streken for godtatt oppførsel. Synes det er riktig at han/hun blir "satt på plass" - man skal ikke akseptere slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HæH?

Drapstrusler?! :o

Hahaha, det går ikke an, det kan ikke være mulig...

...men det er vel det, da.

*Himle med øynene*

Greit det i enkelte tråder blir høy diskusjon og mye slenging med kjeften,

men har enda ikke sett noe så alvorlig at noen burde føle se provosert nok til å få behov for å sende drapstrusler til andre brukere!

Verden er full av merkelige mennesker,

spesielt på nettet, hvor mange tror man er anonym...

Nei, Minnie, håper du anmelder det til politiet,

kan virke som du har gjort det, siden du skrev at denne personen vil bli stilt til ansvar iløpet av kort tid.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

En trøst er jo at denne personen mest sannsynlig er i mental ubalanse- kanskje hjemmeværende med små barn og kronisk sliten, mistanke om utro ektemann, komplekser, føler at livet står i stampe.

Men det finnes jo ingen unnskyldninger for å sende slik mail, uansett om det i utgangspunktet er synd på denne kvinnen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, lite trøst i det. :-?

Om hun har det så ille, burde hun komme seg til en form for terapi,

ikke være på nettet hvor tankene lett får fritt spillerom...

Kanskje det er like greit om hun blir politianmeldt,

slik at de kan undersøke diverse og så gi henne hjelp.

Tenk, kanskje det kommer noe godt ut av det! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tenk, kanskje det kommer noe godt ut av det!  :blunke:

Vi har jo alle sett bilder av folk som har truet andre mennesker og ofte er det noen temmelig stakkarslige typer man ikke ville tro kunne drepe en flue.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...