Gå til innhold

Min e- post


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Grunnet svært grov og truende mail de siste dagene har jeg valgt å fjerne min e- post adresse fra profilen, ønsker noen å sende meg mail så send en PM for å få riktig adresse.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De mailene hun har mottatt disse dagene ble videresendt til meg. Den hun fikk i dag var drapstrusler. Fra en gjest her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Hvorfor gidder folk å holde på? Syns minnie virker kjempemorro og helt normal, og spydigheten må da folk ta med litt humor?

Drapstrusler? Tsk tsk tsk latterlig. Folk bør holde seg for gode for sånt, det er tross alt snakk om folk på nettet, tåler de såppass lite kan de heller diskutere på www.teletubbie.com eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Da blir det iallfall flere til å fortelle om hvor latterlig patetiske disse folkene er. Tør disse personene kanskje stå frem og fortelle oss hvem de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tror dere virkelig det blir mindre drapstrusler ved å legge det ut her på KG?

Det pleier faktisk å ha en preventiv effekt Kira. Men vennligst ikke gjør dette til en "Minnie er så dum og hysterisk"- tråd.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, ta det litt med ro, vel så er det kjipt å få drapstrusler, men en vaskeekte morder ville vel aldri rappotert sin inntreden slik.... ergo ikkeno å bry seg om...

Waco

Som selv fikk drapstrusler på MOBIL igår natt, (det hakke noe kg å gjøre da, men allikevel....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om det er Minnie som blir sett på som dum og hysterisk etter denne opplysningen, Minnie. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie

Så alt jeg skriver til deg i dine tråder ender alltid opp som "Minnie er så dum og hysterisk"-tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tviler på om det er Minnie som blir sett på som dum og hysterisk etter denne opplysningen' date=' Minnie. :blunke:[/quote']

Tusen takk, det var godt å høre! :hjerte:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som foregår på mail er ikke noe KG kan gjøre noe med, men det er trist at enkelte av våre brukere går så langt. Håper denne saken blir anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Minnie

Så alt jeg skriver til deg i dine tråder ender alltid opp som "Minnie er så dum og hysterisk"-tråd?

Det var slettes ikke det jeg sa- men denne tråden er viktig for meg så ikke få den til å skli ut. Jeg har mottatt drapstrusler mange ganger før men dette er første gang at jeg faktisk har fått støtte fra en mod. i dette tilfellet Hege og jeg er henne meget takknemlig.

Det har vært nok av spekulasjoner tidligere om jeg har diktet opp disse truslene selv for å få mer oppmerksomhet og slikt gjør vondt når truslene er av slikt kaliber som jeg har mottatt.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe

Drapstrusler? Er det mulig? :o Nå er det like før jeg begynner å henge på www.bamsemums.com igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
All my sympathies, Minnie! Fatter ikke hva som er galt i hodet på enkelte her

Jeg spør meg om det samme.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

@Minnie:

I begynnelsen ble jeg sjokkert over tonen enkelte holder her inne, men jeg skal ikke avspore tråden din.

Håper du anmelder truslene til politiet!!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...