Gå til innhold

Fortvilet mamma trenger hjelp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nikkis

Advokaten kan ikke gjøre noe mere, nå må jeg prøve å snakke med gutten som ikke lar seg gjøre lengre. uansett hva jeg sier blir det vridd og vrengt på. Jeg forstår ikke hvordan en slik sak som dette egentlig ahr blitt så stor, for alt jeg ville var å få han over her på sommerferie, men det virker rett og slett som om jeg har gjort noe kriminelt. Jeg må la det ligge en stund nå, for jeg komme ringen vei, uansett hva jeg sier så hjelper det ikke når faren står bak og slenger med leppen. Advokaten mener jeg må reise til Sverige å snakke med gutten, men hva hjelper det når faren rett etter på kryssforhører gutten om hva jeg har sagt ol. Jeg har bestemt meg for å roe ned litt akkurat nå, gutten behøver å få litt fred, og jeg må prøve å samle tankene litt om hva jeg vil gjøre videre. Min søster har lyst å melde faren til barnevernet, men ejg har sagt stopp akkurat nå, for jeg tror ikke det er så lurt akkurat nå, gutten sliter og føler seg som en shitt unge som han skrev i sin forrige meil, så uansett hvor mye jeg forteller han hva han betyr for meg og hvor spesiell han er så vender faren det til noe negativt, og gutten sitter igjen med en følelse av å ikke være verdt noen ting. jeg må gi han litt tid akkurat nå, og det behøver mine andre to også, han ene sliter forferdelig, for han har en far som har sviktet, og nå føler han at broren svikter han også, og uansett hvor myejeg forteller han at det har ikke med han å gjøre, så ser han det ikke slik, for akkurat nå tror han ikke broren er noe særlig glad i han, og det er ikke lett det heller. Tålmodighet er en fin ting som noen sier, men jeg har ikke alltid fått utlevert så mye av den, men må bare finne det jeg har fått utlevert akkurat nå, så får vi bare se hva som hender videre. takk for alle svar jeg har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...