Gå til innhold

Hva gjør jeg når han er redd?

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg begynne? Forrige helg traff jeg en herlig fyr på byen. Snakket så vidt på nette på forhånd, skulle tilfeldigvis på samme sted den helga. Vi hang sammen helt fra begynnelsen av kvelden. Kjemien stemte som bare det. Oppførte oss som et nyforelsket par, gikk og leide. Han skulle passe på meg hele tiden og var veldig søtt og snill. Merket en del nysgjerrige blikk og smil fra venner av han. Virket ikke som det var et vannelig syn. En kamerat av han kom bort til meg 2 ganger og ba meg passe godt på han, for dette var en kjerne kar! På slutten av kvelden spurte han meg om jeg ville bli med han hjem. Jeg var i tvil men hadde utrolig lyst, rett og slett fordi vi hadde det utrolig fint.

Så når sangen ”vil du være med meg hjem i natt” runget over høytaleren rett etter han spurte om det, så var det vel gjort. Vi hadde ingen planer om at det skulle skje noe. Han virket som en veldig seriøs person. Jeg har aldri blitt med noen hjem på den måten før, det er ikke meg. Var bare noe med han. Lå og pratet en stund, vi fikk ikke sove. Var ikke trøtte. Så litt klining endte med at det bare fortsatte. OneNightStand er ikke noe jeg har gjort tidligere. Men det var vanskelig og la være når jeg likte han så utrolig godt og kjemien stemte, følte jeg kunne være meg selv sammen med han.

Men i dagen etterpå syntes jeg det var veldig dumt at ting gikk så fort, kaos i hode.

Så skrev email med han og fortalte akkurat hva jeg følte. At dette ikke var noe jeg hadde gjort tidligere. Ba han si i fra om det for han kun var ”der og da”. Vi bor i forksjellige byer, så han hadde ikke tapt på å være ærlig. Fikk svar. Han hadde ikke planlagt det sånn han heller. Gikk litt fort og med alkohol inn i bildet. Hadde vært hyggelig og blitt bedre kjent med deg sa han. Han kom også med lit betroelser om at han var litt redd for forhold fordi han hadde blitt såret en del ganger tidligere. Han virket lit usikker og viste ikke helt hvordan han skulle ordlegge seg. Me virker jo som han ville bli bedre kjent,kjenner jo ikke hverandre så godt.

Etter det har jeg ikke hørt mer en 1 email( 1,5uke senere) hvor han litt unvikende forklarer sin manglende kontakt med at han hadde vært veldig travel og hatt en og del og tenke på. Mye jobbing fremmover.

Jeg liker han utrolig godt allerede, noe som er skummelt. Er veldig kresen av meg, skal en del til før jeg faller for noen.

Har dere noen råd og komme med?

Hva skal jeg gjøre når fyren ønsker seg forhold, samtidig som han virker redd for det?

Er jo ikke akkurat ideelt at det gikk så fort, men ikke noe og gjøre med nå.

Hvordan kan jeg få han til og stole/bli trygg på meg og ha lyst til og finne ut av ting?

Har blitt såret en del ganger selv og hvor på vakt og forsiktig man kan bli.

Har prøvd og si at det ikke er noen hast, men at man heller ikke kan vinne på det om man ikke prøver og ser. Han er også litt sjenert vet jeg, og ikke så flink med ord har han sakt.

Har ikke lyst til å gi meg før vi i det minste møter hverandre igjen.

Vil ikke angre på at vi ikke prøvde i hvert fall.

Har jo ikke noe og tape på det….

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frustrert-utlogget

Hva med å være venner i første omgang, men uten å treffe andre (kjæreste-materiale)? Ta dag for dag, og se hva som skjer. Bli kjent med hverandre.

Hvis han ikke føler press på seg, vil han kanskje slappe av litt mer. Siden han er redd for forhold, er det nok mest for at han er redd for å bli såret. Han vil sikkert bruke tid på å åpne seg. Kanskje vil han være sikker på deg, før han tør åpne seg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å være venner i første omgang, men uten å treffe andre (kjæreste-materiale)? Ta dag for dag, og se hva som skjer. Bli kjent med hverandre.

Hvis han ikke føler press på seg, vil han kanskje slappe av litt mer. Siden han er redd for forhold, er det nok mest for at han er redd for å bli såret. Han vil sikkert bruke tid på å åpne seg. Kanskje vil han være sikker på deg, før han tør åpne seg.

Lykke til :)

Tusen takk for svar=) Er akkurat noe sånt jeg har vilet formidle til han også, men har bare ikke funnet helt di rette ordene.

Av en eller ann grunn så føler jeg at jeg på en eller annen måte seir ting feil til han,men blir gjerne sånn når man liker noen hehe

Ikke kjenner jeg han for gått,og jeg anner ikke hvor jeg har han.

Må nok ta det litt dag for dag som du sier,og konsentrere meg om og bli kjent me han. Er bare s vannskelig når han er i tankene mine hver dag.

Vil ikke spresse han eller skremme han. Så har alltd lat det gå 3-4 dager før han har hørt noe fra meg. Hjelper ikke og masse.

Men han svarer meg ikke hver gang,noe som gjør meg lit betenkt.

Men han svarte jo så fort jeg spurte hva som skjedde sidne jeg ikke hørte noe hmm Mye og tenke på som han sa...hva det vet jeg jo ikke men.

Kommer i hvert fall ikke til og gå og lete etter noen andre i mellom tiden. :gjeiper: :nei: Når jeg først har en jeg er interessert i på den måten,blir alle andre irelevante for min del.

Flere synspunkter og innspill setter jeg kjempe stor pris på!

Så kom gjerne med flere svar folkens=)

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar=) Er akkurat noe sånt jeg har vilet formidle til han også, men har bare ikke funnet helt di rette ordene.

Av en eller ann grunn så føler jeg at jeg på en eller annen måte seir ting feil til han,men blir gjerne sånn når man liker noen hehe

Ikke kjenner jeg han for gått,og jeg anner ikke hvor jeg har han.

Må nok ta det litt dag for dag som du sier,og konsentrere meg om og bli kjent me han. Er bare s vannskelig når han er i tankene mine hver dag.

Vil ikke spresse han eller skremme han. Så har alltd lat det gå 3-4 dager før han har hørt noe fra meg. Hjelper ikke og masse.

Men han svarer meg ikke hver gang,noe som gjør meg lit betenkt.

Men han svarte jo så fort jeg spurte hva som skjedde sidne jeg ikke hørte noe hmm Mye og tenke på som han sa...hva det vet jeg jo ikke men.

Kommer i hvert fall ikke til og gå og lete etter noen andre i mellom tiden. :gjeiper: :nei: Når jeg først har en jeg er interessert i på den måten,blir alle andre irelevante for min del.

Flere synspunkter og innspill setter jeg kjempe stor pris på!

Så kom gjerne med flere svar folkens=)

Tror kanskej det ornder seg etterhvet,saken er dne at han jobber i 3 uker og er da vekk i den tia. Så ikke så rart at jeg ikke har hørt så mye skjønen rjeg nå. Får bare sende ne meldign innimellom,og se når han kommer hjem igjen.

Kanskje det går bra=) krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kast bort tiden på en mann som lar deg sitte å vente.

Godt råd. Du vil forstå det senere.

Skal huske på det=) Men må jo prøve og se.

Kommer til og angre om jeg ikke prøver,herlig fyr.

Har selv en far som jobber i nordsjøen,så er litt vant til 2 uker vekk på jobb og 4 uker hjemme. Man blir vant til det. man må bare ha et liv uten om Kjæresten også.

Får nå se,men takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er unskyldninger menn bruker når de ikke er interessert, de kan lure damer for å få dem til sengs en natt.

Brutalt men sant, bedre du lærer det tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unskyldninger menn bruker når de ikke er interessert, de kan lure damer for å få dem til sengs en natt.

Når det er sagt så vil en mann som virkelig liker deg ikke være inne på tema sex i begynnelsen i det hele tatt...er ikke det som er i fokus. De er redd for å ødelegge noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt klar over det,og er noe jeg har i bakhodet. Han virker nå ikke som den typen,får nå se.

Når det er sagt så vil en mann som virkelig liker deg ikke være inne på tema sex i begynnelsen i det hele tatt...er ikke det som er i fokus. De er redd for å ødelegge noe..

Var heller ikke inne på temaet,ting bare skjedde. Ingen av oss hadde tenket at det skulle skje noe. Ga også beskjed om det på forhond til han,ville aliekvel ha meg med. Men så ble det alikevel sånn,vannskelig og forklare hm Har ikke gitt alle detaljer her.

Men det er ikke noe jeg kommer til og la skje igjen før vi eventuellt er sammen. Er for følsom til og klare en sånn karusell.

Får nå se hva som skjer. Skal prøve og ta det helt rolig og blie kjent me han.

Er planen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...