Gjest Gjest_manja_* Skrevet 6. august 2008 #21 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, for du tar det jo som en selvfølge at alle egentlig ønsker det samme som deg selv *rister oppgitt på hodet*. Jeg bare lurer på, hvor mange norskmann/utenlandsk kvinne-par kjenner du i det virkelige liv? Jeg for min del kjenner mange både i nærmiljøet og i familien, især par hvor kvinnen er asiatisk. Hyggelige damer alle sammen, mennene er av mer variabel karakter men aldersmessig ikke så stort gap. Jeg skal si de feminine englene kan fortelle mannen hvor skapet skal stå til tider, når det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #22 Del Skrevet 6. august 2008 På hjemmebane taper de jo kampen om de beste jentene, Om utlendingene vinner de beste jentene er jeg vel mer usikker på. I forhold til de forholdene jeg kjenner til er det jenter som har hatt liten oppmerksomhet hos norske gutter som velger seg utenlandske gutter. Mange har vært kjempefornøyd, helt til ekteskapet er et faktum, men om du vil være en annen underdanig, så vær så god for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 6. august 2008 #23 Del Skrevet 6. august 2008 Tråden rydded. se reglerne /Furstina (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #24 Del Skrevet 8. august 2008 At norske menn sakker akterut er jo synd, men lite å gjøre med, så lenge de selv ikke skjerper seg. På hjemmebane taper de jo kampen om de beste jentene, så for å ha en sjangs til å få seg en kone, er det ikke så rart at de vil søke utenlands. Men her pådytter vi jo våre udugelige menn på feks. russiske damer, hvor rettferdig er det overfor disse kvinnene? Definer "beste damer" Jeg dater ikke horer heller da.. og jeg liker å ha penger på bankkonto Jeg har ingen problemer med at dere jenter får dere utenlandske menn, da blir det mindre seksuellt frustrerte kvinner som klager til oss, og vi menn er fritt til å velge damer med klasse. Så, et fett for meg hva dere gjlør. Bryr meg svært lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #25 Del Skrevet 8. august 2008 De thaidamene som jeg så på den serien som gikk på TV-Norge i vinter synes jeg ikke virket noe spesielt mer medgjørlige enn norske damer. Mer ivrige på å stulle og stelle, kanskje, men de hadde da bein i nesa. Faren til en venninne av meg er gift med en thai og hun har nettopp åpnet egen business etter å ha bodd i Norge i tre år. Veldig geskjeftig dame som får til det hun vil! Morsomt å lese at dere norske jenter tror alle asiatiske jenter er nikkedukker. Jeg ler godt hver gang, for en slik dame vil ikke jeg ha, men det virker som dere tror alle er slik. Dere er da redde for at vi finner damer som ikke bare klager.. ja, de finnes, men trenger ikke være slaver. rart, er det ikke? Hilsen en som aldri har hatt en norsk jente, aldr kommer til å en norsk jente, og er stolt. Har utenlandsk kjæreste, og jeg er ikke blitt "forgiftet" av en norsk kvotert jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #26 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, for du tar det jo som en selvfølge at alle egentlig ønsker det samme som deg selv *rister oppgitt på hodet*. Skremmspropaganda fra en norsk jente Syntes det er litt morsomt, men kjenner 2 stk som er gift med en norsk mann, begge asiatiske og forholdene fungerer utmerket. Hun er ikke en slave, og han er ikke en diktator, men hun respekterer han, imotsetning til norske kvinner, som egentlig er derfor vi velger bort dere. Hun MÅ ikke ha 50 000kr smykke hvert år, men setter pris på gavmildheten til mannen, enten det er smått eller stort, og har et familiesyn! Prøv å finn en slik norsk jente, og du er 90 år gammel Du venter ikke på noe godt i Norge, hvis det er en norsk jente du er på jakt etter. Du må faktisk ut av landet, fordi her er de oppblåste, egosentriske og "selvstendig". Når jeg mener selvstendig, så mener jeg at hun velger en dildo istendefor deg og har ikke noe imot å utnytte deg som mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kona Skrevet 8. august 2008 #27 Del Skrevet 8. august 2008 Morsomt å lese at dere norske jenter tror alle asiatiske jenter er nikkedukker. Jeg ler godt hver gang, for en slik dame vil ikke jeg ha, men det virker som dere tror alle er slik. Dere er da redde for at vi finner damer som ikke bare klager.. ja, de finnes, men trenger ikke være slaver. rart, er det ikke? Hilsen en som aldri har hatt en norsk jente, aldr kommer til å en norsk jente, og er stolt. Har utenlandsk kjæreste, og jeg er ikke blitt "forgiftet" av en norsk kvotert jente Og du har ikke lest alt som er skrevet her skjønner jeg, og det du leser tolker du vilt. Jeg har aldri ansett asiatiske jenter som nikkedukker, har vel heller sagt at de menn som tror det vil få seg en overraskelse. De er like forskjellige som oss, og jeg har heller ikke problemer med å godt at norske menn velger seg en utenlandsk dame. Jeg har en asiatisk svigerinne. Det jeg har problemer med er at enkelte menn, som du, må forsvare valget sitt med å rakke ned på norske damer - akkurat som om norske damer er en homogen gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kona Skrevet 8. august 2008 #28 Del Skrevet 8. august 2008 Skremmspropaganda fra en norsk jente Syntes det er litt morsomt, men kjenner 2 stk som er gift med en norsk mann, begge asiatiske og forholdene fungerer utmerket. Hun er ikke en slave, og han er ikke en diktator, men hun respekterer han, imotsetning til norske kvinner, som egentlig er derfor vi velger bort dere. Hun MÅ ikke ha 50 000kr smykke hvert år, men setter pris på gavmildheten til mannen, enten det er smått eller stort, og har et familiesyn! Prøv å finn en slik norsk jente, og du er 90 år gammel Du venter ikke på noe godt i Norge, hvis det er en norsk jente du er på jakt etter. Du må faktisk ut av landet, fordi her er de oppblåste, egosentriske og "selvstendig". Når jeg mener selvstendig, så mener jeg at hun velger en dildo istendefor deg og har ikke noe imot å utnytte deg som mann. Kjære deg, alle norske damer Må ikke ha smykker for 50 000 pr. år, hvor har du det fra? Og de fleste av oss respekterer også mannen vår. Og jeg gjentar, norske kvinner er ikke en homogen gruppe. Velg gjerne en utenlandsk dame, det er helt opp til deg - kjærligheten har ingen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå