Gå til innhold

string eller truse?

Lemoni*

Anbefalte innlegg

Jeg vil også helst bruke tamponger, men min lege frarådet meg det, da man skal skifte tampong etter max 4 timer... Men hvis du har hørt noe annet så hopper jeg gledelig over på tampong døgnet rundt og kaster alle disse posene av noen truser. For jeg hater de virkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sverger til string og av og til bokser, men ha meg frabedt disse kjipe trusene som syns igjennom alt jeg har av klær.

Så lenge vi skifter string og vasker oss daglig, som dere andre også sier, så bekymrer jeg ikke så veldig for de bakteriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Jeg vil også helst bruke tamponger' date=' men min lege frarådet meg det, da man skal skifte tampong etter max 4 timer... Men hvis du har hørt noe annet så hopper jeg gledelig over på tampong døgnet rundt og kaster alle disse posene av noen truser. For jeg hater de virkelig....[/quote']

Det står på de nye fra ob og på de fra always, at de kan brukes opp til 8 timer. Derfor sover jeg med dem med god samvittighet (setter innf ør ejg legger meg og bytter når jeg står opp, evt noen timer før i helga.

sov med tampong før også jeg, da sto jeg heller opp en gang midt på natta og byttet, for jeg klarer ikke sove med bind rett og slett.

Har nå ikke hørt fra en lege om det stemmer det som stå på dem da, men jeg velger å tro produsentene, for sa sover jeg så mye bedre, så tar jeg heller og gir kroppen en liten pause i løpet av dagen (med unntak av det første halvannet døgnet blør jeg svært lite, så jeg kan gå med truseinnlegg i en time eller to på tider av døgnet jeg vet jeg blør lite (når jeg er hjemme selvsagt, ikke på jobb) Satser på at det går helt fint jeg (alternativt kan man jo bruke bind på dagtid en periode, men jeg takler ikke bind i det hele tatt jeg)

Jaja, utenfor tema, men jeg svarte nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanlige tai-truser, men har 2 string truser til spesielle anledninger, dvs til f.eks en beige tynn bukse jeg har. Er ikke glad i å bruke stringtruser, synes ikke de sitter særlig godt, derfor er det svært sjelden jeg bruker denne beige buksa desverre. :cry:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker helst string. Jenteboxere er også deilige og de bruker under skjørt og om natten når jeg har mensen. Liker ikke vanlige truser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er stor fan av jenteboxere og har mange av dem, min favoritt er de fra Calvin Klein.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke rundt å bekymrer meg for disse bakteriene jeg altså, men flere bekjente har gått over til vanlige truser pga dette.

sant som dere sier, at med normal hygiene og truseskift så går det nok bra.

er jo aldri syk så..

selv takler jeg ikke vanlige truser, jenteboksere derimot bruker jeg i blant, men jeg synes de sklir de også.

stringen holder seg i det minste på plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Bruker string, men nå som det er så godt og varmt "lufter" jeg så mye som mulig... :sjarmor: Det er jo ingen som kan se hva jeg har under skjørtet uansett, så hvorfor ikke. Sover også truseløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Kun string her i gården. Alt annet definerer jeg som rompefengsel. Bikini er det eneste som får bekle min stump :)

Når det gjelder hygiene, så er jeg en dobbelt-dusjer (minst to gang for dag) og da er det selvfølgelig truseskift også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger også til string..

Til Barbie og dere andre som ikke takler string: Jeg tror det er en vanesak. Jeg heller taklet ikke å gå med string før. Kjøpte et par som jeg prøvde, men likte det ikke.. Tok de på innimellom for å prøve om de ble bedre etterhvert.. og tilslutt var de bare gode.. :) Og nå bruker jeg ikke annet..

Men for all del.. Er jo ingen som sier at man Må bruke string. Og jenteboxere er jo gode å gå hjemme å slafse i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe som ikke har kommet serlig frem i denne diskusjonen, er at det er svalt og luftig å erstatte truse med string på varme dager. Det blir litt mere luft mellom buksa og huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de nye typene med truse"hotpants". Utrolig behagelig å ha på. Så jeg er faktisk på veg bort fra stringen som jeg har brukt i årevis. Har fått tilbakemeldinger på at hotpantsene mine er myyyyye mere sexy enn stringen.

Så da blir jo valget lett.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker string hovedsaklig, men har kjøpt meg noen slike hotpants/trang boxer-type truser som også er gode å ha på.

Vanlige truser bruker jeg kun ved mens, og føler da at jeg konstant må gå å passe på at de sitter der de skal sitte...

Men det dreier seg vel kanskje mest om å finne truser som sitter godt, uansett om det er string eller vanlig.

De første stringene jeg kjøpte var HELT FEIL!! og ble ikke brukt, men så kjøpte jeg noen som var litt annerledes, og vips så var det bare det mest behagelige jeg kunne tenke meg!!

Og ingen av mine stringer sitter så stramt at de faktisk sitter inni rompa altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Bruker enten string, jenteboxer eller ingenting.. :)

Vasker/dusjer meg to ganger om dagen og da hører selvfølgelig truseskift med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Jeg synes ikke noe om boxer jeg da...liker bedre string ja!

Har kastet alle andre truser etter at jeg begynte å kjøpe string! cluet er vel å kjøpe undertøy i et materiale som tåler kokvask! da blir det så rent og pent så!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...