Gjest anamaria Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg tenker litt på å ta sos. ant, noen som har erfaringer med det? Har sett at kulturstudier arrangerer kurser i india, men er dette hele grunnfaget ? er et grunnfag 30eller 60 studiepoeng? på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg vet ingenting om sosialtantropologi, men vet at et semesters studietid er normert til 30 studiepoeng, eller tidligere 10 vekttall. Et grunnfag har dermed 60 studiepoeng. Hdh (=håper det hjelper) M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Hvis du bruker søkerfunksjonen vil du finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 hei anamaria jeg skal begynne på sos-antr. grunnfag til høsten, og jeg gleder meg sånn! tror det blir kjempespennende! det vanligste er vel å ta et semester(det første tror jeg) av grunnfaget i india, jeg er ikke helt sikker på om du kan ta begge semesterene der. semest. er litt kortere i india enn de er ved universitetene i norge, og eksamen tar du ved et universitet, fortrinnsvis ntnu tror jeg. har du vært inne på denne siden?: www.kulturstudier.no her finner du endel info, og de er også kjempegreie og raske med å svare på spørsmål viss du sender en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå