Gå til innhold

Barnepasstjeneste på lørdager?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Jeg er litt små-usikker på hvordan jobbsituasjonen min blir etter fødselsperm.

Det kan godt være at jeg skaffer meg en jobb med senvakter og lørdagsjobbing, vi får se.

Det jeg lurte på var om det er noen her inne som har jobbet på lørdager, samtidig som de hadde veldig små barn? (Min vil være nesten 11 mnd når jeg går ut i jobb igjen)

Vi har ikke familie i nærheten som kan stille opp med barnepass, og pappaen til knøtten jobber hver lørdag.

Finnes det dagmammaer som jobber lørdager? :wink: Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Hadde du bodd i Bergen, så skulle jeg vurdert å tilby meg å passe knøttet ditt jeg....

Om det finnes dagmammaer som jobber lørdager, det gjør det sikkert, men problemet er kansjke å finne ei som er villig til det, for de fleste vil jo ikke det, men unntaka finnes jo....

Siden jeg ikke bor i Oslo så kjenner jeg heller ikke noen dagmammaer der. Kan muligens bli vanskelig å finne noen, men du må vel bare lete....

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Takk skal du ha Fredagsbarn. :)

Jeg har aldri hørt om dagmammaer som jobber lørdager, men jeg håper at de finnes, og at jeg finner en. :wink:

Nå fikk jeg nesten lyst til å flytte til Bergen du. :briller:

Men får vel bare lete her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg trur ikke det finnes mange av dem nei, men å si "det finnes ikke", så er det garantert at det dukker opp en eller annen og sier, 2joda, det finnes ei", ikke sant?

Det er kanskje egentlig lettere å finne ei dagmamma, go i tillegg et annet menneske som passer ungen på lørdager? Litt mer komplisert for ungen, og deg, kanskje, men, lettere å finne et menneske som er villig til å passe barn på lørdager, enn å finne et menneske som er villig til å passe barn 6 dager i uka?

Uansett ønsker jeg deg lykke til, det er i alle fall sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

I trondheim har studentbarnehagen åpent annenhver lørdag. Men det er vel kanskje beregnet på studenter som skal lese osv... Mulig det finns noe sånt i oslo også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du trenger dagmamma på lørdager, kan gjerne være det, jeg bor i Oslo og er 20 år, jobber med funksjonshemmede barn til daglig.

E-mail-adresse er fjernet, det er ikke lov å legge slike her. Registrerer deg gjerne, da kan du ha e-mail tigjengelig i din profil, eller sende brukeren en PM.

Fredagsbarn - mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Tror det finnes et firma som heter Barnevakttjenesten eller noe sånt. Har lest andre steder at de var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...