Gjest Lille Bie Skrevet 4. september 2008 #21 Del Skrevet 4. september 2008 Åh herregud.. *hulk hulk hulk* Jeg måtte bare inn å skrive før jeg ser videre. PEYTON som kom!!!!!!!!!!! Åååååh.. *gråte-gråte-gråte* Herregud!! *smelt* Da er vi to! Tårene trillet litt når jeg så Peyton komme gående ja! Elsker OTH... MEN! Jeg er litt skeptisk altså, for Luc og Peyton er ikke gift enda, så jeg er litt redd for at det er noe som skal klare å skille dem før de rekker å bli gift.. Da kommer det til å klikke for meg! Jeg har faktisk ventet på at de skulle bli sammen heeeeele sesong 4 og 5.. Så dette bør holde dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chianty Skrevet 6. september 2008 #22 Del Skrevet 6. september 2008 Sitter bare å venter på neste episode.... så spennende!!! tror e dør!!! avhenig ass.... så deilig serie.... Ååååååååå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. september 2008 #23 Del Skrevet 15. september 2008 På www.surfthechannel.com Kan man se den! Gratis og man trenger ikke laste ned heller! Det er jo ikke gratis det da : ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå