Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 27. juli 2008 #1 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet om/når denne kommer på norske tv-skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 28. juli 2008 #2 Del Skrevet 28. juli 2008 De holder fortsatt på med sesong 5 på tv.. så spørs om det blir i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 31. august 2008 #3 Del Skrevet 31. august 2008 Premieren på OTH i USA er mandag 9.September, men når tvnorge skal sende denne fantastiske serien vet jeg ikke. Håper det blir snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 1. september 2008 #4 Del Skrevet 1. september 2008 Feil. One Tree Hill har premiere i USA i kveld, og er da klar for nedlasting i natt/morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 1. september 2008 #5 Del Skrevet 1. september 2008 Da begynner det sikkert ikke før til neste år her i Norge. BU!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 1. september 2008 #6 Del Skrevet 1. september 2008 Feil. One Tree Hill har premiere i USA i kveld, og er da klar for nedlasting i natt/morgen Å herreguuud!!!! Deilig!:) Elsker denne serien.. Ska løøøpe å sjekke nedlastningen nooo =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 1. september 2008 #7 Del Skrevet 1. september 2008 Kan forresten sjekke alle seriene her http://www.epguides.com/.. On når de begynner osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 1. september 2008 #8 Del Skrevet 1. september 2008 Åh herregud.. Den holder på å laste ned.. Gjett om jeg ska lage kakao og koooooose meg med ekstra mye kremtopp!! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 2. september 2008 #9 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan klarte du å laste den ned kl 23 i går kveld? Den sendes jo ikke i USA før 8-9 på kvelden, og de ligger jo 6 timer før oss.. Jeg driver og laster ned nå hvertfall, det går aaalt for sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 2. september 2008 #10 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan klarte du å laste den ned kl 23 i går kveld? Den sendes jo ikke i USA før 8-9 på kvelden, og de ligger jo 6 timer før oss.. Jeg driver og laster ned nå hvertfall, det går aaalt for sakte Nei jeg vet ikke hvordan jeg klarte det.. Jeg bare gjorde det Denne serien er virkelig en jeg skal kjøpe! Den begynner å bli billig å kjøpe, jeg har ventet en god stund, for jeg gidd kke kjøpe de for 500 kr stk Elsker den, og den setter sånn spor inni meg :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #11 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett 1.episoden nå i sesong 6, den var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 2. september 2008 #12 Del Skrevet 2. september 2008 Har du sett episoden da? Jeg måtte skynde meg å se episoden før jeg skulle på jobb. Den svarte opp til forventningene mine hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 2. september 2008 #13 Del Skrevet 2. september 2008 Har du sett episoden da? Jeg måtte skynde meg å se episoden før jeg skulle på jobb. Den svarte opp til forventningene mine hvertfall! Neei, jeg ska se den senere i dag.. Herregud jeg gleder meg!!!! Er sååååååå spent på hvem Lucas ringte til.. Wiii.. Jeg håååper det var Peyton, eller hvordan naavnet skrives.. Tror ikke jeg skal tørre å lese mer her før etter jeg jeg sett episoden.. Redd dere skal sladre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 2. september 2008 #14 Del Skrevet 2. september 2008 Hvor laster dere dette ned??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #15 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vil gjerne ha noen spoilers, da jeg tviler på at jeg får fulgt noe særlig med på OTH den kommende sesongen og hater å vente. Spoilers please:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 2. september 2008 #16 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vil gjerne ha noen spoilers, da jeg tviler på at jeg får fulgt noe særlig med på OTH den kommende sesongen og hater å vente. Spoilers please:) Hehe, siden jeg er ny på forumet, så vet jeg ikke hvordan man skriver spoilere Men kan jo starte ny tråd for oss som laster ned hvor du kan følge med Jeg elsker nemlig å fortelle hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #17 Del Skrevet 2. september 2008 Hehe, siden jeg er ny på forumet, så vet jeg ikke hvordan man skriver spoilere Men kan jo starte ny tråd for oss som laster ned hvor du kan følge med Jeg elsker nemlig å fortelle hva som skjer Legg gjerne inn en ny tråd med spoilere til OTH. Det synes jeg hadde vært strålende! Tusen takk Angelica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 2. september 2008 #18 Del Skrevet 2. september 2008 Da gjør jeg det! Det er bare hyggelig vet du! Stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. september 2008 #19 Del Skrevet 3. september 2008 Åh herregud.. *hulk hulk hulk* Jeg måtte bare inn å skrive før jeg ser videre. PEYTON som kom!!!!!!!!!!! Åååååh.. *gråte-gråte-gråte* Herregud!! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. september 2008 #20 Del Skrevet 4. september 2008 På www.surfthechannel.com Kan man se den! Gratis og man trenger ikke laste ned heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå