Gå til innhold

Litt av hvert fra tida før og etter operasjon:)

amor

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har nå fått et sett nye pupper som er 275 ml større enn de var for to dager siden. Tenkte jeg skulle skrive "min" historie, :hallo: siden jeg har hatt nytte av å lese andres historie om tida før og etter deres operasjon. :5::5:

Onsdag morgen måtte jeg opp grytidlig for å nå et fly som skulle frakte meg til Oslo, og Nobel Clinic. Ganske nervøs, og med en sykt dårlig samvittighet overfor jenta mi på fire år. :gråte: :hjerte: Visste at neste gang jeg så henne ville hun ikke kunne sitte på fanget og kose, det kunne til og med ta flere dager før det var mulig. Med de tankene, og tankene for alt som "kunne gå galt" under operasjonen og "er dette egentlig nødvendig, jeg trekker meg"-tankene satt jeg på flybussen og ble skikkelig kvalm! Kom fram til klinikken, skylte ned de siste pillene (herregud, så mye piller jeg har trøkt innpå de siste dagene!), tok en dusj med hibiscrub :dusje: og ventet. :filer:

Til slutt kom jeg inn til legen som skulle operere meg. Litt ironisk, tenkte jeg, mannen som skal operere meg heter Lykke, det er sikkert et tegn fra oven;) Vi diskuterte fram og tilbake hva jeg skulle velge av størrelse og form. Vi fant ut at vi skulle legge under muskel, selv om jeg trener endel styrke på brystmusklene, :trene: for det ville gi det mest naturlige resultatet (Viktigere enn treninga på akkurat DEN muskelgruppa!) Han informerte om hva som ville være et realistisk resultat, og ba om frihet til å velge litt større størrelse dersom det vi hadde kommet fram til var litt lite til å "fylle ut" tomrommet i puppene. :sexy:

Etter operasjonen lå jeg en stund, var ikke kvalm eller uvel, men kjente selvfølgelig litt smerter. Det forhindret meg ikke fra i å ta på meg den überkule t-skjorta mi, som i tillegg til å ha et herlig motiv, er ganske trang. Den måtte jeg pent ta av meg igjen da kirurgen kom for å sjekke om sports-bhen de hadde satt på var passe størrelse (jeg måtte bytte fra 75 c til 75 b i sporst-bh.) Og ikke pokker om jeg fikk ta den på igjen, på med en cardigan, som var enklere å få av igjen!! VELDIG glad for akkurat den beskjeden, for utover kvelden var smertene i en helt annen klasse, jeg vil nesten være så stor på det at jeg kaller dem smerter i verdensklasse! :sjokkert:

Tok drosje til hotellet en time etter oppvåkning, og der skulle jeg tilbringe to netter. ALENE!! AU, det var vondt å stå opp, gå på do, spise, ALT! Etter en nesten søvnløs natt :tellesauer: fikk jeg tygget i meg nok painkillers til å gå og spise litt frokost.(Måtte riktignok legge meg nedpå litt, for idet jeg prøvde å ordne håret til noe annet enn fugleskremselsveis, besvimte jeg nesten!) Følte meg litt bedre etter litt frokost da. Men da anestesilegen ringte, sa jeg at jeg trodde det hadde vært bedre å ta flyet hjem direkte fra operasjonen, da hadde jeg hatt noen til å dytte meg opp fra senga. Men på den annen side, det hadde vært kjipt å besvime i innskjekkinga på flyplassen...

Så tilbragte jeg dagen med egenkontroll, tv, soving, selvmedisinering (høres ikke helt sunt ut;). Har prøvd å finne ut her når den verste hardheten gir seg, brystvortene og areola synes veeeldig godt gjennom klærne nå. I tillegg fikk jeg beskjed om å aldri bruke spile-bh?! Er det bare Nobel som anbefaler dette?

Turen hjem igjen gikk greit, selv om det var slitsomt å sitte på flytoget med sekken på ryggen(turte ikke ta den av igjen, brukte så lang tid å få den på:). Mannen min var fornøyd, jeg er fornøyd og hurra, det er jo ikke så ille smerter i dag, to dager etter operasjonen. :tommelopp:

Tilbake til det jeg skrev til å begynne med, om nervøsiteten og "kanskje jeg angrer"-tankene. De har jeg ikke hatt i det hele tatt, selv etter disse dagene, og det er jeg glad for!! Håper alle ikke-opererte, ny-opererte og erfarne silikongurier får en fin dag! Jeg lurer bare på en ting til slutt: hva skal man gjøre med utsvetta tape i finværet? Det er vel ikke gunstig at den er våt? Men jeg vil jo ikke sitte inne i dette deilige været!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har vel ikke så mye annet fornuftig å komme med enn en gratulasjon :)

Er en deilig følelse når man har fått det som man vil ha det. Jeg har selv operert på Nobel Clinic, neseplastikk :)

Har selv ganske små pupper, men har ikke tenkt til å gjøre noe med dem nå hvertfall. De er fine selv om de ikke er så store. Men umulig å vite hva jeg gjør om f.eks 10 år :P

Det som bekymrer meg mest er hva som kan bli av plager i ettertid. At man må ta de ut igjen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...