Gå til innhold

Glefsende gigantisk stor tiss.


Gjest Voldsom stor

Anbefalte innlegg

Gjest Voldsom stor

Jeg har så stor tiss. Kjønnsleppene glefser jo mot en jo. Kjønnsleppene henger der akkurat som en guttetiss. Når jeg går i bikini ser jeg ut som gutt. Eller en stor mann med diger tiss. Problemet mitt er at jeg hater å gå med bind når jeg har mensen. Fordi fitta mi er så stor så gnisser det på bindet. Og tamponger vil jeg ikke bruke fordi det er grusomt vondt å stikke noe inn i fittehølet. Jeg er jomfru og ingen skal inn i hølet mitt. Jeg hadde ikke våget å vise den store fitta til en kjæreste. Da hadde jeg skremt han bort. På slutten av hver mens så tar jeg bort bindet og da kommer blodet i trusa. Men jeg hater jo det bindet. Og da skyfter jeg truse ofte. Når jeg ikke har mensen så er fitta våt hele tiden. Og kjønnsleppene er jo gigant store og er fuktig og svetter. Jeg er alltid våt i trusa. Og tena lady vil jeg ikke bruke siden jeg er bare 20 år. Og truseinnlegg er jo like grusomt som med bind. Så da går jeg der med våt truse da og får masse soppinfeksjoner hele tiden. De sopp infeksjonene går jo aldri bort. Jeg bruker canesten en stikkpille oppi fitta en gang i måneden. Også klør det sånn i fitta mi. Jeg klør så mye at det blør. Også svir det og brenner noe sinnsykt. Går det ann å operere bort kjønnsleppene? De er jo bare i veien jo. Også er de jo våte hele tiden. Jeg skyfter ny truse en gang i timen og jeg er møkka lei av våt truse. Hva skal jeg gjøre? Jeg går ikke til legen eller GU. Vil ikke vise det glefsende dyret til noen. Da besvimer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Jeg syns du bruker mye stygge ord om kjønnsorganet ditt. Fitta og hølet?

Jeg er helt sikker på at du er helt normal - det er mye variasjon. Og tro meg, legen besvimer ikke. Hun/han har sett det meste allerede. Kom deg til legen så du kan utredes for ubehaget ditt og få litt ordentlig behandling slik at du slipper å klø deg til blods mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg syns du bruker mye stygge ord om kjønnsorganet ditt. Fitta og hølet?

Jeg er helt sikker på at du er helt normal - det er mye variasjon. Og tro meg, legen besvimer ikke. Hun/han har sett det meste allerede. Kom deg til legen så du kan utredes for ubehaget ditt og få litt ordentlig behandling slik at du slipper å klø deg til blods mer.

Det er kanskje soppinfeksjonen som gjør det så vondt å sette inn tampong? Og så sårt også?

Sikkert lurt av deg å gå til lege å få noe som hjelper bedre enn canesten, som tydeligvis ikke hjelper noe særlig.

Kanskje legen også kan sjekke om det kan være andre bakterieinfeksjoner eller utslett?

Jeg tror også du er godt innenfor normalen "der nede". Det er ikke så uvanlig å ha store kjønnslepper, eller indre kjønnslepper som stikker ut.

Det er dumt at vi ikke lærer mer på skolene om hva som er normalt, for mange går og bekymrer seg helt unødvendig for eksempel fordi den ene kjønnsleppen er større enn den andre. Også helt normalt.

Dersom de er så store at det bestandig gjør vondt å sitte, går det an å få støtte til å forminske dem.

Gå til legen å få noe mot infeksjonen du, så slipper du å plages slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis kjærester og leger blir skremt av noe her så er det nok helst den grove språkbruken, og det svært så negative synet på egen kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er kvinnehateren i kvinnedrakt, han må være utrolig forvirret OG SPRØ !

Kan jo være at kvinnehateren er en kvinne? Innlegget minnet litt om veggen på et offentlig toalett. Noen som har funnet ut at de skal prøve å skrive alle de stygge ordene de kan mens ingen ser dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Dette er en gammel bruker som forsvant for en tid tilbake. Det er mulig hun er et troll, men det er også godt mulig hun er reell.

TS: Om du fortsatt er her, og fortsatt har problemer, så bør du vurdere lege. Ja, det går an å operere kjønnsleppene, med da må du desverre vise de til noen. Sliter du voldsomt med GU så er det også mulig å få narkose under selve undersøkelsen.

Men det kan og være at du kun har fått en ekstrem irritasjon nedentil pga en infeksjon el, og da blir du mest sannsynlig frisk av et par tablettkurer. Allergi for canesten er også en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...