Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie?

Mette

Hvordan skal dere feriere i år?  

1. 1. Hvordan skal dere feriere i år?

• Hjemme
      9
    • Hytta
      2
    • skandinavia
      9
    • Syden chartertur
      8
    • interrail
      0
    • div
      35

Anbefalte innlegg

Vi skal til syden, 14 dager snart med barn og en uke i august uten barn.Gleder meg, til et år med skikkelig ferie.Ofte har vi tatt småturer og brukt resten av ferien og pengene til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nettop vært en uke i Italia på bryllupsreise så noen skikkelig sommerferie har vi ikke planlagt. Stemte DIV jeg, for vi kommer til å ta diverse småturer i kongeriket Norge utover sommeren - så får vi se om vi avslutter med en langweekend i en av Europas store byer til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bryllup og ferie håper at dere hadde en minnerik dag og tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (vennegjeng) gjentar suksessen fra i fjor: Leier seilbåt som vi seiler selv. I år skal vi til Middelhavet - Gleder meg villt!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største ferieplan er en tur til England i forbindelse med min "graduation". Mamma, pappa, søster, meg og kjæresten skal leie bil og kjøre til/være i Syd-England og mest Cornwall. Gleder meg!

Ellers skal jeg jobbe masse, og i et bryllup i Norge, på hytta med noen venner (både i Norge og Danmark) og så kanskje på fortur i fjellet. Så det må vel gå som div.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hoved ferien" i år går til USA. Blir borte i 3-4 uker. Når vi kommer hjem bærer det av sted til Tyskland og Italia :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt

Vi kom hjem fra to uker i Puerto Rico for tre uker siden, så vi har ikke planlagt noe.

Det blir iallefall en tur til Oslo, å så har sambo lyst å kjøre til Frankrike.. Men vi får se... Er ikke så sugen på å kjøre SÅ langt jeg da men...

Må hvertfall finne på noe! :)

Ellers blir det vel noen turer til gården/landstedet til pappa ett par timer fra her vi bor.

Deilig å komme seg bort og opp dit, langt nok fra hjemme til å være i fred og kort nok for en helg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg skal hjem i sommer; langt nord i landet :D Noen år siden sist.

I tillegg så skal vi til Gøteborg og Liseberg.

Synes også at det er ferie å være uten barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hjem til mine foreldre på landet og gjøre i stand alt til bryllupet. Og så drar vi på bryllupsreise til Venezuela på nyåret. Så det er ferien vår i år. Kan hende at det blir en uke på Kreta i høst, men litt usikkert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en måned til Asia med kjæreste og familie. Gleder meg sinnsykt, er lenge siden jeg har vært på ordentlig langtur. Den siste uken skal vi bare slappe av på et luksus-resort med privat strand og egen shopping-gate. Men først må jeg jobbe i 20 dager til...alltid greit med litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store planer. Tar det litt "utenom sesongen" tenker jeg. Her må det jobbes. Vi skal nok en tur nordover etterhvert..må jo få med oss midnattsola. :hjerte::wink: Har lyst på Afrikaferie igjen, men i disse terrortider.....tror vi venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal 1 uke til Hellas med "svigers." Svigermor fyller 50 så de har spandert tur på oss. De 2 siste ukene skal nytes hjemme i hagen med sol og late dager (forhåpentligvis) og noen turer til stranden.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Tre ukers bilbur til Tyskland, Sveits og Italia, skal frese rundt og besøke venner og familie!

Gleder meg "litt" - vi reiser om to uker! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser nok mest sansynlig på en "hopp-på-sydentur". 1 uke.

Hvor er jo da ikke bestemt enda, siden det avhenger av hva som er ledig utover sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjell/fisketurer i Rondane og Trollheimen med fadern/venninne/kjæresten. Gleder meg :briller: Utover det har jeg ikke planlagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære skal på bryllupsreise til Brasil. Vi blir borte i 3 uker. Skal til Amazonas, Manaus, Fortaleza og Flexeiras. Gleder oss veldig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...