Gå til innhold

Hvordan "laffer" dere?

Girl-Next-Door

Anbefalte innlegg

Trenger vel ikke akkurat å gå rundt som en sjuske selv om man tar på seg kosebukse etc.... Så lenge man vasker seg og ikke lukter ille så er det vel ikke så viktig hva man har på seg når man bare er hjemme??? Så lenge man føler seg bra så er vel det det viktigste????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i det, Nikki. Det viktigste er å føle seg bra. Jeg bryr meg ikke noe særlig om hvordan jeg er kledd når jeg går ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Enig i det' date=' Nikki. Det viktigste er å føle seg bra.[/quote']

Det kan jeg si med enig i men når det gjelder personlig hygiene finnes det ingen unnskyldninger- hvertfall ikke slik jeg ser det.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Daglig dusj trenger ikke være et must, Retz. For meg holder det fint å vaske håret annenhver dag, det har håret mitt beder av, og jeg klarer da utmerket å vaske kroppen min med en vaskeklut!

Hygiene trenger ikke bety dusj.

Kosebukse, "laffeklær" etc betyr heller ikke at man er sjuskete, og slett IKKE at man ikke er ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, jeg uttrykte meg uklart, Fredagsbarn. Daglig dusj er et must for meg. Mer en vane enn hellig overbevisning, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skikkelig god laffedag begynner med en dusj, deretter er det å finne den gode gamle treningsbuksa, flette håret i en flette som henger ned på ryggen og daffe rundt uten noe mål og mening. Kanskje en tur på butikken eller 7/11 for å kjøpe digg. Det er umulig å laffe rundt sammen med flere enn en person (det er bare så vidt at kjæresten får delta i dette ritualet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Men "laffer" ikke foran evt. kjæreste eller sambo nei, hvis en slutter å bry seg om hvordan man ser ut til daglig så ber man om utroskap.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nja, jeg trur ikke min samboer akkurat ser seg om etter andre jenter bare fordi jeg sitter i nattbuksa en formiddag, eller fordi jeg sitter i bare et håndkle etter dusjen....

Forøvrig så finnes det gutter som bryr seg om jenta INNI, selv om hun ikke har nyvasket hår, og kanskje har ei ikke helt nyinnkjøpt, en kjempebehagelig, bukse på seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men "laffer" ikke foran evt. kjæreste eller sambo nei, hvis en slutter å bry seg om hvordan man ser ut til daglig så ber man om utroskap.

Hva med oss som ikke har sluttet å bry oss, men som aldri har brydd oss i utgangspunktet?

:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hva med oss som ikke har sluttet å bry oss, men som aldri har brydd oss i utgangspunktet?

Da håper jeg for din del at du finner en likesinnet som er villig til å "sjuske" sammen med deg....

Minie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hi Hi.... jeg skjønner at du er villig til å trekke dette langt retz- men jeg tror du skjønner hvor jeg vil hen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er herlig å "sjuske" litt hjemme...

Pleier som regel alltid ta på maskara og leppestift, trenger ikke dysje hver dag, og jeg kan godt gå i klærne fra i går eller svinse rundt hjemme i noe jeg absolutt ikke ville vist meg offentlig i (det bør helst ikke ringe på døra..)

Dette gjør jeg selv om mannen min er hjemme. Han har flirt litt av antrekkene noen ganger,men det tåler forholdet vårt. Vi liker litt å flire av hverandre.Når en elsker hverandre for det som er "inni" så har ikke en-dags-sjusk særlig å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skikkelig laffedag har jeg på meg joggebukse eller ei annen god bukse, evt går i silkekimono halve dagen. Vasker meg som vanlig, men sminker meg sjelden. (Sminker meg ikke alltid til daglig heller, så da gjør jeg det iallfall ikke på en laffedag) Har på meg en god genser, på vinteren en tjukk "slumsegenser" (ikke pen, men utrolig deilig å gå i på kalde innedager), og på sommeren en tynn god genser eller T-skjorte.

Hvis sambo skulle gå fra meg, tror jeg nok ikke mine laffedager (som sjelden er på annet enn søndager forresten) er årsaken til at han går fra meg. Han liker meg naturlig, han! :wink:

Her i huset er det lov til å laffe!

Vi laffer sammen vi  :blunke: .

Samme her!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hi Hi.... jeg skjønner at du er villig til å trekke dette langt retz- men jeg tror du skjønner hvor jeg vil hen.

Det var da som faen, Minnie! Jeg som er i overstadig kranglehumør og alltingen. Usj. Får ta meg en krangel med det jeanskledde mannebeinet i stedet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg skal være alene hjemme hele dagen, starter jeg alltid med å dusje, rense huden og pusse tennene - ellers føler jeg meg ikke vel. Stort sett tar jeg på meg rene komfortable klær som gjør at jeg kan slynge bena oppi sofaen i alle mulige retninger uten å føle at det klemmer eller strammer noe sted. Har en deilig microfiberbukse som nærmest er uunnværlig! :)

Jeg sminker meg ikke på slike hjemmedager, synes det er deilig å føle at huden "puster". Dessuten har jeg ikke behov for så mye sminke heller, ettersom jeg har såpass markante naturlige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile
Her i huset er det lov til å laffe!

Vi laffer sammen vi  :blunke: .

Vi også!! For meg er det ikke et must å dusje på en laffe-dag hvis jeg ikke føler meg sjuskete, men jeg vasker meg uansett, renser ansiktet og pusser tenner. Sminke er uaktuelt på en sånn dag, tror ansiktet og øyenvippene mine har godt av litt "pause" av og til. Jeg kler meg ikke i joggebukse, for det har jeg ikke, men bruker gjerne tynne behagelige klær i bommulsjersey. Ikke akkurat supersexy det heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...