Gå til innhold

JA DET ER SAMME PERSON.


ellapille

Anbefalte innlegg

Jeg har flere innlegg her inne,men fordi jeg har vært for flau til å logge meg på,så har jeg brukt andre navn under de emnene jeg har skrevet.

Jeg gjør ikke dette for at folk skal synes synd på meg,bare for å skrive mine historier og få det ut av systemet.jeg gjør det ikke for å reklamere,for det er ikke noe å reklamere over,men for å være ærlig. Sikkert mange her inne som har gjort det samme og jeg forstår dem.

2 INNLEGG PÅ BARN OG FAMILIE.

EMNE: JEG MÅTTE SI STOPP NÅ. (BITTER)

jA JEG VIL NEKTE FAREN VANLIG SAMVÆR (REDD MAMMA)

1 innlegg på VI SOM SØRGER.

DØDEN ER SOM ET SVIK FOR MEG. (BARE TRIST)

JEG HADDE BARE ET BEHOV FOR Å FORTELLE DETTE OG AT DE SOM VIL KAN FÅ ET MER INNBLIKK I DEN SAMME PERSONEN.

SÅ OM NOEN SYNES AT DETTE VAR DUMT GJORT AV MEG,SÅ IKKE BLI ALTFOR SINTE. jEG MÅTTE BARE FÅ DETTE UT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør vel ingenting!!!!! Syns du er en tøffing jeg :D

*en liten velkomstklem fra Suzy*

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Er vel ingen som bryr seg om det, vel? Alle har helt sikkert forståelse for at man ønsker å få ting ut av systemet, og at det av og til er greit å få luftet ting i anonymitet før man "står fram" med nick. Det går så bra, så :wink:

Forresten, ellapille, vedr "redd mamma"-innleggene dine; dette syns jeg

du skal passe deg for å slite deg ut alene på. Jeg har selv vært i noenlunde samme situasjon (mitt barns far var narkoman og ingen offentlige instanser ville sette barnets sikkerhet foran samværsretten selv om han nær hadde dødd av overdose). Jeg passet ikke på meg selv i den prosessen, men brukte alle krefter på barnet mitt og redselen etc. (du vet jo hvordan det er). Det angrer jeg på i dag, for sårene fikk aldri grodd skikkelig ettersom jeg ikke tillot meg å "føle noe". Støtt deg på gode venner, og send meg gjerne en pm om du vil ha psykisk støtte fra en som har opplevd det - og gått seirende fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...