Gå til innhold

Fa..s putekasse


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Kjøpte en flott putekasse som er fin å se på (i den grad de er fine) det ble ryddig og ordentlig på patioen og jeg var ferdig med å irritere meg over å ha betalt ca en hundrings for mye :frustrert:

Som kjent så regner det av og til om våren og sommeren i dette landet - men etterpå stikker solen frem og alt er bare velstand. Man lukker opp havedøren og tusler ut, legger duken på bordet og skal hente frem putene til de gode stolene.

Og de ligger i putekassen. Oppå putekassen er det litt vann - som fjerne minner fra en regnværsdag. Og man løfter lokket og så oppdager man faen meg at dritten er konstruert slik at alt vannet som ligger på lokket renner nedi kassen! Er det mulig! :kjempesinna:

Aaarghhh!!!!! :sinnatagg:

Måtte bare si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA??????!!!! :evil:

Skandale! Klag! Klag ut av ville helvete! Sånt går da ikke an! Hav er poenget med ei putekasse da om det ikke holder putene tørre.

*tramper i bakken på tusenfryds vegne*

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - altså dette er et hån mot folks intelligens - så bare husk - er det vann på lokket - så tørk av først.

*roet seg litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

STORT!!!!! :hoho:

Unnskyld Tusenfryd *tørker lattertårer*. Ikke meningen å gjøre narr av deg, men dette var stort!

Støtter deg nå likevel på at det er en dustete konstruksjon når alt vannet renner ned i kassa når du letter på lokket :-?

Jeg skal huske å tørke når/hvis jeg får meg en sånn.

*fnise*

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf......sånn er vår putekasse også!

Men, løft lokket litt opp, da renner vannet bak kassa, enn oppi, også løfter du lokket helt opp!!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva er vitsen da?

Har vurdert å gå til anskaffelse av putekasse, men en sånn dusteinnretning vil ikke jeg har, i alle fall!

:evil: KLAAAG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Faens putekasse :evil:

Neida, jeg kjøpte min på Jysk - men det er fjorårets modell en grønn en. Årets modell var en sort og grå, og den syntes jeg ikke var så fine...

Så vidt jeg kan se er det samme de har på Europris til hundrelappen mindre. Men jeg tror de er like alle sammen jeg. Og den er tett så lenge lokket ikke åpnes. Og den kluten er vel en vane den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Faens putekasse  :evil:

Nå måtte jeg faktisk le høyt :ler: :ler: :ler:

Såå søt når du er sint :briller:

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Venter til neste år med å kjøpe - den modellen er sikkert mye bedre og holder vann på betryggende avstand.......*tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Venter til neste år med å kjøpe - den modellen er sikkert mye bedre og holder vann på betryggende avstand.......*tihi*

Alle modellene er slike.

Svigers kjøpte sin i Danmark i fjor, den er slik.

Mannen og jeg kjøpte vår på Plantasjen i år, den var slik.

Så, hvor du kjøper den, eller når tror jeg ikke har noe og si, det er selve kassene som er konstruert slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa med å kjøpe en bred teip? Teipe den bak.. Med god brett da så du får til å åpne? Eller teipe en liten kant på sånn gjør at vannet renner rett ut og ikke ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle modellene er slike.

Svigers kjøpte sin i Danmark i fjor, den er slik.

Mannen og jeg kjøpte vår på Plantasjen i år, den var slik.

Så, hvor du kjøper den, eller når tror jeg ikke har noe og si, det er selve kassene som er konstruert slik.....

Det var bare min "døve" form for humor som slo til........ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må redefinere poenget med en putekasse, mitt forslag:

Trodde moren min var på jordet da hun kjøpte en putekasse for å gjemme vekk blomsterjord ol på balkongen, men da er det bekreftet at putekasser egentlig er rydde-vekk-rot-kasse :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gode tips med tape og sånn - vet ikke om ikke kluten er enklere likeve... men det renner ikke vann nedi når den bare står der altså, ringblomst - det er kun når man løfter lokket og det vannet som ligger oppå lokket renner - da renner det nedi.

Ellers er det mer enn puter i den kassen. Det er fotskamler, grill (liten elektrisk - bor i blokk så rød kule er uaktuelt), bordduker og annet ruskomsnusk vi ikke skal ha slengende på balkongen - lenger.

Solen skinner og jeg er egentlig ganske fornøyd :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på Europris i dag jeg.

Det første jeg så da jeg kom inn døra var en sånn putekasse, da tenkte jeg på deg da.

Før har jeg alltid sagt "En sånn skulle vi hatt!", men i dag slapp sambo å ta stilling til akkurat DET. Så du har nok spart oss for en diskusjon.

En annen ting er at vi bare har EN pute, for vi klarer ALDRI å ta dem av stolene før det begynner å regne likevel. *sløv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...