Gjest Alive Skrevet 30. mai 2003 #21 Del Skrevet 30. mai 2003 Hi,hi...dette var gøy... #flakser og rocker så godt jeg kan# Uuuups tråkka deg på foten, vakke meningen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #22 Del Skrevet 30. mai 2003 AU! *vondt* Bare tulla, jeg spratt unna så fort atte :D Gåår så bra,- bare hyggelig at noen vil være med å danse og rocke Puh, nå har undertegnede spist middag (dvs. grillpølser og potetmos,- banebrytende sunnhet her ja), så nå tar høna en siesta foran dataskjermen og en eller annen tabloidavis *mett* Ai vill bi bækk *synker ned i stolen* klukk klukk - raaap :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 31. mai 2003 #23 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror ikke jeg tør å danse med ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mai 2003 #24 Del Skrevet 31. mai 2003 Søren heller! *skuffet* Jeg vil være Dolly! Jeg vil være Dolly! Tror jeg skifter igjen Neida,- hehe Kult at du likte den - hehe Jeg sakset den fra en bakgrunn på en mail faktisk og slengte den inn i bildebehandlingsprogrammet og vips = så var hønemor med vrikkende rytmer på plass Digger den sjøl...hihi. Ler litt når jeg ser den og Takk skal du ha *Lillian* :D Diva : - ) TYYYV!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mai 2003 #25 Del Skrevet 31. mai 2003 Næææ-hææiiii så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mai 2003 #26 Del Skrevet 31. mai 2003 joddaaaah..... Neida jeg syntes hanen din er FANTASTISK fin, og jeg forstår GODT at du har den som avatar. Hvor HAAAR De fått tak i en sånn en PREMIE-HANE??? Den er da noget av det vakreste jeg har sett! ( forresten vant den en dansekonkurranse for en tid tilbake siden, Første plass i hanenes DISCODANS kategori.. Tror han slo ALLE PÅL SINE HØNER OG EN ANNEN HANE FRA GOL.. IKKE VÆRST DET VEL????? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mai 2003 #27 Del Skrevet 31. mai 2003 WOW! DET var uante meritter dyret hadde gitt Joda, jeg kjøpte den jo fra en oppdrettersnuppe fra Møre såvidt jeg husker :-? 8) :oops: :blunke: Ja, jaggu kan den danse! Snakk om premiedyr ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mai 2003 #28 Del Skrevet 31. mai 2003 Om ikke jeg tar helt feil, så tror jeg faktisk denne Møredama har flere haner og høns.. Men Diva- du min kjære- fikk den beste. Danser som den skulle hatt livet til låns.. Jeg bøyer meg i støvet for den og har nesegrus beundring. Hanen din er herved kåret til den FINESTE avataren på KG- av meg ( om jeg har særlig stemmerett vites ikke, men det er MIN mening så det så! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mai 2003 #29 Del Skrevet 31. mai 2003 Åå, takker :oops: Tror Møre-dama skal ha mye av takken jeg,- for tips, inspirasjon og et stykk fjørkre Stor klem fra meg og danser`n : - ) Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå