*Lillian* Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 For ei kul høne du har blitt da!! Den må jeg si jeg er imponert over! Utrolig morsom er den! Humrer litt for meg selv hver gang jeg ser den nå, i dine innlegg! Kjempemorsom! ..men nå er du jo ikke lenger Dolly Parton med mindre pupper.. Nå har du jo blitt ei skikkelig hønemor! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Søren heller! *skuffet* Jeg vil være Dolly! Jeg vil være Dolly! Tror jeg skifter igjen Neida,- hehe Kult at du likte den - hehe Jeg sakset den fra en bakgrunn på en mail faktisk og slengte den inn i bildebehandlingsprogrammet og vips = så var hønemor med vrikkende rytmer på plass Digger den sjøl...hihi. Ler litt når jeg ser den og Takk skal du ha *Lillian* :D Diva : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Tror du den vil danse med bananen min Diva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #4 Del Skrevet 29. mai 2003 Jaaa! Det vil den heelt sikkert :D Den er både snill og sosial serru *dæinse dæinse dæinse med bananen til Starie - shubbidubbiduuuu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. mai 2003 #5 Del Skrevet 29. mai 2003 *rocke sammen med høna til Diva* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #6 Del Skrevet 29. mai 2003 * - danse og sprette og rocke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 undskyld meg , men jeg syns faktisk ikke den høna ser helt edru ut, jeg!! :o Har den drukket likør nå igjen? (egglikør)?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Hysj da :o ikke si det til non` - Den har ølbriller på! Ser du ikke det Neida, tror ikke den liker øl faktisk, mulig den har vært på likkøren jah! FY skamme tuppa! :fy: - Sikkert vært i fjøset og henta eggelikør ...... Dårlig eksempel for dagens ungdom.... Skal settn på plass jeg *myndig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #9 Del Skrevet 29. mai 2003 Men dansinga får jeg ikke kutta ut - den danser jo som en stukken gris ? Gammel vane vond å vende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 Diva da!!! Sjenke forsvarsløse dyr :o fy&skam på deg!! Øl briller - er det virkelig det den har, thi hi! Er det sånne med innebygd sugerør og sånn?! De er uten tvil meget lekre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #11 Del Skrevet 29. mai 2003 Hihi, skulle tro høna hadde lånt dem av Elton John, (her er jeg inspirert av en tidligere tråd ang Elton John briller ), eller kanskje den har stjålet de av Elton ? Kven kveit. Kriminelle fjærkre!!! Jaja, fuggern kledde de vaffal P.S : det var DEN som hoppa inn i barskapet mitt! ikke SI noe annet *holde jugekors bak ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #12 Del Skrevet 29. mai 2003 (vel... kledde og kledde, hvordan ser den ut uten :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #13 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja, ikke så kul og bøs som MED briller Tror den er snøblind og må dekke øynene til litt jeg.... Eller kanskje det bare er for oppmerksomhetens skyld ? Diva, the funky chicken *bak bak baaak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 Apropos høne; Fikk denne sms'en nå: Definisjon av en kvinne i overgangsalder? Eggene har gått ut på dato, men høna er like god.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #15 Del Skrevet 30. mai 2003 ...hiver meg med i dansen om enn med litt stive bevegelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #16 Del Skrevet 30. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #17 Del Skrevet 30. mai 2003 Eh, er det ikke litt ekkelt å gi ei høne eggelikør? Bare lurer, jeg... Forøvrig rocker dere bra, folkens *Salma lener seg cool tilbake og overværer resten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. mai 2003 #18 Del Skrevet 30. mai 2003 Salma skrev: Eh, er det ikke litt ekkelt å gi ei høne eggelikør? Ja, d kan bli litt for mye eggerøre ut av d..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #19 Del Skrevet 30. mai 2003 Blir bare rør, tror jeg foretrekker eggerøre framfor eggelikørrøre, tror jeg da :-? :o - Dæins og rock med, folkens! Her er det nok funky moves for alle, og stivere bevegelser er også hjertelig velkommen Forandring fryder *Diva - the rock chicken* *baaaak baak, flakse og rocke vilt* 8) P.S : nå er`e hælja dere! Party on! (sånn for å tørke støv av utgåtte kule 90-talls ord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. mai 2003 #20 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, nå tar alle hønsehjernene helg snart..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå