Gå til innhold

Ble dumpet 11 dager før....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg skulle egentlig giftet med 3 mai i år, men 11 dager før avlyser brudgommen og sier han ikke vil allikevel.

Alt var bestilt, jeg gledet meg og jeg ante fred og ingen fare. Begrunnelsen hans var at vi ikke passet sammen allikevel, enda vi hadde vært sammen i 5 år. Er det ikke mulig å finne ut av det før ??

Jeg sitter her da, dypt såret og lei meg. I stedet for bryllup ble det deling av leilighet, selge... få seg noe nytt og få orden på livet igjen.

Så nå får jeg vel pleie meg selv en stund og heller tenke på alle dere som får oppleve det å gifte seg med den dere elsker over alt på jord.

Ta vare på hverandre og sett pris på hverandre, respekter hverandre så vil dere alle få et lykkelig langt ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig? :o

Dette kunne han jo funnet ut av litt tidligere... :evil:

Stakkars jente,nå føler jeg med deg. :(

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette minner meg om det som skjedde med min mor for mange,mange år siden. Ja, må vel være snart 40 år siden. Hun hadde vært sammen med sin kjæreste i 3 år, og endelig skulle de gifte seg. "Problemet" var at han hadde funnet en annen, og han turte vel ikke å fortelle om dette her. Så gift i kirka ble de. På bryllupskveldennatta så klarte han ikke å holde maska lenger å måtte fortelle alt. Det var et svært kort bryllup kan du si.... Jeg spurte min mor om hvorfor hun ikke drepte han. Ja, for det var min tanke når jeg fikk vite om det. Men som hun sa, hun ble selfølgelig svært såret og lei seg. Og det var en tøff tid. Var nok ikke så kjekt når "alle" gratulerte med bryllupet nei. Men jeg tror hun fikk en slags styrke i seg. Om at dette skulle hun komme over. Han skulle ikke ødelegge resten av hennes liv med bitterhet. Hun såg x`en tilfeldig en gang mange år etterpå. Hun såg ingen grunn til å snakke med han. Men hun koste seg litt når hun såg han var blitt en svært så overvektig mann. Min far er ganske slank og veltrent da.

Hun traff min far noen år etter sitt "hollywood" ekteskap, og de fikk meg og min bror da. Så for min del var det jo bra da. :wink:

Jeg ønsker deg lykke til videre, og sender din x noen stygge tanker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min største medfølelse og sympati. Utrolig dårlig gjort å ikke ta dette opp med deg tidligere. Barnslig og umodent er det, må jeg si. Men til din trøst hadde vi en på jobben hvor dama gjorde det slutt 1 mnd etter bryllupet, fordi hun ikke hadde turt å gjøre det slutt før. Så du får heller trøste deg med at du slipper å være skilt (som Ross i Friends!). Han kan dra til helvete, og du får komme deg videre og finne den virkelige rette for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt på at det er må være godt å slippe en slik drittsekk. Tenker på deg og ønsker deg lykke til videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler virkelig med deg - dette er det ingen som fortjener!!

Jeg vet i alle fall hvor jeg ville sendt alle regningene for det som var bestilt til bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig gåsehud.. :o

Takk for at du delte dette med oss! Håper dette var til det beste, og at det vil gå bra med deg. Mange varme tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Uff så leit. Håper du kommer styrket ut av dette og klarer deg fint. Masse trøsteklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på det L@dy skriver var det enda godt at du fikk beskjed før bryllupet og ikke etter!

En vond tid må dette være, og en situasjon som mange frykter, men håper aldri å oppleve.

Jeg får trøste deg med det jeg har trøstet mine døtre med når livet har vært tøft:

Dette skjer fordi det ligger noe STØRRE og BEDRE et lite stykke lenger frem i livet. Tro meg!

STÅ PÅ, JENTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer fordi det ligger noe STØRRE og BEDRE et lite stykke lenger frem i livet. Tro meg!  

STÅ PÅ, JENTE!

ja det er virkelig kloke og sanne ord!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :cry:

Du har min største sympati og medfølelse!!!

At det går an, sier jeg bare.....

Ingen skulle behøve å oppleve noe slikt.

Håper du kommer deg ovenpå igjen snart, selv om det er utrolig tungt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, dette forstår jeg er et enormt sjokk for deg. Det finnes neppe noen god måte å trøste deg på heller, annet enn at tiden leger alle sår. Jeg vil også legge til det mannen min alltid pleier å si til meg "Det er bedre å finne ut dette før bryllupet, selvom det er rett før, enn at man skal skilles senere." Neppe noen trøst nå, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Ville bare sende deg masse gode tanker og så håper jeg at lykken snart står på din side. Dett er det ingen som fortjener :cry:

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er ikke alene om å oppleve det der. Kjenner en gutt som ble dumet av bruden to uker før bryllupet av samme begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...