Gå til innhold

Løgn og kanskje bevis???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Meg som startet

Takker for alle svar her.

Vet nå at han har hatt en på si i alle år.

Han røpte ingen ting men det gjorde hun. Tok dem på fersken og kjenner henne ganske så godt.

Er helt knust for tiden og vet ikke hva jeg vil. Jeg hater han til de grader men elsker han fortsatt. Han vil fortsette å være sammen med meg!!!

Skjønner ingenting lenger.

Vet hva jeg må gjøre men ikke helt hvordan.

Dette er grusomt vondt.

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Uff, du må ha det forferdelig tøfft nå...Men nå som du vet med sikkerhet at du har blitt bedratt i lengre tid, så håper jeg at du kommer deg vekk fra denne mannen så fort som mulig...

Selvom du sier at du elsker han, så skal ikke kjærligheten gjøre deg så vondt som det den nå har gjort...DU HAR FORTJENT SÅ MYE BEDRE ENN DETTE!

Denne mannen kan ikke være bra for deg - og at han i det hele tatt tør si at han vil fortsette å leve med deg, det forstår jeg bare ikke, etter hva han har gjort mot deg!

Beklager at jeg må si dette om mannen du elsker - men han virker som en stor egoistisk tufs!

Selvom et brudd alltid er vanskelig, og følelsene dine for han fortsatt er sterke, så må du ta vare på deg selv og ikke la deg bedra av denne mannen mer...Du kommer til å lide...

DU KAN BLI SÅ MYE MER LYKKELIG ENN DU ER NÅ, kjære deg...Men da må du vekk fra dette helvetet...

Lykke, lykke til...Sender deg varme og trøstende tanker...

vh Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Han elsker IKKE deg. Da ville han ikke vært utro over så lang tid.

Du har full rett til å være forbannet og trist.

Stakkars deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er et must i et forhold er respekt.

Hvordan kan du respektere han når han går sånn bak ryggen din?

Hva slags respekt har han for deg når han er utro, lyger (veldig dårlig var han til dette i alle fall) og igjen lyger og lyger og lyger?

Kom deg ut. Vondt og vanskelig nå, men du får det så mye bedre senere! Blir du, vil han:

1) fortsette å være utro

2) slutte å være utro

Men din tillit til han er for alltid brutt, du vil alltid lure... Sånt er ikke noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....... :wink:

Dette fortjente du virkelig ikke !!!

Men nå VET du i alle fall........... :roll:

Ja, jeg er helt sikker på hva du vet du må gjøre.

For å unngå å bli helt ødelagt her, bør du nok komme deg langt vekk fra denne svikefulle mannen !!! :frustrert: Ikke nøy deg med han. Det går fint an å finne seg noe mye bedre.......

Nå må du ganske enkelt være sterk, å ta best mulig vare på deg selv..... :blunke:

Og det innebærer nok å droppe hele denne løgnaktige mannen. :vinke:

Jeg er sikker på at du klarer det !!! Hvordan? Bare GÅ !!! Fortest mulig !!!

Ellers vil han sannsynligvis forsøke å overtale deg til å bli hos han......

Han har det jo som plommen i egget med 2 varme kvinner, ikke sant.... :-?

Han har tatt seg til rette her, uten å sanse konsekvensene. Ikke unn han den "gleden". Vis han hva konsekvensen går ut på.......

Ta heller ikke "til takke" med det du får her, for du fortjener nemlig så mye-mye bedre !!!

SOM jeg føler med deg !!! :kysse:

Jeg unner deg det beste....... :enig:

Vennlig fra Venus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...