Gjest Anonym i dag Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Har vært gift i 5 år og har hatt mistanke om at mannen min ikke er trofast. I går jobbet jeg til 23 00 og da jeg kom hjem spurte jeg han om hva han hadde gjort. Han svarte med at han var hjemme hele kvelden. Det er ikke sant vet jeg da jeg var innom for å skifte. Jeg sa ingenting og mens vi pratet om alt mulig måtte han fjerne 2 korte svarte hår fra munnen? Hva ville dere ha trodd her? Jeg tror det værste men lurer virkelig på hva andre ville ha trodd? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg ville ikke trodd. Jeg ville konfrontert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg igjen Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Problemet er at han er en stor løgner. Det kommer stort sett bare løgn ut av munnen hans så jeg kommer ingen vei. Eksempel: Han er på nachspiel og slår av mob. Sier han gikk tom for batteri. Ser på håret at han har ligget i en seng. Kommer hjem og vasker tissen som om han skulle fått etsende syre på den men vet ikke at jeg står å ser det. Mobilen er aldri synlig for meg når vi er hjemme. Han gjør ingenting hjemme bortsett fra når jeg må jobbe en helg og skifter sengetøy på fredag før jeg stresser til jobben. Kommer hjem 4 på natta, sengetøyet er skiftet igjen. Alle tegn er der men han blir drit forbannet når jeg konfronterer han. Jeg får ikke svar på hvorfor han skiftet sengetøyet igjen. Han skriker bare til meg og løper ut. Prøvde å gjøre det slutt, da gråter han og forteller meg hvor høyt han elsker meg og at han ikke kan leve uten meg. Uff jeg vil jo gjerne tro han men lever i et helvete nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. mai 2003 #4 Del Skrevet 29. mai 2003 Er du blind? :o Du har jo alle de bevisene du trenger........ Kvitt deg med dritten! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. mai 2003 #5 Del Skrevet 29. mai 2003 Ikke fall for krypingen hans. Hvorfor tolererer du dette? For det er det du gjør ved å beholde ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 29. mai 2003 #6 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvor klare bevis skal du egentlig ha ? Det eneste som mangler her er at du tar han på fersken. Du vet nok hva han driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg igjen Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 Takker for svar. Vet at jeg må ut av forholdet. Hjelper å få bekreftet dette av dere. Tror man blir litt blind i et forhold og ønsker så gjerne. Virker sikkert som dumme spørsmål men er ikke dum. Har det veldig vondt for tiden og er så utrolig forvirret. Takk igjen og nå skal jeg ta motet til meg. Må bort fra han før jeg ikke har et dugg av selvtillitt igjen. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Ville bare ønske deg lykke til! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mai 2003 #9 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg ser ikke at du har så mange valg her. Du har beviser nok på hva det er han driver med. Du bør komme deg langt bort fra ham, og sørge for at du ikke lar ham manipulere deg til å komme hjem igjen, ved tårer og trygling! Det kan virke "lettvint" nok for utenforstående å oppfordre noen til å gå ut av et forhold, men ikke alltid så enkelt for den som faktisk er nødt til å foreta dette valget. Her synes jeg likevel ikke det er så mye tvil. Det å bli i dette forholdet er i alle fall ikke noe alternativ! Du fortjener garantert noe bedre enn ham! Du sier ikke noe om dere har felles barn. Det gjør alltid tingene litt mer komplisert dersom det er barn inne i bildet. Ut fra det du skriver, antar jeg likevel at det bare er dere to. Da er det i alle fall ikke så mye å tenke på. Og du kan uansett ikke basere livet ditt og framtida di på en såpass upålitelig og karaktersvak drittsekk! Det finnes mange kjekke, flotte, snille og omsorgsfulle menn "der ute"! Jeg er gift med en av dem, så jeg vet de finnes! Jeg ønsker deg all mulig lykke til! Håper virkelig det vil gå bra med deg. Og det gjør det nok, bare du kommer deg vekk og får en ny start! La oss få høre hvordan det går med deg, da? God klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg vil bare gi deg en klem, *klem*, og ønske deg lykke til med oppbruddet. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 29. mai 2003 #11 Del Skrevet 29. mai 2003 Stakkars deg! *trøsteklem* Liten tvil om hva han driver med - du må komme deg ut av det forholdet før han bryter deg og selvtilliten din helt ned. Det blir veldig vondt en stund, men du får det mye bedre etterpå og du fortjener bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare en Gjest Skrevet 29. mai 2003 #12 Del Skrevet 29. mai 2003 Når samboeren din kommer hjem med pulesveis vet du hva du har å gjøre! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 29. mai 2003 #13 Del Skrevet 29. mai 2003 Støtter alle rådene her!! Du bør komme deg ut av dette forholdet. Har ingen andre råd enn de du allerede har fått...så jeg ønsker deg bare lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2003 #14 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg får så vondt på dine vegne - du må ha det så forferdelig stakkar...Jeg skjønner ikke at du har holdt ut jeg - og jeg håper du er ferdig med han for godt! Stor trøsteklem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #15 Del Skrevet 29. mai 2003 Ikke enkelt, men bevisene er klare, du vil få det bedre alene, for dette tar ikke slutt, så tenk skikkelig over det og tenk deg en framtid uten ham, du er verd så mye mer... Lykke til! Pulesveis unnskyld meg men det var jaggu meg et morsomt uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 30. mai 2003 #16 Del Skrevet 30. mai 2003 ÆSJ, han virker jo ordentlig slem!!! Nesten så jeg har lyst til å råde deg til å sørge for å ta ham på fersken... Det hadde han hatt skikkelig godt av!!! Men det hadde kanskje ikke gjort deg så godt... Ønsker deg uansett all mulig lykke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #17 Del Skrevet 30. mai 2003 Ikke vær lei deg. Bli sint! Sinna fordi du har kastet vekk fem år på å være gift med den dusten! Tenk over alt det fæle han sikkert har gjort, og bli RASENDE. Og så bruker du det sinnet når du tenker; jeg skal søren meg vise ham, ja. Jeg skal vise at jeg greier meg selv. Og vise ham hvilket flott støkke han har gått glipp av! (sinne er en enestående motivasjonsfaktor når den benyttes riktig) Så finner du deg en leilighet. En fin en som du kan trives i. Og så setter du deg ned og tenker over; hva er det gode liv for meg, og hvordan kan jeg oppnå det? Eks; jeg liker å trimme og er sosial, derfor begynner jeg på treningsstudio. Eller; jeg liker å lese bøker men har ikke fått tid de siste årene, derfor skriver jeg ei liste over bøker jeg vil lese og setter av tid til dem. Slik fyller du livet ditt med ting du ØNSKER å ha der, fremfor en utro egoist. Slike prosesser er slitsomme, men de er lærerike, de leder deg opp mot det livet DU ønsker å leve, og etter hvert blir de også ganske morsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@-unplugged Skrevet 30. mai 2003 #18 Del Skrevet 30. mai 2003 *kremt* jeg vil bare minne debattantene om at vi hører kun en side av saken her - og for alt vi vet, så kan denne mannen faktisk ha en logisk forklaring på saker og ting. Jeg håper for all del at jenta som startet tråden ikke bryter ut fordi noen "høner" på KG sa hun skulle det, men at hun konfronterer han med sine mistanker på en rolig og avbalansert måte, og tar avgjørelsen ut i fra svarene hun måtte få. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #19 Del Skrevet 30. mai 2003 Hm... Der var det Lott@ som ba oss "snille" om å moderere oss, og sannelig har hun ikke litt rett i det hun sier Selvfølgelig bør du prate med ham og konfrontere ham. Men det må vel også være begrenset hvor mange "bevis" du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 1. juni 2003 #20 Del Skrevet 1. juni 2003 Man reagerer ikke med motangrep og sinne med mindre det er en god grunn til det... Som regel er dette en vanlig måte å reagere på når man blir beskyldt for å ha gjort noe man faktisk har gjort. Ellers pleier man å komme med en god forklaring, for da har man jo en ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå