Gå til innhold

Mer, ivertfall ikke mindre hår..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gubbanoa

Det har ikke vært så mye skriverier i det siste, men for en stund siden var det en del her som skrev om en kur som heter Thymuskin, og som skulle være sværrt så effektiv mot hårtap .

Det var også en del som skulle begynne med kuren, hvordan har det gårtt så langt. Jeg er av den skeptiske typen og tenkte derfor at jeg ville vente litt for å se om også nye brukere ble fornøyd før jeg bestemte meg for å prøve selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gubbanoa

Jeg satte igang med en kur før jul og synes å merke at hårtapet er stoppet. Det har enda ikke kommet noe nytt hår men det kommer visst ikke så fort.

For meg var det flott at hårtapet er stoppet siden jeg tross alt fremdeles har en del hår. Man er sikkert ikke garantert et kjemperesultat, men effekt har det.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha drevet med Thymuskin i 7 måneder. Jeg hadde vannvittig med røyting og håret virket stadig mer pistrete og mindre fyldig. Nå er denne røtinga stoppet og håret kjennes ikke lengre så tynnt ut. For meg har dette vært greit så langt, det er jo ikke noe ekstra arbeid med det. Litt dyrere enn vanlige shampoer er det jo, men dette gir en viktig forandring.

dulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har skjønt er thymuskin like effektiv på menn som hos kvinner. Jeg har anbefalt kuren til et par stykker av det motsatte kjønn og det virker som de er bra fornøyd. Det ser ut til at de fleste testene er utført på menn.

Du kan finne mer på www.thymuskin.no

dulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

wyatt

Thymuskin er også for menn. De kliniske resultatene viser at ca 70% av menn får et godt resultat ved bruk av thymuskin. Har man vært skallet i 20 år og mistet det i tidlig alder blir det vanskeligere å få ny hårvekst. Jo tidligere man starter med en thymuskin kur når man merker hårtap dess bedre er det.

Jeg har selv holdt på en stund og har kun normalt håravfall nå.

P. Storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søta

Hvilken type håravfall er det dere jenter har? Jeg mister nemlig mye hår selv. Gruer meg alltid til å vaske håret, det bare detter av! Det er hår overalt, i senga, sofaen, gulvene, badet... Skulle spare til langt hår, men nå som det blir tynnere og tynnere, blir det bare styggere og styggere...

Har vært hos legen for å se om det var en slags sykdom som gjorde det, tok blodprøver, og de sjekker maaange slags sykdommer. Men det var det altså ikke. Legen kontaktet hudlege på sykehuset, men det er et halvt års ventetid!! Jeg mister ikke hår flekkvis, men litt overalt lixom...

Hva koster Thymuskin? Og hvor får man tak i det? Må man bruke det lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søta

Ser ut til at jeg har opplevd samme type hårtap som deg. Håret mistet stadig mer fylde, dvs at det ble færre og færre hårstrå på hodet. Den vanligst formen på kvinnelig hårtap foregår slik desverre.

Thymuskin har gjort at håret sitter fast igjen, og det er ikke lengre unormalt mye hår som faller ut. Det er tydelig at det er en eller annen effekt.

Du kan finne mer på www.thymuskin.no

Because you deserve it.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje jeg burde sette igang med thymuskin for håret ? På tide å ta tak i problemet ? Gjør man ingenting skjer det vel ingenting ?

Gubbanoa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje jeg burde sette igang med thymuskin for håret ? På tide å ta tak i problemet ? Gjør man ingenting skjer det vel ingenting ?

Gubbanoa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...