Amber Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 : Stilett-støvletter, knyttede bukser opp på leggen og helsetrøyer. Er det bare jeg som er så umoderne at jeg synes dette er en TRAGISK look?? 80 tallet er fulstendig forhatt her i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Stilett-støvletter synes jeg er stilig, men ellers er jeg enig med deg. Ingen får noensinne se meg i en helsetrøye (hvis du mener sånn med rutehull?). Jeg synes også at de buksene som er kommet som du stapper oppi høye støvletter er dritstygt! Minner meg litt for mye om pappa som stadig skulle putte buksa mi oppi skoa for at jeg ikke skulle bli bløt nederst på buksa... :blunke: Synes stilett-støvletter er stilig i seg selv, men ikke sammen med disse rare buksene. Ser ut som om folk ikke har hatt tid til å kle seg skikkelig, bare smetta på seg skoa uten å se om alt var pent og riktig... Tragisk. Heldigvis kan ikke egentlig smak og behag diskuteres, men vi kan fint si vår mening. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja riktig! Liker stillett jeg og, men ikke i den sammenhengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Hvor var det nå jeg så det der første gangen? Idol? Hun derre "høy-på-pæra" berta (egen oppfatning) som konkluderte med at dette var siste mote i London? Blagh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. mai 2003 #5 Del Skrevet 29. mai 2003 Sånne merkelige moter er grunnen til at jeg helt konsekvent kjører min egen stil til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 29. mai 2003 #6 Del Skrevet 29. mai 2003 En hånd opp i været for egen stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 Aj gott mah own styyyle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Huff ja, det ser ikke bra ut! (eller, nettinggenser kan være litt tøft, men ikke skoene og spesielt ikke de buksene oppi skoene :o ) mener nå jeg! I "karate" snakket brødrene Schou om denne moten. De slo fast at hvis en kvinne var i nød med slike bukser nedi slike sko, vel - da kunne hun ikke belage seg på hjelp fra Joachim eller Christopher ... (Så kanksje man burde gå i slike klær ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 29. mai 2003 #9 Del Skrevet 29. mai 2003 Knickers eller 3/4 bukser er jo virkelig in og det kan være kjempekult det hvis man kan bære de. Jeg foreksempel ser ofte litt tragisk ut i sånne,men de er kule. Ellers synes jeg nettingtrøyer er kult,det finnes jo 1000 forskjellige,men det er viktig å påpeke at man må ha noe under! 40-åringer i netting med bare bh under er litt for mye av det gode. Det er plass til en singlet! Lange bukser oppi skoene? Spørs på buksa,skoene og dama. Er alt riktig,er alt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvis jeg får kjempelyst til å se ut som en potetsekk med små korte ben på, skal jeg iføre meg slike bukser Støvler med høye, smale heler er kjempestilig og kan brukes til mye, men ikke sammen med disse buksene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. mai 2003 #11 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg synes ikke det er pent med buksene nedi skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 29. mai 2003 #12 Del Skrevet 29. mai 2003 Stilett-støvletter synes jeg er stilig, men ellers er jeg enig med deg. Ingen får noensinne se meg i en helsetrøye (hvis du mener sånn med rutehull?). Jeg synes også at de buksene som er kommet som du stapper oppi høye støvletter er dritstygt! Minner meg litt for mye om pappa som stadig skulle putte buksa mi oppi skoa for at jeg ikke skulle bli bløt nederst på buksa... :blunke: Synes stilett-støvletter er stilig i seg selv, men ikke sammen med disse rare buksene. Ser ut som om folk ikke har hatt tid til å kle seg skikkelig, bare smetta på seg skoa uten å se om alt var pent og riktig... Tragisk. Heldigvis kan ikke egentlig smak og behag diskuteres, men vi kan fint si vår mening. Lillian Helt enig med dette helsetrøye greiene og også om buksene oppi støvlettene. det er kjempestygt! folk blir blindet av catwalk mote. Skal vedde på at om jeg efks gikk sånt kledd for et år siden hadde alle ledd av meg... Men nå er alle moteslavene hekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mai 2003 #13 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg liker de buksene jeg! Og bruker både støvletter og puma-sko til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 Hihi, jeg synes ofte at det som er in er litt kult, jeg. Har tatt meg i å se på klær som er veeldig 80'talls i butikkene, selv om jeg en gang sverget på aldri å gå i den fella igjen. Heldigvis, kan man kanskje si, er jeg ganske liten (160+) så posebukser, eller alle bukser som ikke går heeeelt ned, gjør meg jo helt minimal, så jeg holder meg unna. Men en nettingtrøye har jeg siklet på Lurer på om det kanskje ser litt xtra teit ut når man er 30, men så ser jeg ikke ut som om jeg er 30, da (endelig begynner det å bli gøy å se yngre ut enn man er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2003 #15 Del Skrevet 30. mai 2003 Har sansen for mange av vårens moter jeg, selv om jeg ikke stapper buksa oppi støvlettene og har på meg helsetrøye... Liker knebuksene veldig godt, de kler min figur. Og så er jeg glad for at det er in med masse sterke farger i vår/sommer. Har kjøpt meg en super knæsj rosa t-skjorte, blir i godt humør av å ha den på!! Og turkis og gul er jo også kjempelekkert når man blir litt brun... Den av vårens moter jeg IKKE har spesielt sansen for er mini moten... Rett og slett fordi jeg ikke kler det, og de som kler det ser så fordømt lekre ut... Men til de av dere som KAN bruke kort korte miniskjørt denne våren/sommeren - bruk for all del lave sko til!! Med høye hæler blir det litt vel over the top... (vær elegant, ikke slutty...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå