Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #21 Del Skrevet 7. juni 2003 Asiaternes øyelokk er skrå grunnet klimaet, tørt og kaldt. Det går på beskyttelse av øyet. Husker ikke hele begrunnelsen nå, men skal komme sterkere tilbake ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #22 Del Skrevet 7. juni 2003 Joda, Desmond Morris med flere mener at mongolfolden asiaterne har er for å beskytte mot ekstreme værforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 7. juni 2003 Jaja, men det er jo bare Morris's teori. Den trenger ikke å være 'det rette' selv om han sier det. Det er nok en biologisk årsak til det, for vi ser ut som vi gjør for av en grunn: evolution. Så.....det derre med asiatiske øyne......har jeg ikke helt skjønt fra naturens side....men det er sabla gøy å kverulere på slike ting. En ting 'some drives me NUTS' er at jeg ALDRI kommer til å få oppleve hvor langt mennesker kommer når det gjelder teknologi......*sukk*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. juni 2003 #24 Del Skrevet 7. juni 2003 Kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #25 Del Skrevet 7. juni 2003 Det var derfor jeg skrev Morris med flere, Anafugia. Jeg ville ikke støttet meg på kun en manns teori, men Morris' bok om menneskets kroppsdeler var den første jeg fant i bokhyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 10. juni 2003 m'kay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå