VesleBråka Skrevet 30. mai 2003 #21 Del Skrevet 30. mai 2003 Du burde kanskje tenke på at farger påvirker humør og aktivitet og slår ann en tone i rommet. Hvis det er rødt, så blir det et aktivt rom. Blått, så blir det et slapp av rom. Grønt er veldig beroligende. Hvis stuen er for å prate i og være sosial - rødt. Hvis det er en tv-stue eller bibl/kose seg med bok i sofaen - så hadde jeg valgt dusere farge. Litt grønt og beige. Spisestue rød, for der skal man prate og le og kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #22 Del Skrevet 31. mai 2003 Når det gjelder Date stolene, kan du fortelle litt om hvordan de er å sitte på etc? Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rådvill sofakjøper Skrevet 2. juni 2003 #23 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi hadde en Date stol på hjemmlån i en uke og den var bare helt utrolig. Der en en liten vippefunksjon fremover og bakover som gjør at du kan sitte leeenge på disse stolene uten å bli lei. Den er også likegod å sitte i uansett hvilken vei eller stilling du sitter i. Jeg er iallefall ikke i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 2. juni 2003 #24 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har som dere merbaugulv - kjempelekkert. Et lite tips er å pusse det lett og legge et par strøk med lakk på. Holder seg mye bedre. Fikk det rådet da vi la vårt- og angrer ikke. Har masse lys inn i stua - i tillegg til lys beige stripete tapet... Var inne på tanken om rød sofa vi også, men fant ut at vi skulle leve med den i noen år. Den største årsaken til at vi endret syn var også at vi falt pladask for denne SOFAEN, i skinn. Har to tresetere, kombinert med stuebord og andre tremøbler i stuen i indisk sesamtre. Ville egentlig ikke ha skinn, men angrer ikke et sekund. Så enkelt å vedlikeholde og holde ren. Og ikke allverdens klam å sitte i heller - selvfølgelig blir det klamt hvis man sitter med kort skjørt og uten strømper ..... Det viktigste er som alle de andre sier her at du/dere er fornøyd med deres valg. Har du lyst på rød sofa, ja da kjøper du rød sofa. Det passer uansett fint sammen med de nevnte fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rådvill sofakjøper Skrevet 2. juni 2003 #25 Del Skrevet 2. juni 2003 Nå har jeg endelig fått sjekket prisen på Date stolene: Prisgruppe 1: 3.890 (100% bomull og 97%ull, 3% polyamid) Prisgruppe 3: 4.540 (Ducale 03, 78% ull,10% lin, 7% alpaca, 5%polyamid) Prisgruppe 3B: 4.610 (Dinamica) Prisgruppe 4: 6.460 (hud) Dersom du kjøper to og to sparer du 600 kr pr. stol :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå