Gå til innhold

Skattepenger


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal jeg ramme inn bilder, legge fliser og bygge glassbyggersteinvegg på kjøkkenet og kjøpe hagemøbler... Pluss masse ting og tang som gjør at jeg helt sikkert er blakk senest den 30.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

ja, he he. Det er lett å glemme at det faktisk er penger vi har betalt for mye gjennom året, og ikke en "gave"!! For det føles jo som å få en gave/vinne i Lotto!!

Hurra for skattepengene!!!!

Hvordan glassbyggesten på kjøkkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Sommer med skattepenger og feriepenger er en deilig tid.

Jeg betaler frivillig ekstra skatt hele året, men blir alikevell like overrasket og superglad hvert år de gode nyheter kommer i posten.

Bortsett fra i fjor, - fikk ikke en krone. Fordelingen var gjort slik at Miemannen fikk alt. (men så hadde jeg barnehagefradraget på lur :D )

Spiller jo egentlig ingen rolle, men i år ble det ihvertfall mer jevnt fordelt.

Tipper jeg i år skal klare å strekke pengene helt til .....tja...sånn ca 1. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å få våre skattepenger også, vi fikk mye mer enn vi hadde drømt om... Nå skal det endelig bli oppvaskmaskin på oss! JIPPI! :D Ellers blir det litt oppussing på huset vårt, deilig å kunne bruke litt penger på slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Isj

Skattepenger og feriepenger blir på meg litt mindre enn en valig lønnsutbetaling. Så det blir vel ingen store utskeielser, ingen glassplate på kjøkkenet eller noe... snufs

Men til høsten får jeg igjen penger i Sverige også, da kanskje man blir rik... ?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

7000 i baksmell? Og du våger å klage?? Prøv mine 27.000! *deprimert*

:sinnatagg: ¤&%"¤ ligningsvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talking to me, WildThing?

Ta deg faen på at jeg våger å klage! Måtte avbestille hele ferien pga de ignorante nissene på ligningskontoret. Pføy!

Når det er sagt så gjør det godt å høre om dine 27.000. Nærmest en nytelse. Nå har jeg slengt opp en post-it på dataskjermen: WildThing fikk 27.000 kr i restskatt! :sjarmor:

:euforisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Hehe, godt jeg kan glede noen ;)

Ble ingen ny wide-screen på meg, og ferie - det har jeg jo uansett ikke hatt siden 96 *syte og klage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...