Gå til innhold

Skattepenger


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke sikker, får høre alt fra 12.juni til 20.juni, så blir vel iløpet av siste to ukene denne måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig pleier å være på konto rundt St. Hans. Dette gjelder imidlertid Oslo og jeg vet jo at mindre kommuner har skatteoppgjøret klart noe tidligere. 18 - 20. juni er mitt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Retz, hjelper det om jeg sier jeg er blakk som ei kirkerotte frem til midten av juni??? Koker suppe på en spiker? Suger på labben? Lar barna tigge på gata?

Værsåsnill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pjusk! :(

Tror skattepengene kommer ca 20 juni - sutte på tommelen til da :hoho:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg hadde barn som kunne tigge for meg.... Blir liksom ikke det samme å sende ut bikkja og en hengslete trønder i slutten av 20-åra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retz, hjelper det om jeg sier jeg er blakk som ei kirkerotte frem til midten av juni??? Koker suppe på en spiker? Suger på labben? Lar barna tigge på gata?  

Værsåsnill!!!

Og etter midten av juni? Yatching i Caribien? Hæ?!

Gmfr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at INGEN synes synd på hengslete trøndere. De blir bare sett rart på... Bikkja derimot kan imidlertid ved nærmere ettertankte kanskje brukes. Han liker å sitte på fortau, er liten og søt og dessuten kan han prestere en troverdig halting dersom han får en liten bandasje på labben.

Hvis noen ser en sort, langhåret dachs som sitter på et fortau med en kaffekopp foran seg, er det min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg pleier alltid å hjelpe tiggende huder, så det er verdt en sjanse! :)

Håper dere har rett ang skattepengene, for jeg får ikke feriepenger og trenger sårt noe å leve på i juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi HAR rett m.h.t. skattepengene! HATER "baksmeller" og har studert fenomenet NØYE i årevis...

*Går for å finne plastkrus og papplate til å skrive på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Retz: Så vrang du er idag. En liten tur på sjøen med yachten unner du meg vel?

Leo: Bare pass på så du ikke får pedigree (eller hve det heter) i kaffekoppen isteden!

Og hva mener dere forresten med å flåse i vei som dere gjør i MIN tråd. Synes dere jeg er jeg en fattig stakkar som dere kan gjøre narr av kanskje???

Har aldri sett på makan... (Mumle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bandasjere den hengslete trønderen da? Og plassere ham ved siden av hunden?

Trenger du en medhjelper til, så kan du låne en Rottweiler som ser ufattelig trist ut om du kremter høyt og bestemt.

Eller hva med en Lea med påklistret sykmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Nå tusler jeg over til "Forbruker og økonomi" - tror det er rett forum. Har en svensketur på gang og trenger noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for å slippe hundefor jeg skal skrive plakat; "Jeg har skadet benet mitt og har ikke penger til dyrlege. Vær så snill å hjelp meg!" eller no' sånt.

Som den fattige f"#%'n jeg er tar jeg meg til rette der hvor jeg kan komme til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Retz: Så vrang du er idag. En liten tur på sjøen med yachten unner du meg vel?

Jeg alltid vrang når jeg får 7000 kr i baksmell. Faens ligningspøbler, måtte de brenne i helvete.

Fisk en heftig hai for meg, da, Pjuska!

:misunnelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Husk bare å gi dem nok blod! Om nødvendig så ikke ikke nøl med å ofre en matros.

Oi. Ser jeg har glemt et ord i det forrige innlegget mitt. :o

er. Det skal være et er mellom Jeg og alltid. Usj, jeg avskyr skrivefeil. :seriøs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...