Gå til innhold

Hvem fotograf skal dere ha?

anka

Anbefalte innlegg

Hei Elma.

Jeg har også hørt at han er veldig flink, spesielt med svart-hvitt bilder visst nok.

Hvor mye må dere betale?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Olse...

Prisene varierer noe utifra om du skal ha perm med 10/25/30 bilder osv....

Jeg har fullstendig prisoversikt hjemme, om du vil kan jeg sende deg en personlig mld i kveld med prisene.

Vi regner med å bruke rundt 9000 kroner. Dette inkluderer

80 takkekort med etui/konvolutt

Fotografering ute - både farge/sort hvitt

Skinnperm med våre navn inngravert med de 25 beste bildene

1 forstørring og 3 bilder i kollage

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Cidric Archer i Tønsberg.

Det er en kamerat av min far, så vi får det gratis. (Pappa jobbet litt for han i gjengjeld)

Han får vi farge, sort/hvit og brune bilder av. Han skal følge oss helt fra vielsen starter til festen er slutt.

Hvor mange bilder vi får kommer helt an på hvor mange vi vil ha. Alt er inkludert.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANONYM!!!!!!!!! Om jeg vil skrive Hvem ,Hva, Hvor eller Hvilken så må det bli opp til meg. Dette er ingen Norsktime, du er ingen norsklærer. Jeg er ferdig med skolen, godt over 18 år. Så dette bestemmer jeg selv. Er det greit. Jeg må si at jeg liker over hode ikke folk som skal rette på andre her inne. Fortelle hva man skal skrive, hvordan man skal skrive, ikke skrive osv, osv...

Så lenge vi forstår hverandre så spiller det vel ingen rolle, synes egentlig det er ganske barnslig.

Måtte bare få sagt det. Og jeg tror faktisk de fleste er enig med meg.

Og her i dette innlegget er sikkert flere skrive feil. I såfall: DRIT I DET.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anka totally agree - et tips de som ikke tør stå frem - gidder ikke ense dem en gang. Og har de så lite å gjøre på dersom de skal rette på hva alle skriver -ja da får de litt av en jobb icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også bruke John Erik Lunde i Tønsberg.

I tillegg skal en venninnne som er fotograf følge oss under dagen.

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest sunshine-t
Vi skal til fotograf Anna Nesvik på Vigrestad.Har ingen personlig erfaring med arbeidet hennes' date='men har sett mange bilder hun har tatt,og synes stilen hennes er kjempebra.[/quote']

sjefen til samboern min er gift med anna nesvik. og hun er ufattelig dyktig! jeg vil anbefale henne på det sterkeste. hun vet hva hun holder på med og hennes positive utstråling får en` til å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...