starie Skrevet 29. mai 2003 #21 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bruker grønn consealer på alt som er rødt. Røde kinn, flekker, sår og kviser. Så legger jeg foundation over og vips, usynlig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 29. mai 2003 Skal notere meg navnet på den grønne concealeren også! Er det den fra Clinique du bruker også, Starie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. mai 2003 #23 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bruker Chanel sin. Er i et skrin med 3 andre farger. Har ikke rpøvd Clinique sin, men den er sikkert god den også. Chanel sin er DYR :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bruker Chanel sin. Er i et skrin med 3 andre farger. Er de tre andre fargene også concealere, eller brukes de til noe annet? Og hvor mye koster denne egentlig (ettersom den var dyr)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 29. mai 2003 #25 Del Skrevet 29. mai 2003 Skal notere meg navnet på den grønne concealeren også! Er det den fra Clinique du bruker også, Starie? Bare en liten tilleggsopplysning; Concealeren fra Clinique som jeg tipset om er ikke faktisk grønn, den er hudfarget (finnes i flere nyanser) - det er tuben som er grønn (ingen bombe siden det er Clinique akkurat..)!!! Bare for å unngå evnt. misforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 29. mai 2003 Concealeren fra Clinique som jeg tipset om er ikke faktisk grønn, den er hudfarget (finnes i flere nyanser) - det er tuben som er grønn Oisann, der misforstod jeg visst litegrann! :oops: Men jeg skal sjekke den ut likevel, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 30. mai 2003 #27 Del Skrevet 30. mai 2003 Lykke til, Snevit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå