Gå til innhold

Er YSL Touche Éclat virkelig så fantastisk?

Snehvit

Anbefalte innlegg

Jeg bruker grønn consealer på alt som er rødt. Røde kinn, flekker, sår og kviser. Så legger jeg foundation over og vips, usynlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal notere meg navnet på den grønne concealeren også! Er det den fra Clinique du bruker også, Starie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Chanel sin. Er i et skrin med 3 andre farger. Har ikke rpøvd Clinique sin, men den er sikkert god den også. Chanel sin er DYR :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Chanel sin. Er i et skrin med 3 andre farger.

Er de tre andre fargene også concealere, eller brukes de til noe annet? Og hvor mye koster denne egentlig (ettersom den var dyr)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal notere meg navnet på den grønne concealeren også! Er det den fra Clinique du bruker også, Starie?

Bare en liten tilleggsopplysning;

Concealeren fra Clinique som jeg tipset om er ikke faktisk grønn, den er hudfarget (finnes i flere nyanser) - det er tuben som er grønn (ingen bombe siden det er Clinique akkurat..)!!!

Bare for å unngå evnt. misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concealeren fra Clinique som jeg tipset om er ikke faktisk grønn, den er hudfarget (finnes i flere nyanser) - det er tuben som er grønn

Oisann, der misforstod jeg visst litegrann! :oops: Men jeg skal sjekke den ut likevel, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...