Gå til innhold

Emma i Temtation Island (seriøst innlegg)

kopfzerbrechen

Anbefalte innlegg

Noen av dere som så siste episode av Temptation Island?

De viste hvordan det hadde gått de siste 6 mnd for parene.

2 par gikk hvert til sitt, 2 forble sammen.

Men det som virkelig bekymrer meg er Emma.

Hun var utro for første gang etter en uke, og hun var enda en gang utro med en annen person én dag før hun og kjæresten hennes skulle møtes og dra hjem.

Alt hun sa var: "Jag trengde nærhet, och jag gjorde det for jag måtte".

Hva er dette for en billig unnskyldning? Å rettferdiggjøre utroskap med å si at "man ban båre måtte" blir for billig.

Og han Jesper fyren hun var utro med for første gang, da han ikke ble valgt av henne på drømmedaten tenkte dette når han ikke ble valgt: "Hva er dette for ei ******?" Hvorfor tenkte han ikke dette før, siden hun var utro?

Hun har vært utro i tidligere forhold også.

Hun svarte nei på spørsmålet: "En gang utro, alltid utro?"

Det jeg tror er at Emma er ei som alltid kommer til å være utro. Det er ikke mye fornuft i den jenta, og det hjelper ikke å være etterpåklok som hun er.

Makan til billig jente skal man lete lenge etter!!!

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke dette innlegget var så seriøst, jeg... :briller:

Billig er som regel et positivt ladet ord for meg, men når det kommer til kvinner/jenter gir det meg frysninger.

Forsto ikke helt spørsmålet heller, men det er kanskje ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så sikkert ikke episoden.

Vil gjerne ha synspunkter som har sett episoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det.

Utrolig for noen idiotiske unskyldninger hun kom med.

Du klarer deg fint uten kroppskontakt i 14 dager veit du,DEN var for tynn!

Hva skjedde egentlig med det Danske paret?

BLE de gift ,eller ble de IKKE? :o

Skjønte ikke'no jeg.... :oops:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episoden, men som de fleste vel har fått med seg er ikke KG stedet for å debattere enkeltpersoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det danske paret gikk hver til sitt Barbie... :D

Ok, unnskyldningene hennes var tynne, men som både han og hun sa: Vi kan ikke uttale oss når vi ikke har vært der. Kjent stemningen på kroppen, følt hvordan det var, ikke fått utløp for følelser og et team som jobber for at du skal gjøre mest mulig så det blir tv av.

Jeg har ikke sett mer enn ett fåtall episoder, og jeg så den siste i dag.

Billig; Vet du, jeg liker ikke det ordet. Ethvert voksent menneske må få gjøre det DE føler er riktig der og da, uten at folk skal bruke ordet billig.. Jeg får fjortis assosiasjoner med det ordet!

Dette var hennes valg. Som hun sa, hun måtte stå for det, å dette var noe hun ville der og da.

Dette måtte hun leve med.

De prøvde å få forholdet til å fungere, men klarte det ikke. Å det så man på gutten.. Han slet noe sykt under hele programmet.

Jesper tenkte ikke dette av den enkle grunn at han hadde følelser for henne, og håpet og trodde hun hadde det tilbake. Da får man ofte skylapper, og tenker ikke på den tredje parten. Han var nok overlykkelig over å komme dit han gjorde DER OG DA.

At hun ikke valgte han var ett modent valg av henne, så det var litt stupid å gå hen å ligge med den norske gutten. Men likevel; gjort er gjort. De klarte ikke å reparere det.

Typen hennes sa at han trodde ikke dette ville skjedd om hun hadde vært hjemme i Sverige. Å det kan meget godt hende. Som sagt før, VI KAN IKKE UTTALE OSS, UTEN Å HA VÆRT DER- Ja de velger det selv, men de færreste VET hvordan og hvor tøft det sikkert er.

Ja, det er meget mulig hun kommer til å være utro igjen, men sjansen er også stor for at hun har lært sin lekse.

Vi bør ikke være så kjapp med å dømme andre, kalle de billig. Ikke uten å ha vært i deres sko. Uten å ha følt det på kroppen det de følte.

Det er feil det hun gjorde. Men lite fornuft?? Jo, det syntes jeg hun hadde. Hun sto fram med rettet rygg, var ydmyk og innså hvor dum hun hadde vært. Det er det som kalles å ha fornuft i mine øyne. Hun kunne håndtert situasjoen på en HELT annen måte, som da hadde satt henne i ett enda dårligere lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt hun sa var: "Jag trengde nærhet, och jag gjorde det for jag måtte".

Hva er dette for en billig unnskyldning? Å rettferdiggjøre utroskap med å si at "man ban båre måtte" blir for billig.

Uansett hvordan en skulle ha forklart utroskap så vil det alltid høres ut som en dårlig unnskyldning. En kan kanskje forstå det bedre dersom en lever i et forhold uten sex og kjærlighet. Men da vil en jo måtte forklare hvorfor en er så "dum" å være i et sånt forhold.

Synest forøvrig Skusla sa mye fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...