Gå til innhold

hjelp...


dronning

Anbefalte innlegg

har lagt merke til at noen skriversvarer et innlegg,som gjerne ligger midt i den lange listen...det vil jeg også,men når jeg prøver på det,ja,da blir mitt innlegg lagt sist på listen..noe som kan virke litt meningstløst hvis eg foreksempel svarer et innlegg som ligger som nr.2...håper dere skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hva jeg da må trykke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya
har lagt merke til at noen skriversvarer et innlegg,som gjerne ligger midt i den lange listen...det vil jeg også,men når jeg prøver på det,ja,da blir mitt innlegg lagt sist på listen..noe som kan virke litt meningstløst hvis eg foreksempel svarer et innlegg som ligger som nr.2...håper dere skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hva jeg da må trykke på....

Du kan trykke på "siter", den knappen finner du oppe til høyre på det innlegget du vil besvaret. da blir ditt svar seende ut som dette, med det andre innlegget vedlagt som sitat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trykke på "siter", den knappen finner du oppe til høyre på det innlegget du vil besvaret. da blir ditt svar seende ut som dette, med det andre innlegget vedlagt som sitat.

jeg får hele din tekst i min rute...ska jeg bare skrive under den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Åkay... Når du skriver innlegg, se om det er haket av for "deaktiver bbcode i dette innlegget!". Det skal det ikke være. Kanskje du må endre dette i dine foruminnstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkay... Når du skriver innlegg' date=' se om det er haket av for "deaktiver bbcode i dette innlegget!". Det skal det ikke være. Kanskje du må endre dette i dine foruminnstillinger.[/quote']

tusen takk for hjelpen!!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Du må også passe på at kodene er "på rett sted", dette går seg raskt til.

Når du har sitert en lengre tekst der ditt svar bare er relevant for noe av det, kan du bare slette det av teksten som ikke trenger å siteres. Men pass da på at kodene forblir på begynnelsen og slutten av den siterte teksten. vis ikke kan det bli uklart hva du har sitert, og hva som er din tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må også passe på at kodene er "på rett sted", dette går seg raskt til.

Når du har sitert en lengre tekst der ditt svar bare er relevant for noe av det, kan du bare slette det av teksten som ikke trenger å siteres. Men pass da på at kodene forblir på begynnelsen og slutten av den siterte teksten. vis ikke kan det bli uklart hva du har sitert, og hva som er din tekst.

jammen er du snill så gidder å hjelpe meg med dette..!!! :D :D dette er visst ikke helt min smarteste side...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...