Gå til innhold

Puss-propp i halsen..

Fremhevede innlegg

• 7 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånne fra tid til annen. Klarer å fjerne dem hvis jeg går inn på siden i munnen istedenfor å gape høyt. Skyller med vademecum noen dager etterpå, og da pleier det ikke å dukke opp igjen!

Skrevet

Meieriprodukter gjør at disse klumpene oppstår oftere - ihvertfall hos meg.

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Gjest Løsning?
Skrevet

Jeg merker at disse løsner og kommer frem når jeg drikker kaffe. Aner ikke hvorfor. Andre varme drikker som f.eks. te har ikke samme effekt...Må være noe i kaffen.

Men, anbefaler alle som sliter med dette å kjøpe en Waterpik: http://www.ekulf.com/9196.konsument_privatkunde.html?pgid=8&pid=40

Har hatt denne i noen mnd nå og den er uhyre effektiv til å spyle bort pusspropper. Fyller tanken med varmt vann og en god dæsj vademekum, setter den på svakeste innstilling og spyler i vei. Det følger med flere forskjellige dyser som kommer til overalt! Inne i groper i mandlene og tilogmed bak. Regelmessig spyling av mandlene med denne og man er så godt som kvitt problemet. Det eneste man bør være litt obs på er at selv på laveste innstilling er spruten litt kraftig, mao. krever litt trening for å unngå brekningsfornemmelser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...