Gjest Paff Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg lider av veskedilla og har faktisk nå passert 40 vesker... Men det kan da umulig bare være meg som er så gal?? Kan legge til at få av veskene mine er av den dyre sorten, selv om jeg mang en gang har siklet over en lekker Gucci.. Jeg finner heller spesielle vesker på reiser og i små butikker rundt omkring her hjemme... :D PUFF (lykkelig eier av en ny veske i dag, ikke en som ingen andre har riktignok, siden den er kjøpt på Gardermoen (!), men jeg digger den!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Ingen. Er det mulig??? Imponerende!!! :D PUFF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Helt sant. Har bare en middels stor adidasryggsekk, og den drasser jeg med meg overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Kan tenke meg at jeg har sånn ca 10 vesker jeg, men ingen sånn voldsomt dyre noen. Bruker ikke så mange av de da... Skal telle når jeg kommer hjem bare sånn for å sjekke om jeg ikke tar helt feil. Ryddet opp litt når jeg flyttet for ½ år siden og fikk kastet unna de som var ødelagt etc. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har ca. 50 vesker og minst 30 av dem er fra meget kjente designere som Gucci, Prada, L. Vuitton, Chanel, Vivienne Tam etc.- Elsker vesker og sko :D Jeg lover dere- gå inn på ett møte med en LV dokumentmappe og du har overtaket med en gang Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Har aldri helt skjønt hvordan folk gidder å betale så mye for LV vesker jeg da... Synes ikke de er særlig fine og jeg kan ikke dy meg for å lure på om det bare er en billig Thailand kopi når jeg ser folk med LV produkter. I allefall hvis de ikke ellers ser ut til å ha en tilsvarende dyr smak. Men folk som har ordentlig peiling ser sikkert forskjell. Tør nesten ikke tenke på hva de koster en gang... Har foressten alle LV veskene diette skrekkelig LV mønsteret? Men jeg kunne sikkert ha tenkt meg en veske fra Prada, Gucci etc, men jeg synes prisen er litt vel høy i forhold til hva man får igjen... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har ca. 50 vesker og minst 30 av dem er fra meget kjente designere som Gucci, Prada, L. Vuitton, Chanel, Vivienne Tam etc.- Elsker vesker og sko :D Jeg lover dere- gå inn på ett møte med en LV dokumentmappe og du har overtaket med en gang Minnie *Misunnelig* - skulle ønske jeg var i dine sko! En dag skal jeg også i møte med noe tilsvarende!! Men som nevnt, jeg digger (nesten) alle veskene mine selv om de ikke er av kjente designere. Har forøvrig oppdaget danske Friis Company, herlige vesker til herlige priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg kan ikke dy meg for å lure på om det bare er en billig Thailand kopi når jeg ser folk med LV produkter. Det er vanligvis kjempelett å se om det er en kopi - disse har langt dårligere kvalitet, og ofte består logoen av andre bokstaver enn LV også (jeg har sett både GV og FF). De nye Monogram Multicolore veskene (hvit bunn med det tradisjonelle mønsteret i mange ulike farger) fra Louis Vuitton er aldeles rålekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen som vet om norske veske-merker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg er også ganske veske-gal... Antallet ligger vel på ca 20 nå... :oops: De fleste veskene mine er sånn middels dyre, har ikke råd til vesker til flere tusen når jeg er student. Av dyre vesker har jeg en fra Lancel som jeg liker veldig godt og en fra Burberry. Og så har jeg en del billige vesker, mange kjøpt i utlandet. Drømmevesken min er Luella Bartley/Gisele Bundchen vesken fra Mulberry.... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girl-Next-Door Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 Til gjest: Andre Wallenborg lager fantastiske vesker (fikk en i gave av mamma, og har kjøpt en selv). Selges bl.a på Ferner Jacobsen. Jeg sikler også etter den Mulberry vesken som Ètoile snakker om... Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er vanligvis kjempelett å se om det er en kopi - disse har langt dårligere kvalitet, og ofte består logoen av andre bokstaver enn LV også (jeg har sett både GV og FF). Men saken er at jeg tviler på at de fleste kan se dette... De nye Monogram Multicolore veskene (hvit bunn med det tradisjonelle mønsteret i mange ulike farger) fra Louis Vuitton er aldeles rålekre! Jeg synes ikke disse veskene er noe særlig fine heller jeg da, men det er jo fint nok at smaken er forskjellig. Hadde sikkert kjøpt dyre designervesker hvis jeg hadde en hel masse penger til overs, men ikke LV! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har fire vesker, en liten sort puma veske, 3 hennes og mauritz vesker som henger over skuldrene og en stor adidas bag som jeg har alle skolesaker i. Vil ikke kalle adidas baggen veske, men tar den med fordi jeg er så stolt av den. Jeg lager alltid et lite personlig preg på mine vesker. Da vet jeg at de er mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 27. mai 2003 #16 Del Skrevet 27. mai 2003 *rekker opp hånden* Jeg har veskedilla! Aner ikke hvor mange jeg har. Men det er en god del ja! Noen er nesten rene små kunstverk! Koser meg glugg ihjel med artige / pene vesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #17 Del Skrevet 28. mai 2003 8-9 stk tror jeg. Har ikke telt dem det siste halve året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 28. mai 2003 #18 Del Skrevet 28. mai 2003 Tror jeg har rundt 10-12 vesker inkludert 2 små ryggsekker. Godt å se at det finnes så mange med større antall vesker en meg. Da har jeg noe å svare når mannen min lurer på hva jeg skal med enda en veske ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. mai 2003 #19 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har maaange vesker! To skuffer fulle, pluss alle de som ikke lengre er i bruk som ligger på loftet.. har ikke snøring på hvor mange det er, kanskje 30? Akkurat nå er favoritten min en stor svart en til jobb bruk som er fra Tod's. Med matchende lommebok ;-) Men ønsker meg noe nytt og sommerlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #20 Del Skrevet 28. mai 2003 Har vel 6-7 stykker nå.. Men så snart jeg har råd så skal jeg kjøpe den jeg har sikla på lenge Vil ha feriepenger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå