Gjest Missuganda Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Etter all denne kranglingen her på kg, vurderer jeg faktisk å stille på treff, det kunne ha vært et interessant møte. Skal vi bestille tid på gjørmebryting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja det høres morro ut, jeg skal finne frem bikinien jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg tar på meg min svarte latex badedrakt med stor utrigning og tangastring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 :o Just for the record ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 ..har dessverre fått stikk motsatt tanke jeg da! Har IKKE lyst til å vurdere ett møte etter dagens krangling! :-? Men derimot tanken på gale kvinns i latexbadedrakter og bikinier.... dersom jeg bare får være "ukjent" tilskuer så helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Nah, tror jeg drøyer`n jeg og. Blander meg mye nok fra før av Dessuten så er det nok fres her inne, tror ikke jeg ville taklet en gedigen slåsskamp på location KG-møte..... Men all ære til dere som skal :D Høres jo litt gøy ut! Blir likevel opptatt med flytting, men takk for invitasjonen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Nah, tror jeg drøyer`n jeg og. Blander meg mye nok fra før av Dessuten så er det nok fres her inne, tror ikke jeg ville taklet en gedigen slåsskamp på location KG-møte..... Men all ære til dere som skal :D Høres jo litt gøy ut! Blir likevel opptatt med flytting, men takk for invitasjonen :blunke: Kom igjen da Diva. jo flere jo bedre. vi skal ha tautrekning også. for og imot, forskjellsbehandling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Tror missuganda er litt ironisk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Kunne vært spennende å se om folk virkelig kalte hver andre og snakket til folk irl på samme måte som noen gjør her... Jeg tror ikke det. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Nå fikk jo JEG lyst til å være med iallefall.. Kanskje gutt 83, mannpyton og gubbe54 også får lyst med dette innslaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Kunne vært spennende å se om folk virkelig kalte hver andre og snakket til folk irl på samme måte som noen gjør her... Jeg tror ikke det. Hva tror du? IRL tar ihvertall kranglig en ende stort sett....Man lar vær å omgås folk man bare får lyst til å krangle med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Nå fikk jo JEG lyst til å være med iallefall.. Kanskje gutt 83, mannpyton og gubbe54 også får lyst med dette innslaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. mai 2003 #13 Del Skrevet 28. mai 2003 Høres morsomt ut synes jeg... Hadde vært gøy å sett trynet på et par stykker her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 28. mai 2003 #14 Del Skrevet 28. mai 2003 Hola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. mai 2003 #15 Del Skrevet 28. mai 2003 Skal vi bestille tid på gjørmebryting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå