FangeLiv Skrevet 23. juli 2008 #1 Del Skrevet 23. juli 2008 Har kjøpt gummibåt og vil bare forsikre meg om at jeg forstår instruksjonen. In case of inflation, open air plug cover and confirm that air plug is screwed tightly, then put air tube into air plug. When boat is inflated, please inflate two air chambers in turn in times until boat air chambers are full, which can leave relatively balanced pressure in both air chambers and avoid damage to inflatable boat. Tror vi forstår det riktig, men er litt usikker på "inflation" hva som menes med det... Vil noen hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 23. juli 2008 #2 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Inflation er rett og slett det å blåse opp båten, og det tilsvarende verbet er inflate. Endret 23. juli 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2008 Tusen takk Da skjønte jeg hele sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå