Klips Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det noen av dere mødre som har dagbøker her på KG? Hadde vært moro å lese litt om hverdagen til andre med barn, da jeg er xtremt grønn på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg skriver dagbok, men heller lite om barna mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 hvor gamle er dine barn,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Har to gutter på 1 1/2 og 4 1/2 år, selvfølgelig verdens skjønneste! Skal prøve og bli flinkere til å skrive om dem også i dagboka, veldig hyggelig med besøk der, hint hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Huff, jeg orker ikke å starte et sånn prosjekt, det kommer helt sikkert til å gli ut. Har du vært inne på www.nybaktmamma.com da? Der kan du være i barselgruppe med de som fødte i samme måned som deg (april, var det ikke?) og spørre, diskutere og sammenlikne med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Jada, er med i aprilklubben, men det blir mer temaorientert skravling. Er hyggelig å følge med på hverdagslivet også synes jeg, ikke minst hos de som er kommet bittelitt lenger enn meg. Får titte i boken til valla i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg skriver dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Zafir har også en dagbok; om lillebror og lillemor (eller er det lillemor og lillebror?) Jeg synes den er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 28. mai 2003 #9 Del Skrevet 28. mai 2003 Tusen takk Chiquita!!! Det var koslig sagt!!!! *klem* Hei Klips! Jeg vet at vera og Sessa har startet dagbok, de fødte i samme måned som meg (februar). Og Linnda (het Loppa før) fra januarklubben Jeg skal stikke hodet innom dagboka di nå jeg...oppdaga først i dag at du fortsatt skriver! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 30. mai 2003 #10 Del Skrevet 30. mai 2003 Dagbok på nett? tuller du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå