Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Del Skrevet 23. juli 2008 Først, jeg har søkt litt på forumet for å finne svar, men en del tråder er gamle og ting kan ha forandret seg. I alle fall, jeg lurer på hvor det er ok å gå ut alene i Trondheim, som en singel, voksen dame på 34. Er ikke ute etter ONS, men å møte kjekke menn for flørting og prating. Jeg er innflytter og er derfor lite kjent. Men, jeg har vært på Frakken og dit går jeg ikke igjen, for å si det sånn. Makan til harrybule! Jeg vil altså møte voksne menn, men ikke GUBBER, hvis dere skjønner. Av musikk liker jeg blant annet elektronika og dance, IKKE Bon Jovi og den suppa der. Så, tips til hvor jeg kan gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 23. juli 2008 #2 Del Skrevet 23. juli 2008 Frakken må du nå holde deg unna ja. skrekkelig plass.. Hmm, hva med å prøve Downtown kanskje? Eller lille london? Lille london er en mer rolig plass enn downtown. Men ikke en dance plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Del Skrevet 23. juli 2008 Frakken må du nå holde deg unna ja. skrekkelig plass.. Hmm, hva med å prøve Downtown kanskje? Eller lille london? Lille london er en mer rolig plass enn downtown. Men ikke en dance plass Takk for svar! Lille London har jeg inntrykk av at er litt gubbete(når jeg har gått forbi)? Er det ikke det altså? Og Downtown trodde jeg var for de rundt 25 år? Sånn stort sett? Og da føler jeg meg litt gammal. Negativ, jeg?! Gir gjerne stedet en sjanse hvis det er kjekkaser på 35-40 der! Men ok, kanskje definere kjekk. I tillegg må han være voksen og smart, seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Del Skrevet 23. juli 2008 Supa, i kjelleren til Brukbar? Er ikke helt sikker på klientellet men musikken er i din gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 23. juli 2008 #5 Del Skrevet 23. juli 2008 Supa, i kjelleren til Brukbar? Er ikke helt sikker på klientellet men musikken er i din gate. Er my forskjellig folk på lille london. du får prøve en kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #6 Del Skrevet 23. juli 2008 Supa, i kjelleren til Brukbar? Er ikke helt sikker på klientellet men musikken er i din gate. Ok, da skal Supa testes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rawien Skrevet 23. juli 2008 #7 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er 20, og er på Lille London rett som det er, er alt fra studenter til meget eldre folk der På Downtown er det også en lett blanding, men på torsdager, fredager og lørdager er det gjerne studentene som har overtaket, men nå er det ferie, så nå er det neppe sånn. Også er det en ikke så langt fra Downtown, lurer på om den het Mojito, eller noe i den duren, kjempekoselig (gadd ikke betale 100 kr i cover på Downtown en kveld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 24. juli 2008 #8 Del Skrevet 24. juli 2008 DT har jo alt fra 18-åringer og opp til de godt over 60. Artig plass, som har det meste. Men det er alltid så jævla fullt der. Gruer meg til den dagen det starter å brenne på DT.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 24. juli 2008 #9 Del Skrevet 24. juli 2008 Lille er min favorittplass i byn i hvertfall, passe fredlig og passe koselig. Mye forskjellig folk i alle aldersgrupper. Ute sitter det gjerne endel "faste travere", men inne er det lett blanding av det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #10 Del Skrevet 24. juli 2008 Lille er min favorittplass i byn i hvertfall, passe fredlig og passe koselig. Mye forskjellig folk i alle aldersgrupper. Ute sitter det gjerne endel "faste travere", men inne er det lett blanding av det meste. Ok. Og musikken? Jeg klarer bare ikke når folk setter i gang med allsang. Og er det en plass hvor det føles greit ut å gå alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 24. juli 2008 #11 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det er rett som det er live-musikk og da er det mye forskjellig. Det som spilles ellers i baren nede er litt avhengig av hvem som er på jobb, men det går absolutt ann å hinte litt om hva man vil ha.Men elekronica og dance er det lite av; dette er en pub, ikke nattklubb.... Endret 24. juli 2008 av Wildy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #12 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er rett som det er live-musikk og da er det mye forskjellig. Det som spilles ellers i baren nede er litt avhengig av hvem som er på jobb, men det går absolutt ann å hinte litt om hva man vil ha.Men elekronica og dance er det lite av; dette er en pub, ikke nattklubb.... Ok. Skader jo ikke å sjekke, bortsett fra når det er live-musikk... Har Trondheim kule nattklubber for voksne folk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 24. juli 2008 #13 Del Skrevet 24. juli 2008 Ærlig talt så vet jeg ikke, jeg unngår nattklubber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #14 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei Nei, vi har ikke mye uteliv å skryte av, etter min mening. Det er litt for studenter og noen plasser for litt mer oldiser, men sånn generelt sett er det skuffende å dra ut i Trondheim. Jeg foretrekker kjellern på brukbar og, hvis det er noe som skjer der, Blæst. Før gikk jeg en del på 3B og i bodegaen på Samfundet, men jeg føler meg altfor gammel nå som jeg er rundet 30. Ja, og så liker jeg Storås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #15 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei Nei, vi har ikke mye uteliv å skryte av, etter min mening. Det er litt for studenter og noen plasser for litt mer oldiser, men sånn generelt sett er det skuffende å dra ut i Trondheim. Jeg foretrekker kjellern på brukbar og, hvis det er noe som skjer der, Blæst. Før gikk jeg en del på 3B og i bodegaen på Samfundet, men jeg føler meg altfor gammel nå som jeg er rundet 30. Ja, og så liker jeg Storås. I know Etter å ha lest tråden her så psyka jeg meg opp til å dra ut alene på Supa, Brukbar, og så var det stengt! Jeg gadd faktisk ikke å stikke innom andre steder, for jeg hadde lyst å høre på musikk som jeg liker. Men hvem spiller tekno og elektronika nå til dags, i byen her? 3B kunne godt gjøre det før, men der har jeg ikke vært på snart 10 år. Vet ikke hva det går i der nå? Men Storås har jeg ikke prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå