Gjest Ulva35 Skrevet 1. november 2008 #41 Skrevet 1. november 2008 Ulva fordi jeg leste en serie engang der hovedpersonen Ulva ble bergtatt. Og det ble jeg også av min skjønne mann, og er det ennå. Men der Ulva ble bergtatt av en bergmann, ble jeg bergtatt av en menneskemann Prøvde å finne et bilde av Ulva. Fant ikke det, da jeg ikke har serien selv og ikke gadd å pese med det. Fant et som lignet bilde på noen av bøkene og valgte det.
Olive Skrevet 3. november 2008 #42 Skrevet 3. november 2008 Fordi jeg snorker så masse at både broren og samboeren min kaller meg snorkefrøken. Avataren valgte jeg fordi Snorkefrøken ligner jo veldig på Snorkfrøken - fant ikke på noe bedre
Ambriel Skrevet 3. november 2008 #43 Skrevet 3. november 2008 Ambriel er en av englene som tilhører stjernetegnet mitt, tvillingene Og siden jeg interesserer meg for "det litt alternative" falt det naturlig å velge dette som nick Hadde bilde av en engel før, men synes det var så mørkt og dystert, og da jeg fant denne hunden så synes jeg den var så søt, så da ble det den selv om den ikke helt har noe med nicket å gjøre
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2008 #44 Skrevet 4. november 2008 WildThing er rett og slett meg. Har hatt det kallenavnet siden en gang på sent 90-tallet. Egentlig er jeg en veldig rolig person, men jeg har litt ville tendenser. Avataren min er Corvette-logoen, og jeg har sterke dype savn til de to Corvettene jeg har hatt så langt, skal ikke se bort fra at det blir en til innen de neste årene.
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2008 #45 Skrevet 5. november 2008 "Heloise" - Vet ikke helt hvordan jeg snublet over nicket, men bruker det på en karakter i et spill.... Avaraten min er bare gal.
Idnar Skrevet 5. november 2008 #46 Skrevet 5. november 2008 Nicket mitt har med navnet mitt å gjøre Avataren, fordi jeg synes den var kul
Puma Skrevet 9. november 2008 #47 Skrevet 9. november 2008 Puma, fordi det er det nicket jeg har brukt siden jeg begynte med internett. Avataren er et bilde av kattene mine.
Skatt :) Skrevet 10. november 2008 #49 Skrevet 10. november 2008 Avataren fordi jeg ser gjennom hjerter (forelsket) Navnet har med min fortid å gjøre.
Hestehov Skrevet 10. november 2008 #50 Skrevet 10. november 2008 Nicket mitt ble valgt fordi jeg en dag begynte å sammenligne med selv med en hestehov (på grunnlag av det ble bloggen nedenfor laget) og har begynt å bruke det som nick rundt om kring på nettet. Og avataren er en hestehov jeg har tegnet på pcen, og grunnen sier seg vel egentlig selv, vil jeg tro.
Gjest puppa Skrevet 10. november 2008 #51 Skrevet 10. november 2008 Puppa fordi en kompis alltid kaller meg det, hehe!=D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå