Lise_ Skrevet 24. juli 2008 #21 Skrevet 24. juli 2008 hmmm... :klø: jo, nicket fordi jeg vanligvis husker hva jeg heter , og da er det et like greit nick. Dolly er vel fordi det er dama til Donald (som jeg fortsatt leser hver uke) Men jeg er ikke så frekk som Dolly, men synest hun er stilig
lille katt Skrevet 24. juli 2008 #22 Skrevet 24. juli 2008 Tja, lille katt fordi jeg kom på den sangen akkurat da jeg skulle finne på et nick. Har sunget den en del for prinsessen. Og er jo selvfølgelig glad i katter, da. Bildet fant jeg etter litt googling på katt/cat etc., passer ikke helt til nicket egentlig, men jeg digger Puss in boots .
Gjest Nishiki Skrevet 24. juli 2008 #23 Skrevet 24. juli 2008 Fordi jeg googla sykler samtidig som jeg registrerte meg på KG. Avataren fordi jeg er hemmelig forelsket i ham.
mysan Skrevet 25. juli 2008 #24 Skrevet 25. juli 2008 mysan har jeg brukt siden jeg fikk min første PC og entret mitt første chatterom. Det ble mysan fordi My allerede var tatt.. Pusen har jeg fordi jeg synes den er innmari søt.
Blåbæret Skrevet 31. juli 2008 #25 Skrevet 31. juli 2008 Aner ikke hvorfor det ble LilleBlåklokke... Har dårlig fantasi. Alle nickene jeg kom på var brukt av andre brukere. Så da ble det første alternativet som gikk gjennom:) Bilder passer nicket mitt
Anglofil Skrevet 31. juli 2008 #26 Skrevet 31. juli 2008 Var lite oppfinnsom egentlig, så jeg tok mitt eget navn. Og bildet står til nicket, da det er meg.(..) Mvh Yvonne
Gjest virvelvind Skrevet 7. august 2008 #27 Skrevet 7. august 2008 Jeg har en tendens til å være all over everywhere, rote mye og er generellt et surrehue. Avataren min er fordi jeg liker å sitte i vinduskarmen å høre på musikk.
flYflax Skrevet 7. august 2008 #28 Skrevet 7. august 2008 Jeg er en liten flyflax... Jeg flaxer rundt i min egen verden og flyr fra sted til sted uten å virkelig binde meg til noe. Avataren min liker jeg fordi jeg flyr ifra mørke
Filur Skrevet 10. august 2008 #29 Skrevet 10. august 2008 Filurkatten fra Alice i Eventyrland vel.. Elsker filmen, og spesielt katten. Jeg eg også litt sånn laid back.. Tror også Filur betyr noe sånt som skøyer og luring, og det passer bra til meg. Avataren synes jeg bare var fin.
Honey Bee Skrevet 10. august 2008 #30 Skrevet 10. august 2008 Nicket er en av Madrugadas vakreste låter,Honey Bee(kan godt være Sivert sin Honey Bee jeg) :rødme: Avataren er et bilde av Katherine Moennig fra et motemagasin.Syns hun er hot og bildet er kult
Hinata Skrevet 10. august 2008 #31 Skrevet 10. august 2008 Nicket mitt er Hinata etter ei skikkelig tøff jente-ninja i en japansk anime, jeg kan se meg selv i henne, hun er sjenert og smart sånn som meg Avataren er også av henne
Gjest Gaby Skrevet 10. august 2008 #32 Skrevet 10. august 2008 Gaby fordi jeg nettopp hadde sett fruene på tv. Bildet er fra GloMinerals som jeg liker godt, og siden jeg er i overkant glad i snop, passet det fint.
Natea Skrevet 10. august 2008 #33 Skrevet 10. august 2008 Natea er navnet på en katt jeg var veldig glad i, og som dessverre forsvant... Bildet er av Isabel Lucas som jeg har sansen for både utseendemessig, som skuespiller og som person.
Kick Skrevet 10. august 2008 #34 Skrevet 10. august 2008 Kick var kort, greit og tilgjengelig. Avataren akkurat nå er Buster i Arrested Development som blir skremt av en sau.
Gjest Løve66 Skrevet 19. oktober 2008 #35 Skrevet 19. oktober 2008 Mitt tidligere nick var "snart42" fordi da jeg registrerte meg var ikke planen å "bli". Men så ble jeg værende til jeg ikke lenger var "snart 42" og da kunne jeg jo ikke ha det nicket lenger. Det ble derfor løve66 fordi jeg er løve og født i 66. Avataren - Sylvester - er litt som meg; høyt og lavt, alltid på farten!
Gjest Eugene Onegin Skrevet 19. oktober 2008 #36 Skrevet 19. oktober 2008 Nicket er navnet på en av de mest kjente verkene til den Russiske forfatteren Alexander Puskin så det er der jeg har nicket fra. Avataren er Alexander Puskin Hvorfor vel Alexander Puskin er en av mine favoritt forfattere og Eugene Onegin er det beste verket hans etter min mening
Skylines Skrevet 19. oktober 2008 #37 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg likte godt bilen Skyline som fjortis, og jeg har alltid det nicket.. Bildet er fra en Rutetid-tegning av Frode Øverli, da jeg digger Pondus og Rutetid:)
Gjest lucky08 Skrevet 19. oktober 2008 #38 Skrevet 19. oktober 2008 eneklt og greit fordi jeg følte meg heldig ( Lucky) den dagen jeg lagde nicket.
IloveNY Skrevet 20. oktober 2008 #39 Skrevet 20. oktober 2008 Fordi jeg elsker New York! Bildet fordi det er litt typisk meg på mange måter... og det talte bare til meg første gangen jeg så det
Rotehøna_21 Skrevet 31. oktober 2008 #40 Skrevet 31. oktober 2008 Rotehøna pga jeg er ei rotehøne... bildet er av Lauri Ylonen som er vokalisten i favorittbandet The Rasmus. Også er han det diggeste mannebeinet på jord.. :rødme: Musikken deres betyr mye for meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå