Gå til innhold

Ditt nick og avatar

Fremhevede innlegg

Skrevet

hmmm... :klø:

jo, nicket fordi jeg vanligvis husker hva jeg heter :ler:, og da er det et like greit nick.

Dolly er vel fordi det er dama til Donald (som jeg fortsatt leser hver uke) :ler:

Men jeg er ikke så frekk som Dolly, men synest hun er stilig :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, lille katt fordi jeg kom på den sangen akkurat da jeg skulle finne på et nick. Har sunget den en del for prinsessen.

Og er jo selvfølgelig glad i katter, da. Bildet fant jeg etter litt googling på katt/cat etc., passer ikke helt til nicket egentlig, men jeg digger Puss in boots :).

Gjest Nishiki
Skrevet

Fordi jeg googla sykler samtidig som jeg registrerte meg på KG. Avataren fordi jeg er hemmelig forelsket i ham.

Skrevet

mysan har jeg brukt siden jeg fikk min første PC og entret mitt første chatterom. Det ble mysan fordi My allerede var tatt..

Pusen har jeg fordi jeg synes den er innmari søt.

Skrevet

Aner ikke hvorfor det ble LilleBlåklokke... Har dårlig fantasi. Alle nickene jeg kom på var brukt av andre brukere. Så da ble det første alternativet som gikk gjennom:)

Bilder passer nicket mitt

Skrevet

Var lite oppfinnsom egentlig, så jeg tok mitt eget navn. Og bildet står til nicket, da det er meg.(..)

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har en tendens til å være all over everywhere, rote mye og er generellt et surrehue.

Avataren min er fordi jeg liker å sitte i vinduskarmen å høre på musikk.

Skrevet

Jeg er en liten flyflax... Jeg flaxer rundt i min egen verden og flyr fra sted til sted uten å virkelig binde meg til noe.

Avataren min liker jeg fordi jeg flyr ifra mørke :)

Skrevet

Filurkatten fra Alice i Eventyrland vel.. Elsker filmen, og spesielt katten. Jeg eg også litt sånn laid back.. :fnise: Tror også Filur betyr noe sånt som skøyer og luring, og det passer bra til meg.

Avataren synes jeg bare var fin. :)

Skrevet

Nicket er en av Madrugadas vakreste låter,Honey Bee(kan godt være Sivert sin Honey Bee jeg) :rødme:

Avataren er et bilde av Katherine Moennig fra et motemagasin.Syns hun er hot og bildet er kult :)

Skrevet

Nicket mitt er Hinata etter ei skikkelig tøff jente-ninja i en japansk anime, jeg kan se meg selv i henne, hun er sjenert og smart sånn som meg ;)

Skrevet

Gaby fordi jeg nettopp hadde sett fruene på tv. Bildet er fra GloMinerals som jeg liker godt, og siden jeg er i overkant glad i snop, passet det fint.

Skrevet

Natea er navnet på en katt jeg var veldig glad i, og som dessverre forsvant...

Bildet er av Isabel Lucas som jeg har sansen for både utseendemessig, som skuespiller og som person.

Skrevet

Kick var kort, greit og tilgjengelig.

Avataren akkurat nå er Buster i Arrested Development som blir skremt av en sau.

• 2 måneder senere...
Gjest Løve66
Skrevet

Mitt tidligere nick var "snart42" fordi da jeg registrerte meg var ikke planen å "bli". Men så ble jeg værende til jeg ikke lenger var "snart 42" og da kunne jeg jo ikke ha det nicket lenger. Det ble derfor løve66 fordi jeg er løve og født i 66. Avataren - Sylvester - er litt som meg; høyt og lavt, alltid på farten!

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Nicket er navnet på en av de mest kjente verkene til den Russiske forfatteren Alexander Puskin så det er der jeg har nicket fra. Avataren er Alexander Puskin

Hvorfor vel Alexander Puskin er en av mine favoritt forfattere og Eugene Onegin er det beste verket hans etter min mening

Skrevet

Jeg likte godt bilen Skyline som fjortis, og jeg har alltid det nicket..

Bildet er fra en Rutetid-tegning av Frode Øverli, da jeg digger Pondus og Rutetid:)

Gjest lucky08
Skrevet

eneklt og greit fordi jeg følte meg heldig ( Lucky) den dagen jeg lagde nicket.

Skrevet

Fordi jeg elsker New York!

Bildet fordi det er litt typisk meg på mange måter... og det talte bare til meg første gangen jeg så det :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Rotehøna pga jeg er ei rotehøne... :fnise:

bildet er av Lauri Ylonen som er vokalisten i favorittbandet The Rasmus. Også er han det diggeste mannebeinet på jord.. :rødme: Musikken deres betyr mye for meg! :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...