Gå til innhold

Ditt nick og avatar

Anbefalte innlegg

Gjest Aurora Borealis
Skrevet

Jeg har valgt nicket AuroraBorealis fordi jeg synes nordlyset er et av de vakreste og mest mystiske naturfenomener vi har. Nordlyset har fascinert meg siden jeg var lita jente.

Avataren min ble derfor naturligvis et bilde av nordlyset. :)

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

En blanding av dårlig fantasi og latskap...

Skrevet (endret)

Jeg bor sammen med Mr. Bond :sjarmor:

Og apen er bare søt, har ingen spesiell historie med avatar egentlig.

Endret av mrs_bond
Gjest hyggelig
Skrevet

Fordi jeg er glad i sjokolade og jævlig hyggelig :eeeh:

Skrevet

Det er et av de faste nickene mine, tror jeg har hatt det siden jeg var 14 ;)

Og bildet passet godt til nicket. Dessuten har jeg en ting for alvefolket :jepp:

Gjest Magica de Spell
Skrevet

Tja, har egentlig alltid likt Magica fra Tryll, synes litt synd på henne siden hun er såpass patetisk, hehehehehe... I tillegg så er hun jo egentlig en stlig dame utseendemessig ;) Pluss at jeg nok alltid har hatt bittelitt lyst til å være heks for en dag. :lur:

I tillegg så var så mange av de andre nickene jeg hadde lyst på allerede opptatt (typisk av brukere som ikke har vært aktive på noen år, hrmpf), så da ble det Magica de Spell (siden Magica fra Tryll allerede var opptatt).

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fordi Jimi er en av de største gitarister som har levd, og jeg elsker rock. Spesielt brilliante gitarister.

Så derfor Jimi Hendrix i avataren, og tittelen på en av hans mesterverk som nick.

Skrevet

Muffins er gode og søte, og jeg liker å tro at jeg er det også... ;) Og så ville jeg at avataren skulle være et bilde av hva nicket er. Enkelt og greit :)

Skrevet (endret)

Jeg er egentlig veldig glad i regn, og syntes regndråper er vakre. Det er friskt, klart og vakkert :) For ikke å snakke om rent :engel:

Hehe... :sjarmor:

Endret av Regndråpe
Skrevet

Jeg fant på dette kallenavnet for mange år siden, jeg ville ha et ord som ikke betød noe, men som gikk an å uttale. Dette kom bare plutselig opp i hjernen min og jeg har likt det siden.

Avataren.. søkte på søte bilder på google og dette kom opp, syntes det var litt fint.. hadde ikke noe bedre å bruke.

Skrevet

Nicket valgte jeg fordi Skade er en gudinnen for jakt og skiløp i Norrøn mytologi, og fordi det norrøne har alltid interessert meg....

Avataren er et stilig bilde (synes jeg) av den beste vokalisten jeg vet om, Prepple... :)

Skrevet

Nicket er bare noe jeg alltid har blitt kalt, med "mor" bak etter jeg fikk barn.

Avataren er av min barndoms heltinne... Venninnene mine likte Barbie, jeg digget Modesty. Pluss at jeg som regel har langt, mørkt hår, og er i overkant tøff, så jeg syntes det lignet... :sjarmor:

Gjest antigartner
Skrevet

Nicket beskriver mitt håpløse forhold til levende planter. Jeg vil jeg vil, men jeg får det virkelig ikke til!

Avataren fant jeg som et bilde på nettet i min søken etter en vissen plante for å illustrere nicket.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nicket kommer fra et band jeg startet med en veninne i de hin hårde dager ;)

Har hatt flere utgaver av Tux i avataren, denne med usa-flagget kom i anledning en usatur tidligere i sommer. Ned med m$ ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Fordi jeg er en gal fan, som også liker mye fra fordums tider, samtidig som jeg ofte henfaller til livets enkle og barnslige gleder. Og jeg ligner ørlitegranne på det bildet.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Det nicket jeg opprinnelig ville ha var tatt allerede. Avataren valgte jeg fordi jeg likte bildet.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Grafica
Skrevet

Grafica: Jeg er grafisk designer ;P

Nåværende avatar: Dita Von Teese er den lekreste dama i verden, og mitt forbilde :)

Skrevet

Ville ha et nick som var kort og greit og liknet et navn, og det første som ramlet inn i hodet mitt var Cata.

Avataren snublet jeg tilfeldigvis over og syntes hun passet til nicket. Jeg var på jakt etter en "menneskeavatar" som ikke var bilde av noe virkelig menneske, så en tegnet figur passet meg akkurat.

(Dessuten har jeg alltid sagt at jeg burde hatt rødt hår, så her inne kan jeg iallfall ha det :ler: )

Skrevet

Hikari var det første japanske ordet jeg lærte meg, og har vært nicket mitt både her og der i mange år.

Bildet er av min favorittfigur fra tegneserien Bone, som jeg er utrolig glad!

Gjest Lunis
Skrevet

Lunis er en forstokning av fornavnet mitt.

Avataren min er en japansk animefigur fra ett av mine favorittspill, og jeg ligner en god del på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...