brudjuni Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi skal ha bryllupsnatten hjemme ettersom vi regner med å forlate festen ganske seint (Skal heller koste på oss hotellovernatting senere). Har imidlertid lyst til å markere den litt allikevel med champagne, jordbær, nye sengklær o.l. Flere som velger denne måten? Hva finner dere på som noe "ekstra"? Champagne, frukt, ballongpynt osv.? Tips ønskes! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Roseblader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi hadde tenkt til å gjøre det slik fordi vi kommer til å være lenge på festen, men nå har jeg bestilt rom på hotell allikevel for å få mer "bryllupsnattfølelse" og for å slippe å styre med å ordne til soverommet og ordne ting hjemme på bryllupsdagen. Det blir nok stress ellers tenker jeg. Vi har dog ikke bestilt noen suite, men et vanlig dobbeltrom. Følte at det ble skikkelig bortkasta penger på mye plass vi ikke trenger den natta. Får vi en god seng og et bra bad er vi fornøyde! Frokost på sengen skal vi bestille og vi får ha sen utsjekking hvis vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har lyst til å ligge på hotell på bryllupsnatten. Nå er edet bare to uker igjen og det er rimelig kort frist å bestille suite på.... Grunnen til at vi vurderer å ikke gjøre det, er at vi skal flytte inn i drømmehuset to uker etter vielsen. Og av økonomiske årsaker vurderer å sove på vår lille hybel på bryllupsnatta og. Denne lille hybelen er imidlertid i kjelleren hos svigers, og i og med at vi er midt i en flytteprosess, er det ikke særlig koselig her heller. Hva synes dere? Er det verdt pengene å overnatte på hotell? Må også legge til at vi trolig må kjøre forbi hybelen en halvtime ekstra for å komme til hotellet, så da blir det ekstra kjøring også... MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg synes Gjests løsning høres bra ut her, med vanlig dobbeltrom på hotell. Det ER tross alt bryllupsnatten! Men; blir det kronglete med kjøring og slikt er jo det verdt å ta med i betraktningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Bestill et vanlig dobbeltrom, er mitt forslag! Blir nok litt mer sånn bryllupsnatt følelse... Ellers er jeg redd du vil angre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Og husk å si fra at det er bryllupsnatt, så blir det nok gjort litt ekstra stas fra hotellets side - hvis de er proffe. Husk også å ikke si hvor dere skal - og varsle hotellet at ingen skal vite om dere er der... ellers kan det bli litt bøll - noe som også er en fortreffelig årsak til å ikke sove hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Mitt tips er ikke å si at det er bryllupsnatt - mange legger på prisen med en gang bryllup blir nevnt. Kan jo kanskje heller bestille vanlig dobbeltrom og få noen dere stoler på til å sjekke inn for dere, og legge frukt på bordet og sette sjampis i minibaren. Vi hadde spart ca 800på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi har booket Losby for bryllupsnatten Men nå begynner jeg å angre. Har tenkt litt på at vi må kjøre i tre kvarter!! fra der vi skal ha festen og ut til hotellet!! Tipper jeg er våken og opplagt etter så lang tid i bil i diger kjole :o sånn midt på natta!! :o Jeg har mest lyst til å sove hjemme men det kan hende at vi skal ha overnattingsgjester som skal bo hos oss og da blir det for teit synes jeg.... Kanskje vi finner et nærmere hotell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra unplugged Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi kommer til å sove hjemme. Har tenkt å kjøpe inn nytt sengetøy, jordbær og champagne, men veit ikke om vi får tid til å gjøre alt i stand ... (vi gjør absolutt alt med dagen selv, så vi får nok å gjøre og tenke/huske på de siste dagene). Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi kommer til å sove hjemme. Har tenkt å kjøpe inn nytt sengetøy, jordbær og champagne, men veit ikke om vi får tid til å gjøre alt i stand ... (vi gjør absolutt alt med dagen selv, så vi får nok å gjøre og tenke/huske på de siste dagene). Astra Vi gjør også det meste selv, men har tenkt å få en svigerinne til å legge på sengetøyet. Champagnene dvs musserende vin (med gullstrøssel) i vårt tilfelle er innkjøpt, og under siste handlerunde kjøper vi med jordbær. Har også kjøpt hjerteballonger som skal brukes både på festlokalet og hjemme på soverommet. Roseblader var nevnt tidligere i denne tråden. Noen som vet hvor dette selges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 sletet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuupi Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi bor også litt langt fra hotell, så vi tror vi har funnet ut hvordan vi gjør det; Min sambo reiser opp til hytta vår dagen før bryllupet. Der setter han opp et "hagetelt" med vegger :o , på brygga vår som ligger helt øde og usjenert til . Så rigger han til masse puter,madrsser,dyner, stearinlys etc. etc. Også fyller han kjøleskapet i hytta med god campagne + noe godt å spise! Tror kanskje vi gjør det sånn, for hytta vår ligger bare 20 minutters kjøring fra der festen skal være! Tror det blir kos, bare det ikke PØSREGNER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi leide oss en flott suite, men når vi var på vei fra lokale til hotellet hadde jeg bare lyst til å dra hjem til den kjempegode senga vår.......Og den gode dusjen min. Men hjemme skulle det overnatte gjester så det ble litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi var hjemme på bryllupsnatten. Vi var nesten til slutt på festen - og da vi kom hjem var det deilig å bare sitte ned og la inntrykkene sige inn. Da kjente vi også hvor trøtte vi var, så etter et par glass vann (!) la vi oss. Alt for oppspilt til å sove lå vi og skravlet i flere timer før vi sovnet. våknet tidlig og skravlet videre. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 28. mai 2003 #16 Del Skrevet 28. mai 2003 Bryllupet vårt ble holdt på en annen kant av landet, hvor mine foreldre bor. Pga. lang vei til hotell + anbefalinger om å utsette hotell til helgen etter ble bryllupsnatten hjemme hos dem. Når vi kom hjem fra festen (ganske sent), så hadde de ordnet til sengen, redd den flott opp, pyntet med masse blomster, satt frem champagne og glass. Det var kjempeflott! Men det må sies at vi sluknet som to lys så snart vi la hodet på puten Så for min del var det vel verd å heller ta helgen etter på hotell. Da hadde vi en vanlig suite, ikke bryllupssuiten, men det var flott nok og stort nok til oss! En herlig opplevelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 28. mai 2003 #17 Del Skrevet 28. mai 2003 Vi hadde foreldrene mine på besøk, så vi leide hotellrom. Det er jeg kjempeglad for! Vi leide en business suite med bryllupspakke. De hadde et digert deilig badekar (har ikke badekar hjemme, så det var deilig), frukt og champagne når vi kom, frokost på sengen og sen utsjekking. Vi er "aldri" på hotell, så det ble veldig spesielt for oss og skikkelig luksus! Jeg syns Snuupi sin ide hørtes utrolig koselig ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. mai 2003 #18 Del Skrevet 28. mai 2003 Vi var hjemme på bryllupsnatten. Vi var nesten til slutt på festen - og da vi kom hjem var det deilig å bare sitte ned og la inntrykkene sige inn. Da kjente vi også hvor trøtte vi var' date=' så etter et par glass vann (!) la vi oss. Alt for oppspilt til å sove lå vi og skravlet i flere timer før vi sovnet. våknet tidlig og skravlet videre. Koselig![/quote'] Det er akkurat sånn jeg kunne tenke meg også!! Men min elskede mann vil ha luxus hotell..... sukk.... trives hjemme jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anede Skrevet 28. mai 2003 #19 Del Skrevet 28. mai 2003 Vi må kjøre i 1,5 time til hotellet vi... Hva gjør vi ikke for litt luksus denne natten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. mai 2003 #20 Del Skrevet 28. mai 2003 Vi må kjøre i 1,5 time til hotellet vi... Hva gjør vi ikke for litt luksus denne natten!! Er ikke så gira på luxus at jeg kjører halvannen time i brudestas for å sove... Jeg har rik mann som gir meg nok luxus ellers i året..... Mener ikke å virke "Minnie" men jeg hadde aldri orka å kjøre så langt for å sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå