Gjest Kinga Skrevet 27. juni 2003 #21 Del Skrevet 27. juni 2003 *blir med i jubelgjengen* Fædiii for denne gang, nå er det sommer! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 27. juni 2003 #22 Del Skrevet 27. juni 2003 *blir med i jubelgjengen* Fædiii for denne gang, nå er det sommer! Vibeke Gratulerer, Vibeke! Vel overstått!!! Gratulerer så mye til dere andre også! Skikkelig glad på deres vegne! :D Jeg får mine resultater i kveld...*Fingers crossed!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. juni 2003 #23 Del Skrevet 27. juni 2003 Tusen takk, Lana :D Jeg krysser det jeg har for deg i kveld! Fingre, tær, knær... Vibeke (slår en knute på tarmen i samme slengen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 28. juni 2003 #24 Del Skrevet 28. juni 2003 Tusen takk, Lana :D Jeg krysser det jeg har for deg i kveld! Fingre, tær, knær... Vibeke (slår en knute på tarmen i samme slengen) Så koselig! Tusen Takk, Vibeke! (Du kan knyte deg opp igjen nå! ) Kan opplyse at jeg fikk en A! Nå har jeg en Bachelor i journalistikk. Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 28. juni 2003 #25 Del Skrevet 28. juni 2003 Eksamensresultatene har kommet! Jeg fikk en B og en 2,1. B'en er jeg halvfornøyd med, mens jeg er fornøyd med 2,1. Trodde nemlig den hadde gått ganske dårlig. Dette er eksamener (totalt 10 vekttall) jeg tar ved siden av vanlig arbeid, så nå skal jeg feire sommeren og glede meg til å fortsette til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 28. juni 2003 #26 Del Skrevet 28. juni 2003 Det er noen uker siden resultatet kom, men fikk en svært hederlig karakter i et femvektersfag jeg jobbet hardt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. juni 2003 #27 Del Skrevet 28. juni 2003 Jippiiiii! På vitnemålet mitt står det en finfin sekser i 3MX, både standpunkt og eksamen. 6 på muntlig eksamen i biologi har jeg visst nevnt alt, også fikk jeg 5 på norsk sidemål. (Og 3 i hovedmål...huffda...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juni 2003 #28 Del Skrevet 29. juni 2003 Lyste A mot meg også :D :D :D :D :D Livet leker..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 29. juni 2003 #29 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg fikk seks :o Grunn til å juble? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå