Gjest Miss O'Hara Skrevet 8. oktober 2009 #341 Del Skrevet 8. oktober 2009 Enig, godt å høre vi er flere som kan ha sånne dager... Håper dagen tok seg grundig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettan Skrevet 23. november 2009 #342 Del Skrevet 23. november 2009 heisann Bare inne for å si hei.. Lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg fant igjen denne boka etter lang tids fravær. Jeg har ikke sluttet å skrive. Snarere tvert imot. Du finner meg her om du ønsker; Livet, Døden og Andre Bagateller. Endret 28. oktober 2010 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 28. oktober 2010 #344 Del Skrevet 28. oktober 2010 Der var du! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. oktober 2010 #345 Del Skrevet 28. oktober 2010 Innlegget fra i går; Og det er av flere grunner 1) Fordi jeg skulle ønske du kunne ringe. Ikke tolk det som; jeg er lei meg (som i såret) for at du ikke ringer. For jeg skjønner hvorfor - og det er OK. Men jeg skulle jo likevel ønske at du klarte å akseptere at jeg (vi rundt deg) bryr oss nok. Ikke er redde for deg. Ikke er lei av deg. 2) Fordi jeg aner en kjemi mellom deg og denne psykologen. Og med kjemi kommer enklere dialog? At hun forstår. At hun kan si de tingene som du trenger å høre, og som jeg ikke vet hvordan jeg skal si. 3) Til sist griner jeg fordi jeg er et hormonelt fjols, og med så mye følelser du formidler holder hjertet mitt på å sprenges. Takk for at du skriver - jeg føler meg så mye nærmere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 5. november 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 5. november 2010 Takk.. Jeg er bare glad noen orker å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 19. november 2010 #347 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg pusler meg fremover veien det er stritt, men jeg klarer`e vel, og får jeg en stein under sko`n min så halter jeg videre lell Jeg vil heller bli bakerst i flokken og kalles for puslete, sein enn å være så hard under beina at jeg ikke kan kjenne en stein (Margaret Skjelbred) Takk, kjære deg Jeg håper helgen din blir en god en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå