Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller

MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Vimsete frøken Effektiv.. det er meg :jepp:

. det er meg.

Først og fremst en "Note to self"; Iskaffe på tom mage om morgenen, resulterer i angst. Altså; neinei, Midnight.

Får virkelig gjort unna ting i rasende fart om dagen.

Fikk hentet vaskerikortet idag, som jeg selvfølgelig glemte når jeg var der igår.

Har klønet på 3 vaskemaskiner, med påfølgende tromling på vaskeriet. (Som forøvrig er HAKKET for langt unna i min mening. Overhengende fare for å miste truser langs veien.)

Jeg har også ryddet på plass alle Vesla sine klær, og ryddet bort den siste esken. Jeg har ringt den nye helsestasjonen, men intet svar foreløbig. Jeg har laget "skilt" til postkasse og dør. I tillegg har jeg fått flyttet to nytømte klesbagger ned i boden. Videre har jeg vasket opp (for andre gang siden vi flyttet), og vasket over badekaret.

... og klokken er så vidt passert 13oo.

I tillegg har jeg ordentlig klær på meg, ikke joggis, og jeg har rent, pent hår. WOW!

*klappe seg selv på skulderen*

Vi begynner virkelig å komme i orden her, og idag, for første gang tenkte jeg; Her kan jeg trives. Rikitgnok en stund til enda, vil jeg tro, men forskjellen ifra igår til idag er at jeg tror trivselen dukker opp.

Egentlig skulle jeg vært i Barnehagen hele dagen, med Lille, men der var jeg fullstendig overflødig; så har fått tre turer ut og avgårde. Var akkurat oppe igjen for å være der når hun sovnet. Det var en stolt MammaMidnight som sto i døren, når jenta hadde sovnet; på madrass på gulvet, ved siden av to andre jenter.. Hun sovnet sist, men hun er størst, og skjønner nok mer enn de andre to snuppene.

Nå skal jeg spise frokost. Det har jeg glemt idag..

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har flyttet! Sender masse tanker til deg, og håper du kommer til å trives. Jeg er så glad for at det ordnet seg med plass på dragvoll, kanskje det blir ledig plass neste semester, så slipper du å være privatist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har flyttet! Sender masse tanker til deg, og håper du kommer til å trives. Jeg er så glad for at det ordnet seg med plass på dragvoll, kanskje det blir ledig plass neste semester, så slipper du å være privatist?

Nei, det blir nok som privatist. Men de fleste tror jeg har kommet inn på studiet, hjemme, så sånn får det fortsette.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det i alle fall "ordnet seg" til en viss grad da! Det aller, aller viktigste er jo å følge drømmen, gjøre sitt beste - så faller resten på plass!

Ha en fortsatt god sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, snart er jeg iskald og seks fot under torva; iskald! :jepp:

Det skal forøvrig feires med pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Klipp og lim, klipp og lim :hoppe:

Hahaha. Som den eksponeringsfreaken jeg tydeligvis har blitt syns jeg det var en glimrende ide...

Da får vi se om det blir noe av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arcadians written by Sivert Høyem

Vows that have been broken

Can't be made anew

I must turn now to anyone

In the absence of you

There she stands in the doorway

And she calls me in

Some bitter awakening

This all has been

She sits on a wooden floor

Her house is down by a stream

Trees hush in the night sky

It's like you're dreaming in a dream

And more sweetness awaits

In the arms and the loins of sin

Some bitter awakening

This all has been

(Chorus)

Arcadians, Arcadians, Arcadians

We're Arcadians all

Holy was the ground

Where two people met

They came from a different place

That they would soon forget

Guess you sacrifice some things

When you play to win

You take what you can't use

And you trade it in

But soon you'll be going for most anything

Some bitter awakening

This all has been

... teksten sier så mye at jeg får vondt i hjertet mitt.

Og når Eva Cassidy følger opp med over the rainbow.. Da renner tårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Er nesegrus beundrende overfor folk som kan uttrykke seg på den måten med ord, det er så deilig. Håper du har en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvordan trives du på drama årsenhet? :sjarmor:

:hoho:

Nå blei det sånn at jeg "slapp" drama, men valgte å forbedre karakterene i religion og sammfunnskunnskap ifra vgs istedet på sonans.. Vel..

jeg skjønner jo nå at det var noget ambisiøst.. hehe.

Neste semester er det norsk og historie som står på plakaten. Alle fagene er jeg god i, men vil være bedre.. Det spørs om tiden rett og slett vil være med på den ideen :jepp:

:hoho: drama ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Dette kan virke noe utrolig på noen, men dette var altså min morgen. Jeg diagnostiserer meg selv som pre-dement, og undrer meg også naturlig nok over hvor mye av det jeg leser og pugger om dagen som fester seg..?

Lille våknet kvart på syv. Det får hun ikke lov til når vi ikke skal opp før halv åtte. Trøtt som jeg var så bestakk jeg kreket med en flaske varm melk, og la meg til å sove igjen... uten vekkerklokke. Lille bestemte seg for å ikke si noe før klokken var tre min over åtte. Hun skal være i barnehagen til klokken halv ni, frokosttid. Og idag skulle de atpåtil ta bilder, så hun skulle ordnes litt. Vel, jeg heiv på henne det nye tøyet, innkjøpt i går, og tenkte DETTE går fint!.. men vent... noe er galt.

Det er altfor stort! Selvfølgelig.. jeg vrenger av henne, smårød i kinnene og ber henne "SE PÅ MAMMA", og innser at å skru på barnetv ikke var en så god ide som det virket som in the first place. Tilslutt ender vi jo opp med noe halvt anstendig, og fyker avgårde. Jeg river i farten med meg baggen med tøy som skal vaskes, som heldigvis var gjort istand igår.

Kommer til Barnehagen, med en følelse av at jeg har glemt noe.. Men, jeg skyver det bort, og later som ingenting. Sier hadet, og springer videre. Det er jo ikke det at jeg egentlig hadde dårlig tid lenger, jeg skulle jo bare hjem for å lese. Men du vet; den OI! er klokken så mye-følelsen har en tendens til å sitte i en stund.

Står ved vaskeriet. Har glemt vaskekortet.

Går bannende hjem og finner det frem. Legger bankkortet i jakken også, siden jeg nå syns så synd på meg selv at jeg skal kjøpe meg ferskt rundstykke til frokost og kaffe. Tar på meg regnjakken, og småjogger avgårde. Når jeg kommer til vaskeriet innser jeg at vasken står igjen hjemme.

Jeg gir meg ikke, henter vasken og kommer meg inn på vaskeriet, og får endelig satt på... nei vent.. Vaskemidler. De er i den andre Vaskebaggen.

Javel.

Jeg går dermed i butikken for å handle det jeg refererte til istad, og la til en sjokolade også. For nå var jeg sur.

Kommer til kassen, og kommer heldigvis på; VASKEMIDLER!! Springer og henter, og det danner seg bare en liten kø bak meg av stressa studenter som skal på bussen til Dragvoll. Skal betale, og prøver desperat å finne kortet. Innser at jeg har lagt bankkortet i jakken, ikke regnjakken som jeg forøvrig HADDE på meg når jeg stresset rundt for å hente Vaskekortet. (er du fortsatt med? ..) Jeg smiler lettere frustrert og ille berørt til kassedamen, og finner en hundrelapp i lomma. Det vil si at jeg må legge tilbake sjokoladen og osten.

Når jeg endelig har fått igang vaskemaskinene går jeg lettet hjem. Litt for lett.. posen med rundstykket og kaffen står igjen ved vaskemaskinen..

Når jeg så har fått hentet frokosten, rigget meg selv til på den nye pulten min, og jeg tror jeg endelig kan slappe av, og le litt av dette, tenke at dette blir et festlig blogginnlegg....

Så faller øynene mine på matboksen til kreket.

Jeg har sendt henne avgårde med maten fra igår.

..oisann.

Dette var altså overigår, men siden bloggen har førsterett på oppdatering så.... :)

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så deilig å høre at vi er flere! Det er jo nesten så ille at man skulle tro man gjorde det med vilje. Men neida, skal ikke være enkelt å gjøre dagligdagse ting.

Hadde en lignende for litt siden da jeg skulle på trening. Kom halvveis hver gang før jeg husket at jeg hadde glemt sko, oj, klær, oj, treningskort, oj ditten, oj datten. Var helt demotivert innen jeg kom frem. Følte jeg hadde trent i en time allerede også, så mye farting det ble frem og tilbake.

Håper dagen tok seg opp ;)

(Og nå har jeg konsentrert meg hardt for å ikke slenge inn en klem, så synes jeg fortjener litt kred for det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...