Gå til innhold

Torsdagsklubben

Gjest Chrissy82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Torsdagsklubben er morsom :fnise:

var det så ille det han sa om mias "voldtekt" da. hun sa ifjor at hun ble voldtatt men i boka var det blitt til en frivillig trekant?

Leste i vg i går at hun ble fanget inne i et hus og ble voldtatt og mishandlet jeg da men.

Ingenting å spøke med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at denne ukens episode var bra.. Petter Stordalen som gjest er alltid bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at denne ukens episode var bra.. Petter Stordalen som gjest er alltid bra!

Bedre denne gang enn første. Den oppsummeringssangen var bra. Gikk jeg glipp av noe, eller var Otto jr. ikke med denne gangen? Ikke at det gjør meg noe om de tar vekk han, syntes ikke han var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke syntes Petter Stordalen var noe morsom? Syntes han var tåpelig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som ikke syntes Petter Stordalen var noe morsom? Syntes han var tåpelig jeg...

Nei da, du er ikke alene. Syntes han var plagsom, ble sur når de tok opp problemet med hotelet og skulle vise seg med push ups på bordet.

Kikket heller på pc'en mens han snakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, du er ikke alene. Syntes han var plagsom, ble sur når de tok opp problemet med hotelet og skulle vise seg med push ups på bordet.

Kikket heller på pc'en mens han snakket.

Helt enig

Petter Stordalen er noe av det mest latterlige jeg vet om. Man snakker om Dorthe Skappel, men Petter går henne en høy gang. Vi blir alle eldre, å klamre seg til ungdommen på denne måten ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med et gjensyn! Men jeg begynner å bli lei av Otto Jespersens voldsomme utblåsninger som i grunnen ikke fortjener så markert oppmerksomhet som han gir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv diabetes og har opplevd mat forgiftning en gang, det var ikke noe morro- kom faktisk dit hen at det ble livstruende.. Så jeg er enig med han i at dette spøker vi ikke med. Med hensyn til de som faktisk var der og opplevde dette...

Men jeg er enig i at han ikke var spesielt morsom som gjest, og kunne ha spart seg de push ups...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv diabetes og har opplevd mat forgiftning en gang, det var ikke noe morro- kom faktisk dit hen at det ble livstruende.. Så jeg er enig med han i at dette spøker vi ikke med. Med hensyn til de som faktisk var der og opplevde dette...

Men jeg er enig i at han ikke var spesielt morsom som gjest, og kunne ha spart seg de push ups...

Jeg å reagerer litt på alt man skal spøke med... det er ikke alt man spøker med... jeg er rett og slett dritt lei Otto... var fast titter før... men etter et halvt første program og et halvt 2. program er det takk og farvell til Torsdagsklubben..!! Det blit litt som alle fimene... nr 1 er veldig bra... nr 2 kan gå ann.. men uansett går det bare nedover..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_molly_*

De der pushup-greiene kunne de spart seg. Flaut og pinlig.

Og hva var poenget?

Syns programmet var en smule bedre igår enn sist gang. Men Jespersen balanserer på en tynn knivsegg med den ironien og parodien sin - han ramler ofte ned på feil side slik at det blir platt og ikke morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...