Gjest Chrissy82 Skrevet 22. juli 2008 #1 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det mange som har tenkt til å se den?? Pga at Heath Ledger er med i filmen mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 22. juli 2008 #2 Del Skrevet 22. juli 2008 Selvfølgelig skal jeg se den! Men det er fordi Batman er tøff! Jeg har tilogmed fått meg Batman-sengetrekk... Men joda, litt pga Heath Ledger også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skal se den (på dvd), men ikke fordi Heath Ledger er med, men fordi jeg liker Batman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 22. juli 2008 #4 Del Skrevet 22. juli 2008 Selvsagt skal jeg se den, men det er hovedsaklig fordi jeg er Batman-fan! Har ikke noe spesielt forhold til Heath Ledger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 23. juli 2008 #5 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har sett den! Var på Londonpremieren på mandag, og den er kjempebra. Jeg er svoren Christian Bale-batman fan og så den ikke pga Heath Ledger. Men han er knallgod i filmen, nesten så det ble ukomfortabelt. Skal jeg se den igjen på kino her? Minst 1 gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #6 Del Skrevet 23. juli 2008 Nei og nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 23. juli 2008 #7 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal se den! Gleder meg noe sykt. Den har nå 9.5/10 på imdb og har danka ut gudfaren. Crazy! Skal se den fordi 1) jeg digger batman og 2) jeg elsker film generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 23. juli 2008 #8 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja den skal jeg se. Fordi det er Batman og ikke fordi Ledger er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 23. juli 2008 #9 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg skal se den,og jeg gleeder meg! Skal se den fordi Batman er den kuleste superhelten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 27. juli 2008 #10 Del Skrevet 27. juli 2008 Et rungende JAAA! Skal se den til uka. Ikke pga Ledger alene, men pga Bale, Ledger, Caine, Oldman....og fmusikken av Zimmer.....og simpelthen fordi jeg vet det blir en fantastisk opplevelse!! Herlig å la seg rive med av et eventyr av denne sorten.....og for et stjernegalleri. Dette er årets film for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 27. juli 2008 #11 Del Skrevet 27. juli 2008 Jepp jeg skal se den. At den har fått 9,4 i score på imdb.com er jo helt utrolig bra (noe som gjør at den faktisk topper lista over de beste filmene der..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2008 #12 Del Skrevet 28. juli 2008 Så den i går.. Utrolig bra film, om må sees :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_modern_* Skrevet 29. juli 2008 #13 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei, har ikke tenkt å se den, men gutta mine har sett den og de var kjempefornøyde. Mannen syntes det var en av de beste han hadde sett. Ingen av dem har noe forhold til Heath Ledgder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 1. august 2008 #14 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg synes den var fantastisk. Ikke bare typisk superhelt film som mange tenker, men den har litt dybde også. Mange flotte skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 1. august 2008 #15 Del Skrevet 1. august 2008 Heath Ledgers tolkning av Jokeren var intet mindre enn fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå