Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Urolig
Skrevet

Hei,

Prøver meg her da jeg ikke har fått svar under prøvere foprumet.

Vi har vært prøvere i 18 måneder og mannen har fått påvisst få spermier.

Vi venter på inkalling til Haugesund.

Jeg har alltid hatt stabile sykluser på 30 dager. Mens forrige syklus varte 33 dager. Denne gangen er jeg nå på dag 37, men på dag 34 tok jeg en clearblue digital test sent på ettermiddagen.

Den viste ikke gravid.

Jeg hadde mens murringer for en uke siden, men det er mens har ikke kommet.

Har noen andre opplevd å få negativ clearblue, men allikevel vært gravid?

Jeg skal til legen, men pga av ferie fikk jeg legetime om 3 uker.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De testene er veldig sikre, men du kan evt ha testet for tidlig i forhold til befruktningstidspunkt ettersom syklusen er litt på tur, og ettersom du testet på ettermiddagen kan testen også gi feil resultat om det er veldig tidlig i svangerskapet. Anbefaler deg å kjøpe en ny test. Om den også viser negativt er det vel mest sannsynlig at du ikke er gravid.

Gjest Urolig
Skrevet

Da skal jeg prøve med en ny test og teste på morgenen.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Hei

Jeg har aldri opplevd at Clearblue har tatt feil. Derimot de billig testene som er strimler har jeg opplevd tar feil.

Skrevet

Noen har lavere hCG-produksjon enn andre, så en negativ test trenger ikke å bety at man ikke er gravid. Jeg testet på dagen før jeg ventet mens med digital CB, fikk "ikke gravid", men siden mensen ikke kom og jeg hadde endel symptomer så testet jeg igjen 3 dager senere og fikk en svaksvak strek.

Skrevet

Mensmurringer er i alle fall vanlig selv om man er gravid.

Gjest Gjest
Skrevet

Min beste venninne tok to clearblue-tester med 3 dagers mellomrom. Begge var negative. Da hun fremdeles ikke fikk mensen bestilte hun time hos legen for å sjekke hva som var galt. Det viste seg at hun var nesten 2 måneder på vei. Legen sa at clearblue-testen er 99,99% sikker, men likevel tok den altså feil to ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...