Gjest Lott@ Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Etter å ha fått en mindre kjekk pm fra en av KG's moderatorer, har jeg nå besluttet å avslutte min "karriere" her på KG. Meldingen påpekte at min oppførsel her inne ikke var akseptabel, og dersom min oppførsel fortsatte, så ville dette føre til utestengelse for en viss periode. Dette finner jeg helt uakseptabelt ettersom jeg i klartekst kan lese at det også er andre brukere her inne som ordlegger seg betraktelig verre enn det jeg gjør. Takhøyden her på KG har for meg blitt for liten, heter man Lott@ så kan man ikke si et kvidder uten å bli moderert eller slettet. Jeg misliker sterkt at en bruker her inne kaller det spekulasjoner omkring hennes person ved de enkleste spørsmål, til og med da jeg spurte henne om hvorfor hun hadde skiftet nick. Samme bruker kritiserer oss som velger fonter og farge på innleggene våre....... vi er vistnok mindre intelligente, og det vi skriver er bare fjas iflg. henne, det er jo derfor vi "pynter" på innleggen våre. Forskjellsbehandlingen som nå IGJEN råder her på KG aksepterer jeg ikke, jeg tar konsekvensen av det, og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 LOTT@ SKJERP DEG. Det er nå vi skal stå sammen og SLÅ TILBAKE! Min skjønne medsammensvorne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 :cry: Det var synd l@tta! Jeg er veldig enig med deg. Det er ikke du som skriver verst her inne, selv om det kommer en del krasse innlegg fra deg i ny og ne. Men det gjør det fra alle! (Noe vi andre burde ta med en klype salt og overse!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg synes du er et friskt innslag her på KG Lott@ Synes nok at mange andre burde vært advart for "dårlig oppførsel" enn deg. Men hva vet jeg kanskje andre også har fått slike meldinger fra moderator? Av og til går du litt over streken, men ikke værre enn andre her inne, så UTESTENGELSE synes jeg er en vel kraftig reaksjon. I så fall forventer jeg at det er flere brukere som blir borte i samme slengen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Ut fra det jeg har lest av dine innlegg så synes jeg dette virker veldig urettferdig, Lott@!! Hvis du kvalifiserer til utestengelse så er det mange her inne som gjør det... Håper du blir! *klem* -valla- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Etter å ha fått en mindre kjekk pm fra en av KG's moderatorer, har jeg nå besluttet å avslutte min "karriere" her på KG. Det begynner å bli mange "karrierer" å avslutte her inne nå Lott@. Jeg synes dette bør være en lærepenge til deg. Skal man inn i et felleskap må man også moderere seg etter andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Skjønner godt moderatorene jeg, etter hva jeg har lest Skjønner ikke at du orker jeg Lott@ :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg misliker sterkt at en bruker her inne kaller det spekulasjoner omkring hennes person ved de enkleste spørsmål, til og med da jeg spurte henne om hvorfor hun hadde skiftet nick. Psssssst... da jeg ikke ville svare deg på det spm. søke du selv i Forumet og fant svaret mitt, du sakset det ut, klippet det inn på nytt og satte ett diget HO-HO ikon bak hvorpå du skrev noe sånt som at "min begrunnelse var uinteressant". Du sa noe mer også som var lite hyggelig. Jeg vet hvilke brukere som stiller spm og mener det seriøst og jeg vet hvilke brukere som stiller spm. kun på pur f*- derfor svarer jeg ikke på dem. Enkelt og greit. Og jeg skjønner godt at mod. er møkkalei av å måtte slette og slette og slette innlegg av de samme brukerene dag etter dag etter dag. Nok er nok! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 *gobble gobble gobble* ...vær så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Sier en ting jeg.. Frøken GRY og HEGE! Dette minnie-tullet bør stoppe nå! :evil: Idiotisk måte å lage diskusjoner på spør dere meg.. Skaper bare ufred og sure folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Sier en ting jeg.. Frøken GRY og HEGE! Dette minnie-tullet bør stoppe nå! :evil: Idiotisk måte å lage diskusjoner på spør dere meg.. Skaper bare ufred og sure folk. Helt enig med deg, kast heller ut de som syter og klager for den minste lille ting. Lott@ ikke gå, bli hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg tror ikke du bør frykte utestenging, Lott@! Tror det er ei som i tilfelle må gå før deg! Henger meg på Jordbær sitt innlegg...Slutt nå - det har gått for lagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 kast heller ut de som syter og klager for den minste lille ting. Det er lett og kalle selv de groveste angrep for "minste lille ting" når de ikke rammer deg selv Kreps. Små stikk spredt rundt i Forumet slik som dette (denne brukeren har kalt alle mine utsagn for "sutring" de siste dagene): Det er deilig med solskinn på KG! Alt for mye sutring her som trengs å tørkes bort. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Har også en viss forståelse for moderatorenes advarsel. Og hva vet vi om hvem andre som har fått advarsler? At det er andre som også er "ille" gjøre det vil ikke bedre at Lott@ er det? Og endel av Minnie-diskusjonene blir jo faktisk startet av helt andre en Minnie, som f.eks Lott@!! Moderatorene er hovedsaklig voksne mennesker som har vært her lenge og kjenner forumet, Gry og dets regler godt! Også brukerne! Det var vel kanskje på tide å lese igjennom sine egne meldinger med ett kritisk blikk en gang, dersom man faktisk får en PM med varsel! Det er ikke nederlag å måtte se på sin egen oppførsel! Til og med Minnie har fått beskjed om å gjøre det om jeg ikke husker feil, og har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er ikke nederlag å måtte se på sin egen oppførsel! Til og med Minnie har fått beskjed om å gjøre det om jeg ikke husker feil, og har gjort det! Det stemmer det. Men hvis Lott@ vil kutte ut Kg så la henne gjøre det. Jeg legger jo merke til at de som støtter Lott@ nå og ikke vil at hun skal dra også er de samme som har stått for mye av bråket de siste dagene. Verdt å merke seg. Men nå er jeg ferdig med denne saken og går tilbake til Forumet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #16 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er lett og kalle selv de groveste angrep for "minste lille ting" når de ikke rammer deg selv Kreps. Minnie Men nå legger ikke jeg opp til så mye bråk heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. mai 2003 #17 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er valgfritt om en vil være her eller ikke. Dersom noen velger å slutte: SÅ SLUTT. Ikke forvent at vi skal be på knærene etter "å ikke slutt" osv. Er drittlei alle disse oppmerksomhetsstuntene. :evil: Lotta skriver så hatten passer mange ganger. Da må en også tåle noe tilbake. Følg reglene - eller tål å få kjeft fordi en ikke gjør det. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. mai 2003 #18 Del Skrevet 27. mai 2003 Dette er helt vilt! Skulle ønske du ville bli, Lott@, men skjønner deg godt..... Du er i allefall ikke den første som skal trues med å bli kastet ut av KG! Dette likner mer og mer på ANARKI! *irritasjon* - måtte slette litt. Redd for å bli kastet ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #19 Del Skrevet 27. mai 2003 Skulle akkurat påpeke det samme som Diva - SELFØLGELIG, Minnie! Jeg syns dette blir så tragisk dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #20 Del Skrevet 27. mai 2003 Sletta du, jo, Diva - nå er det bare jeg som får svi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg