Gå til innhold

Fru Anea rusler mot hus, jobb og nye arvinger

Anea

KG-orakelets spådommer  

12 stemmer

1. 1. Når blir det ny familieforøkning for Anea og Aneamannen?

• 2009
      3
    • 2010
      7
    • 2011
      1
    • Senere
      0
    • Aldri
      1
  2. 2. Hvor bor vi om et år?

• I samme, triste, leide leilighet
      2
    • Har kjøpt leilighet/rekkehus i byen
      5
    • I eget hus på landet
      5
  3. 3. Dukker Aneas drømmejobb opp i år?

• Ja
      9
    • Dream on!
      3

Anbefalte innlegg

Ja..... :icon_smile:

Da er det vel kanskje på tide å starte en ny dagbok her inne. Den store, rosa bryllupsskyen har begynt å løse seg opp i hverdagslig solskinn med tidvis duskregn. Nå er fokuset vårt å komme igang med det virkelige livet, slå oss ned et sted og finne roen.

Foreløpig ser det ikke alt for lyst ut, men vi holder motet oppe. Aneamannen er jo allerede i gang i det som ser ut til å kunne være drømmejobben i allefall. Jeg driver fremdeles og søker og stanger hodet i veggen :murvegg: fordi alle stort sett er i sommerferiemodus og det ikke er noe respons å få. Troen er der heldigvis fremdeles på at noe jeg har lyst å drive med dukker opp rimelig snart.

Vi flyttet fra storbyen til småbyen i innlandet i den tro at det skulle være lettere å etablere seg, men måtte skuffet konstantere at prisene var.... vel.... :dåne: ..... absurd høye. Men husdrømmen lever i beste velgående. Har et objekt som vi snuser på, men som vi tror vi ikke får pga for stort sprik mellom selgers prisforventninger og hva vi er villige til å betale. Men vi har det ikke travelt enda. Que sera sera.

Så var det barna da. De skjønne, skjønne barna :babysmokk: . Vår lille skatt :babygutt: har passert ett år, og vi kunne vel strengt tatt tenkt oss flere så fort som mulig, men i første rekke satser vi på å ha de to overstående punktene godt og vel på plass før det blir aktuelt. Meeeen - En liten spåkone har sagt det blir iløpet av neste år. 2009 vil vise... :kosteskaft:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt trått å være Anea i det siste. Fallhøyden ble litt stor da bryllupsbobla sprakk, bryllupsreisen var unnagjort og den største bryllupsrusen hadde lagt seg. På grunn av jobbsituasjonen min har vi denne sommeren vært så blakk som vi aldri før har vært. Jeg sa opp jobben da vi flyttet, og har derfor karantene hos nav. Først i slutten av denne månden kommer det litt påfyll på min konto for første gang siden begynnelsen av juni. Aneamannens skifte av jobb fra selvstendig til fast ansatt har også ført med seg noen ulemper som vi ikke hadde regnet med. Ingen ferielønn f.eks. men tvunget ferie, og et kommende skattekrav som vi plutselig ikke får dekket slik vi hadde tenkt. Følgelig har alle ferieplaner blitt avlyst og vi har faktisk nesten ikke hatt penger til mat en gang.

Hadde virkelig ikke regnet med at det skulle være så vanskelig å få ny jobb. Selv om jeg vet at det er mye fordi det er sommerstille rundt omkring kjenner jeg at det er tøft. Selvtilliten blir jo ikke akkuat på topp, humøret svinger veldig og det svir å ikke kunne kjøpe skikkelig bursdagsgave til guttungen.

Heldigvis har jeg en fantastisk mann som evner å tenke positivt når jeg depper (litt for positivt av og til, faktisk :fnise: av og til vil jeg bare sutre og synes synd i meg selv :flau:). Den ubeleilige ferien hans har faktisk kommet godt med likevel. Har vært godt å kunne være sammen og være familie, selv om det ikke har blitt utskeielser. Vi er så heldige å ha en herlig hytte bare 20minutter hjemmefra, og der har vi fått slappet av, koblet ut bekymringene og kunnet nyte livet på lavbudsjett. Når det i tillegg har vært strålende sol og vi fremdeles har en herlig bryllupsfeiring friskt i minnet, er livet faktisk ikke så verst likevel. Så nå er både humør og positiv innstilling på vei tilbake, og jammen har ikke nygiftfølelsen bygd seg opp igjen også. Herlig!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, en bok jeg har sjansen til å følge med i nesten fra starten!

Gruer meg nesten litt til bryllupet mitt er over, nettopp fordi jeg er redd for å sitte igjen med et enormt tomrom... Men det er jo verd det, så lenge man faktisk også sitter igjen med den mannen man vil ha, eller hva?

Håper det snart ordner seg med jobb for deg! Burde vel være lettere nå etterhvert som folk begynner å vende tilbake fra ferie..? Hva slags type jobb er det du leter etter? Lykke til skal du ihvertfall ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke:

Velkommen til boka mi :-D

Blir ikke så vanskelig å følge med her hvis jeg fortsetter i dette tempoet :fnise: Har nesten ikke vært på KG på leeeenge. Din dagbok har jeg jo ramlet helt utav :flau Skjedd mye i bryllupsplanleggingen i det siste?

Tror nok ikke du kommer til å sitte med et tomrom etter bryllupet! Vi jenter finner oss bare et annet prosjekt vettu ;) Personlig har jeg de siste to månedene pusset opp og innredet ikke mindre enn tre eneboliger som er til salgs her :fnise: Riktignok bare i tankene, men like fullt artig å sysle med.

Det jeg opplevde etter bryllupet var at hverdagen ble ekstra hverdagslig på en måte. Bryllup er glamour, glitter og stas, og det blir på en måte en tilstand under hele bryllupsplanleggingen. Når det så plutselig er over, så blir knepbrødskiva ekstra tørr. Men bryllupsplanlegging savner jeg absolutt ikke :ler: Allerede under bryllupsfesten vår konstanterte jeg at jeg gledet meg til å være gjest neste gang :hoho:

Herlig å være gift. Nå er det oss og evigheten. Aneamannen omtalte meg som "kona mi" i en telefonsamtale i dag, og det fikk det til å krible i hele meg. Da jeg satt og kjedet meg på et intetsigende vikaroppdrag begynte jeg plutselig å tenke på øyeblikket da han sa JA, kjente forelskelsesrusen boble opp i meg og ble sittende og glise for meg selv lenge etterpå :hjerter_rundt: Så tomrom kommer du nok ikke til å føle, snarere tvert imot :jepp:

Når det gjelder jobbsøking, så har jeg søkt på en del forskjellig nå faktisk. Er utdannet innen markedsføring med spesialisering i reiseliv og har søknader inne hos alt fra hotell til kraftselskap. Stort sett stillinger innen markedsføring, salg, prosjektledelse osv. Og:

JEG HAR BLITT INNKALT TIL INTERVJU!!!

:juhu::juhu::juhu:

Det er en salgssjefstilling. Har ikke så veldig stor tro på at jeg får den, men jeg ringte til bedriften før i dag og det virket som at han jeg snakket med fikk såpass godt inntrykk at han bestemte seg for å innkalle meg der og da selv om søknadsfristen ikke er gått ut enda. Husket søknaden min gjorde han også, så det er jo slett ikke en dårlig start :sjenert: Ellers går søknadfristen på de utlyste stillingene jeg har søkt på stort sett ut i løpet av neste uke, så da blir det jo spennende å se om det dukker opp noen flere innkallelser.

Ser ut som det gjorde susen med et "lykke til" :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten skrive litt om dagens store happening også:

Lillegull har blitt stor barnehagegutt!

Hele familien trippet avgårde til første dag i barnehagen i dag. Pappa stolt som en hane, mamma med klump i halsen og lille gullungen undrende på hva som var på gang. Han fant seg godt til rette så fort han hadde kommet inn døra. Føyk rundt, snudde lekekasser på hodet, bablet med voksne og barn og hev seg likesågodt ut i krangel om utvalgte leker :fnise: Spiste godt og rett og slett storkoste seg i barnehagen. Var helt utslitt etterpå :kose:

Så utrolig rart å tenke på hvor fort dette siste året har gått og så mye som har skjedd. Satt og så på film tatt fra rett etter han var født og et par mnd fremover. Ganske surealistisk å se den pittelille skapningen på tv'n og konstantere at det var samme gutten som akkurat da utførte Prosjekt Rive Ut Av Bokhylla Mens Vi Står På Hodet Og Lager Billyder :sjenert:

Det gjør vondt og godt på samme tid på en måte. Godt fordi vi har opplevd så utrolig mye fint sammen med han det siste året, og vondt fordi jeg vet at det nå er et tilbakelagt stadium. Ganske banalt, men sterkt likevel...

Helledussen, jeg elsker lille skatten min!!! Også pappan hans, så klart :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, barnehagegutt og allting! Mamma synes visst ikke det er lenge siden jeg var på den størrelsen, så tida kommer nok alltid til å fyke avsted... Merkelig egentlig, for som barn gikk tida kjempesakte - det var en evighet mellom hver bursdag eller julaften! :fnise:

Gratulerer så mye med innkalling til intervju!! :hoppe: Er det lenge til du skal i ilden? Det går sikkert bra, og hvis ikke så får du i det minste intervjutrening! Alt har en positiv side! :Nikke:

Jeg gleder meg også til å bli omtalt som kona til han godeste, kan tenke meg at det er nesten litt surrealistisk i begynnelsen! :fnise: Det er jo sant det du sier om at man har minnene å tenke tilbake på når hverdagen blir grå og kjedelig. Det er jo bra! :) Dessuten har man vel alltid nye prosjekter på gang ja... :ler: Typisk oss jenter det! Er bare redd lysten på barn skal bli så sterk at det blir det nye prosjektet etter bryllupet... :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, barnehagegutt og allting! Mamma synes visst ikke det er lenge siden jeg var på den størrelsen, så tida kommer nok alltid til å fyke avsted... Merkelig egentlig, for som barn gikk tida kjempesakte - det var en evighet mellom hver bursdag eller julaften! :fnise:

Gratulerer så mye med innkalling til intervju!! :hoppe: Er det lenge til du skal i ilden? Det går sikkert bra, og hvis ikke så får du i det minste intervjutrening! Alt har en positiv side! :Nikke:

Jeg gleder meg også til å bli omtalt som kona til han godeste, kan tenke meg at det er nesten litt surrealistisk i begynnelsen! :fnise: Det er jo sant det du sier om at man har minnene å tenke tilbake på når hverdagen blir grå og kjedelig. Det er jo bra! :) Dessuten har man vel alltid nye prosjekter på gang ja... :ler: Typisk oss jenter det! Er bare redd lysten på barn skal bli så sterk at det blir det nye prosjektet etter bryllupet... :sjenert:

:skratte:

Barn ja... *Sukk*

Det er bare å sette i gang. Er det noe man aldri vil angre på her i verden så her det barna man har fått. Da vi så på filmen fra da Lillegull var nyfødt, så vi på hverandre og konstanterte at det hadde vært veldig koselig med en liten en til... Men... Vi må nesten bare vente til jeg har fått tjent meg opp grunnlag igjen. Orker ikke enda en runde med denne tralten... Men gurimalla som jeg gleder meg :hoppe:

Intervjuet mitt er på tirsdag. Er kjempespent. Lurte på om jeg skulle ringe henne som har samme jobben på min gamle arbeidsplass og få noen tips. Er en stor kjede så de har sikkert de psykokrevende intervjuene for disse stillingene. Kjenner jeg blir småsvett bare av å tenke på det.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og sett på enda et hus. Enebolig fra ca 1950 med utleimuligheter. På prospektet så den egentlig veldig grei ut hvis man klarte å se mulighetene bak den gamle standarden. Da vi kom dit var det første jeg merket meg den evige summen fra E6 noen km unna. Vi gikk inn og kom først til et helt greit soverom. Stua og kjøkkenet så også OK ut hvis man brukte litt fantasi. Men forøvrig var planløsningen helt bak mål. Arkitektene må ha gått på et eller annet da de tegnet det. Man måtte gjennom det andre soverommet for å komme til badet - kjempeklønete, og i tillegg resulterte det i at soverommet ville være omtrent umulig å møblere, i allefall med dobbeltseng. Dessuten var det flere smale små murganger som førte til ingenting og som kunne brukes til ingenting.

Huset var kort sagt et totalt oppussingsobjekt, og hele planløsningen må gjøres om for å få en funksjonell bolig etter dagens standard. Ingen overraskelse kanskje, at vi ikke kommer til å kjøpe det.

Men nå sitter jeg her og har nesten helt vondt inni meg fordi jeg tenker på den stakkars gamle mannen som ikke kommer til å få solgt huset sitt. Nå har han kjøpt ny, dyr leilighet - helt sikkert etter lovord fra en eller annen dustemegler om at - selvfølgelig kommer det ikke til å bli noe problem å få 2 mill for huset! Blir så sinnsykt irritert på disse folkene som villeder folk mtp hva de kan forvente. Stakkars, stakkars, stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hei god jenta!

*hvisker* sliter virkelig med å ikke skrive dialekt til deg, det føles rett liksom..Men skal man være litt anonym så er det nok lurt å holde seg til bokmål - min dialekt er ganske lett gjenkjennelig på en måte........

Har ENDELIG noen minutter for meg selv, her har det gått i ett med lille frøken "på ferie" hos pappa, 2 1/2 uke uten 5 minutter for meg selv :dåne:

Jeg er ikke vant til sånt når jeg har ferie :ler: Hun er søt da, og jeg nyter å ha henne her - det er bare det at hun skravler så fælt - eller, enda mer irriterende; hun lager sånne fæle skingrende lyder hvis hun ikke har noe å si *Mim holder seg foran ørene* :fnise: Heldigvis fant hun til slutt tonen med nabojentene - etter 10 dager med masing på oss om å se på når hun føyser, se på når hun tegner, går på rulleskøyter osv...Huset har stått på hodet - all vår tid har gått i å se på henne :sukk: Helt til det en dag sprakk for meg og jeg omtrent kasta henne: "Finn deg noen på din alder å leke med - jeg og pappa trenger litt tid til å rydde" :hoho: Det var det som skulle til!! Plutselig hadde hun 3 jenter hun kunne leke med og ville følgelig ikke hjem til leggetid (selv om det var langt over den egentlige leggetiden!) eller bort til mammen sin idag :fnise: og vi fikk plutselig tid til å være kjærester innimellom :hjerte: Så det snur fort!

Tenkte masse på deg på mandag når Lillegull begynte i barnehagen - kjente du det?! Så godt å lese at det gikk strålende (ja, jeg var inne og leste, men fikk ikke sjans å svare...) ikke for det at jeg trodde noe annet, men det ligger en viss spenning i innkjøringstiden!! Ser dere for meg - den lille nydelige familien på vei til barnehagen :hjerter: Nok et kapittel i boka - og en stk ny erfaring for Anea m/familie :) Herlig!

Og du da som skal inn til intervju :hoppe: :juhu: :hoppe:

Jeeeeeei sier bare jeg :duskedame: Blir dødspennende å høre når du har vært!!! *Krysser alt jeg har for at intervjuet går rette veien*

Huskjøp? Spennende, men jeg trodde dere hadde hus jeg?! Det err kanskje midlertidig det da bare?! :klø: Det går litt i ball oppi hodet mitt for tida, har visst ikke plass til så mye annet enn bryllup sier kjæresten :sjenert:

Det er spennende å gå rundt å kikke på hus - jeg gjør også sånn som du - ominnreder idet jeg har tråkka innforbi døra! Heldigvis har jeg en mann som får meg fort ned på jorda igjen - ellers hadde vi vært bank-rott!!! Kommentaren: "det du snakker om nå kommer til å koste minst 1 million" funker hver gang :fnise: Jada, gjett hvem som er drømmeren og hvem som er realisten her i familien...:hoho: Men vi har hus da....Trenger ikke nytt, vi har plenty plass og alt - bare drømmer meg bort litt!

Blablabla...jada :fnise: Skal være mye flinkere å komme innom deg her i dagboka fremover - vil ikke miste kontakten med Anea`en min for alt i verden :klemmer:

P.s: Fortsatt sykt irriterende med den smiley-grensa!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom og smugleser litt jeg :ler:

Enkelte dagbøker blir man bare helt forelsket i....slik som denne ;) Så denne må jeg følge med i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei god jenta!

*hvisker* sliter virkelig med å ikke skrive dialekt til deg, det føles rett liksom..Men skal man være litt anonym så er det nok lurt å holde seg til bokmål - min dialekt er ganske lett gjenkjennelig på en måte........

*hviske* leser alltid dine innlegg på dialekten din jeg :fnise: Må ofte konsentrer meg for å bruke riktig nick.

Hehe. Så du ser frem til å få huset for deg selv igjen altså? :lur:

Kan ikke skjønne det :hoho:

De er søte disse små, men man merker jammen forskjellen når de ikke er i nærheten. Du merker det sikkert ekstra godt siden hun ikke er hos dere hele tiden. Syns det hørtes ut som du var veldig diplomatisk jeg da. "Må rydde" :fnise:

I dag var både jeg og Aneamannen hjemme mens Lillegull var i barnehagen. Skikkelig rart Gikk rundt oss selv, og kjente at vi lurte på om han ikke skulle våkne snart :ler2: Hva gjør man når man plutselig har 5 timer barnefri uten egentlig å ha noen grunn? :klø:

Lillegull storkoser seg i barnehagen. Mulig det hjalp med noen gode tanker fra din kant, for jeg følte meg veldig rolig selv om jeg hadde klumpen i halsen hele tida. Lillegull kan i allefall ikke komme seg fort nok inn døren og begynne å leke. Si hadet til mamma og pappa, det er i hvertfall bare bortkastet tid :ler: Så det har gått kjempefint hele veien. Han hadde vært litt urolig en stund i går. Ville ikke legge seg og hadde begynt å stortute helt plutselig mens han satt på gulvet og lekte seg.

Aneamannens forklaring på det siste: Han slapp nok bare en kraftpromp som han ble skremt av :fise: Joda... Ifølge han "bruker" Lillegull visst å gjøre det, uten at det er noe jeg har merket :skratte:

Er veldig spent på intervjuet neste uke. Litt surt at jeg mistet et nytt vikaroppdrag fordi jeg ikke kan være tilgjengelig tirsdag, men hvis jeg får jobben er det jo verdt det... Er veldig spent. Må sette meg inn i del for å være maks forberedt, men det skal nok gå greit. Eneste jeg angrer litt på var at jeg ble litt oppgitt over søknadssystemet deres. Måtte fylle ut en laaaang søknad med mange dumme spørsmål. Så da gikk det en faen i meg, og på spørsmål om hva talentene mine var skrev jeg at jeg kan synge nesten rent i noen tonearter og kan sprike med tærne :fnise: Herlighet - de må tro jeg er helt syk i hodet :hoho: Og tenk hvis de ber om en demonstrasjon da! :flau:

Men jeg få jobb snart. Det dukker opp flere hus vi kunne tenkt oss om dagen, men vi tør ikke å by før vi vet eksakt hva vi har å rutte med. Har vært og sett på et i dag også. Det var veldig nærme opp til drømmehuset. 50tallshus dette også, men i en helt annen stand og fremtoning enn det vi så på i går. Masse å ta tak i, men super beliggenhet, kjempesjarmerende og stort potensialet. I følge megleren hadde det vært mange og sett på det denne uka, og han anbefalte oss selvfølgelig å handle fort. Heldigvis er jeg av natur skeptisk til alt eiendomsmeglere, forsikringsselgere og ansatte på Elkjøp sier, så vi kommer ikke til å forhaste oss. Ryker det så ryker det. Ingen big deal. Skal se på et annet hus i neste uke som jeg er veldig spent på også. Gleder meg til å få noe eget. Vi bor i fin, men leid leilighet nå, og merker at vi ikke helt klarer å finne roen her, og når vi først har bestemt oss for å bli i innlandet så er det jo like så godt å få seg noe eget.

Joda... Hehe.. Mye blabla med meg også, men er jo så koselig å skravle litt :fnise: Alltid noe å bable om vettu. Bryllup eller ikke. Men du kan faktisk glede deg litt til det hele er overstått. Er faktisk veldig deilig å tenke på noe annet. Veldig rart de første ukene, men godt lell :Hehe:

Stoooor kos :klemmer: på Mimsemumsa mi, som kan komme innom akkurat når hun vil! Kommer nok ikke til å glemme deg om du blir borte litt inn i mellom!

:kyss:

Dustesmileysgrense! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*kremt* har du en kjøreplan til overs?! :sjenert: Trenger hjelp :grine:

:kyss:

Sendte det lille jeg hadde på FB. Kjøreplan var ikke helt min greie :Hehe: Gikk heldigvis bra lell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og smugleser litt jeg :ler:

Enkelte dagbøker blir man bare helt forelsket i....slik som denne ;) Så denne må jeg følge med i :jepp:

:bukke:

Så koselig! :-D Hjertelig velkommen til boka mi :klemmer:

Er litt til og fra med meg, men blir vel mer aktiv etterhvert som høsten sniker seg innpå og sentralvarmen i blokka blir satt på igjen :ler:

Nytt ansikt! Så stas!

:banantroll::banantroll::banantroll:

(vi har et lidenskapelig forhold til smileys, så du må være forberedt på en del dansing :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe. Husker den dagen mamma hentet meg i barnehagen siste gang før jeg skulle begynne på skolen. I bilen hjem begynte hun plutselig å stortute. "Lille jenta mi som har blitt så stor!" :grine:

Jeg trodde selvfølgelig at det hadde klikka totalt for henne. Så vel omtrent ut i hun jenta i reklamen som har skrevet "melk" på matpapiret, men som får en kjempekos når moren leser "klem" istendenfor : :klø:

:hoho:

Nå skjønner jeg så altfor godt hvordan hun hadde det den dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hehe. Så du ser frem til å få huset for deg selv igjen altså?

Kan ikke skjønne det.

De er søte disse små, men man merker jammen forskjellen når de ikke er i nærheten. Du merker det sikkert ekstra godt siden hun ikke er hos dere hele tiden. Syns det hørtes ut som du var veldig diplomatisk jeg da. "Må rydde"

:lur: ble lite rydding, vi benytta alene-tiden til å "rote" litt på badet :sjarmor::hoho:

I dag var både jeg og Aneamannen hjemme mens Lillegull var i barnehagen. Skikkelig rart. Gikk rundt oss selv, og kjente at vi lurte på om han ikke skulle våkne snart. Hva gjør man når man plutselig har 5 timer barnefri uten egentlig å ha noen grunn?

Er ikke dere nygift?? Hallo, 5 timer er gullgod tid til :kline: og :humpe: i opptil flere rom :skratte: Du er altfor mamma altså :roll::tunge1::fnise:

Sånn ja, nå har jeg vel snart brukt opp smileygrensa på 2 setninger :hoho:

Lillegull storkoser seg i barnehagen. Mulig det hjalp med noen gode tanker fra din kant, for jeg følte meg veldig rolig selv om jeg hadde klumpen i halsen hele tida. Lillegull kan i allefall ikke komme seg fort nok inn døren og begynne å leke. Si hadet til mamma og pappa, det er i hvertfall bare bortkastet tid. Så det har gått kjempefint hele veien. Han hadde vært litt urolig en stund i går. Ville ikke legge seg og hadde begynt å stortute helt plutselig mens han satt på gulvet og lekte seg.

Aneamannens forklaring på det siste: Han slapp nok bare en kraftpromp som han ble skremt av. Joda... Ifølge han "bruker" Lillegull visst å gjøre det, uten at det er noe jeg har merket.

:Nikke: Tante Mim sendte masse gode tanker til familien Anea :hjerte:

Dette beviser egentlig bare at Lillegull var klar for nye utfordringer :hoppe: Mulig han plutselig kom på mammaen og pappaen sin når han begynte å gråte, rart med disse små - de tenker sitt de også! Herlig å hente han tenker jeg, får nok en god velkomst når dere kommer inn døra etterhvert!! Det er da Mim kjenner på at det hadde vært fint med en egen liten trollunge :fnise:

Måtte fylle ut en laaaang søknad med mange dumme spørsmål. Så da gikk det en faen i meg, og på spørsmål om hva talentene mine var skrev jeg at jeg kan synge nesten rent i noen tonearter og kan sprike med tærne :fnise: Herlighet - de må tro jeg er helt syk i hodet. Og tenk hvis de ber om en demonstrasjon da!

:skratte: :skratte: :skratte: du er bare fantastisk! Skjønner jo at han huska søknaden di ja :fnise: Ser for meg Anea som sitter på intervju og spriker med tærne mens hun synger litt falskt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...